Mun yks fb-kaveri koittaa tehä mua kateelliseksi :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Jarno";25547546]Työ on perseestä, mutta onneksi siitä maksetaan niin hyvin, että jaksaa. Jokainen tilipäivä on kuin lottovoitto. Saa silavaa leivän päälle ja laskutkin tulee maksettua.[/QUOTE]

No lottovoitto se on pari euroakin :P

Enkä mä kyllä töitä lopettaisi vaikka jonkun jättipotin saisinkin, tasapainottaisin vain työn ja vaapaa-ajan väliä sopivammaksi :D

[QUOTE="Jarno";25547573]Ei voi lopettaa töitä kun on semityönarkomaani. Jos voittaisin lotossa, niin tekisin vielä enemmän töitä ihan vaikka huvikseni.[/QUOTE]

arvaa minkälainen mielikuva mulle tuli sinusta?
Sinulla on vitusti rahaa, hienosti laitettu asunto, kaikki tarpeellinen tekninen härpäke ja turhake, mutta ei ketään kenen kanssa jakaa ne?
Kukaan ei tappele sun kanssa kaukosäätimestä?
Pakko ollut keksiä ihan helvetisti mielipiteitä todistaakseen olevansa olemassa?

Kerro missä meni arvioni pieleen ja miten paljon?
Köökkipsykologikoulutukseni vasta alkutekijöissään..

[QUOTE="vieras";25547580]arvaa minkälainen mielikuva mulle tuli sinusta?
Sinulla on vitusti rahaa, hienosti laitettu asunto, kaikki tarpeellinen tekninen härpäke ja turhake, mutta ei ketään kenen kanssa jakaa ne?
Kukaan ei tappele sun kanssa kaukosäätimestä?
Pakko ollut keksiä ihan helvetisti mielipiteitä todistaakseen olevansa olemassa?

Kerro missä meni arvioni pieleen ja miten paljon?
Köökkipsykologikoulutukseni vasta alkutekijöissään..[/QUOTE]

On mulla jonkun verran pätää ja omaisuutta, siinä olet oikeassa. Minulla on tällä hetkellä ihana nainen josta välitän ihan saatanasti.

Mielipiteitä minulla on ihan liikaa enkä omasta mielestä yritä keksiä niitä huvikseni vain vittuillakseni muille ihmisille. Minusta välillä tuntuu, että kukaan ei tajua mitä yritän sanoa ja moni ei edes vaivaudu kuuntelemaan kunhan haukkuu ja herjaa.

[QUOTE="Jarno";25547595]On mulla jonkun verran pätää ja omaisuutta, siinä olet oikeassa. Minulla on tällä hetkellä ihana nainen josta välitän ihan saatanasti.

Mielipiteitä minulla on ihan liikaa enkä omasta mielestä yritä keksiä niitä huvikseni vain vittuillakseni muille ihmisille. Minusta välillä tuntuu, että kukaan ei tajua mitä yritän sanoa ja moni ei edes vaivaudu kuuntelemaan kunhan haukkuu ja herjaa.[/QUOTE]

Kerro selvemmin mielipiteesi julki. Mielestäsi maahanmuuttajat eivät osaa käyttäytyä suomalaisia tapoja kunnioittaen?
Ymmärräthän heidän kulttuurinsa aiheuttamat tapaerot? Vaikea se on jättää 20 vuotta opeteltuja käyttäytymistapoja samantien Helsinkivantaalle kun tänne tulee.
Nämä "kaapunaiset" suomessa valitsevat käyttää kaapua, tuntevat olevansa turvassa miesten katseilta ja ajatuksilta.

Ja voitko oikeasti heitä syyttää turvallisuudentunteen tavoittelusta? Länsimaidenkin ihmisten turvallisuudentunteen etsinnässä sorrutaan mitä ihmeellisimpiin keinoihin. Varsinkin nykyään, kun ollaan täysin median vietävissä.

[QUOTE="vieras";25547605]Kerro selvemmin mielipiteesi julki. Mielestäsi maahanmuuttajat eivät osaa käyttäytyä suomalaisia tapoja kunnioittaen?
Ymmärräthän heidän kulttuurinsa aiheuttamat tapaerot? Vaikea se on jättää 20 vuotta opeteltuja käyttäytymistapoja samantien Helsinkivantaalle kun tänne tulee.
Nämä "kaapunaiset" suomessa valitsevat käyttää kaapua, tuntevat olevansa turvassa miesten katseilta ja ajatuksilta.

Ja voitko oikeasti heitä syyttää turvallisuudentunteen tavoittelusta? Länsimaidenkin ihmisten turvallisuudentunteen etsinnässä sorrutaan mitä ihmeellisimpiin keinoihin. Varsinkin nykyään, kun ollaan täysin median vietävissä.[/QUOTE]

Tottahan toki jos sinut lapsesta asti aivopestään siihen kulttuuriin, niin kuljet vaikka verhot päällä koska se tuntuu hyvältä.

Että oikein miesten katseilta, miksi me suomalaiset sallimme maahanmuttajamiesten katseet ? Sentakia koska me emme ole rasisteja, auta armias jos minä menisin edes puhumaan jollekkin kaapuanaiselle niin luultavasti minut tapettaisiin, ei kuulosta kauhean suvaitsevaiselta.

Miksi me suomalaiset miehet emme voi seurustella islamiuskovaisten naisten kanssa? Kerro minulle, koko kulttuuri ei näyttäydy minun silmiin kauhean suvaitsevaiselta minua kohtaan. Ymmärrätkö ?

[QUOTE="Jarno";25547608]Tottahan toki jos sinut lapsesta asti aivopestään siihen kulttuuriin, niin kuljet vaikka verhot päällä koska se tuntuu hyvältä.

Että oikein miesten katseilta, miksi me suomalaiset sallimme maahanmuttajamiesten katseet ? Sentakia koska me emme ole rasisteja, auta armias jos minä menisin edes puhumaan jollekkin kaapuanaiselle niin luultavasti minut tapettaisiin, ei kuulosta kauhean suvaitsevaiselta.

Miksi me suomalaiset miehet emme voi seurustella islamiuskovaisten naisten kanssa? Kerro minulle, koko kulttuuri ei näyttäydy minun silmiin kauhean suvaitsevaiselta minua kohtaan. Ymmärrätkö ?[/QUOTE]

Kulttuurierot muuttuvat huomattavasti nopeammin mm. eräissä muslimimaissa kuin meidän lintukodossamme. Esim.80-luvulla eräissä osissa afganistania tanssittiin ja laulettiin julkisesti, nykyään kiitos Taliban-hallinnon on julkisesta tanssimisesta rangaistuksena kuolemantuomio.
Vähimmäisrangaistuksena saada oman kyläsi asukkailta tappouhkauksia ja lähteä karkuun jos et halua selvittää toteutuisiko uhkaukset.

Mitä aiot tehdä asialle? Kiukuttelu ja viha ei muuta tippaakaan näitä elämän tosiasioita, että kaikilla ei ole käynyt yhtä hyvä tuuri arvonnassa kuin meillä suomalaisilla..

Meillä suomalaisilla on enemmän sivistyksen tuomaa opetusta ja toivottavasti koulutuksen myötä opittu myös ajattelemaan enemmän omilla aivoillamme ja luomaan oman arvomaailmamme. Tätä mahdollisuutta ei kenties anneta kaikissa maissa joista maahanmuuttajia suomeen saapuu. Heille opetetaan yksi totuus, meille käyttämään ajatuksiamme oman arvomaailmamme toteutukseen.

[QUOTE="vieras";25547614]Kulttuurierot muuttuvat huomattavasti nopeammin mm. eräissä muslimimaissa kuin meidän lintukodossamme. Esim.80-luvulla eräissä osissa afganistania tanssittiin ja laulettiin julkisesti, nykyään kiitos Taliban-hallinnon on julkisesta tanssimisesta rangaistuksena kuolemantuomio.
Vähimmäisrangaistuksena saada oman kyläsi asukkailta tappouhkauksia ja lähteä karkuun jos et halua selvittää toteutuisiko uhkaukset.

Mitä aiot tehdä asialle? Kiukuttelu ja viha ei muuta tippaakaan näitä elämän tosiasioita, että kaikilla ei ole käynyt yhtä hyvä tuuri arvonnassa kuin meillä suomalaisilla..[/QUOTE]

Mitä aiot tehdä asialle ? Aion vastaisuudessakin vaatia jokaiselta tähän maahan tulevalta ihmiseltä samaa suvaitsevaisuutta mitä he vaativat muilta.

Jokainen voisi joskus miettiä, että ketä ne rasisitit ja suvaitsemattomat loppujen lopuksi ovat. Ei suinkaan suomalaiset, kyllä se rasismi ja suvaitsemattomuus on jossain ihan muualla.

[QUOTE="vieras";25547616]Meillä suomalaisilla on enemmän sivistyksen tuomaa opetusta ja toivottavasti koulutuksen myötä opittu myös ajattelemaan enemmän omilla aivoillamme ja luomaan oman arvomaailmamme. Tätä mahdollisuutta ei kenties anneta kaikissa maissa joista maahanmuuttajia suomeen saapuu. Heille opetetaan yksi totuus, meille käyttämään ajatuksiamme oman arvomaailmamme toteutukseen.[/QUOTE]

En jaksaisi kohdella tiettyjä maahanmuuttajia kuin pikkulapsia tai jälkeenjääneitä. Kyllä heiltäkin voi vaatia jotain jos tähän maahan tulevat elämään.

[QUOTE="Jarno";25547617]Mitä aiot tehdä asialle ? Aion vastaisuudessakin vaatia jokaiselta tähän maahan tulevalta ihmiseltä samaa suvaitsevaisuutta mitä he vaativat muilta.

Jokainen voisi joskus miettiä, että ketä ne rasisitit ja suvaitsemattomat loppujen lopuksi ovat. Ei suinkaan suomalaiset, kyllä se rasismi ja suvaitsemattomuus on jossain ihan muualla.[/QUOTE]

Eivät he vaadi suvaitsevaisuutta, vaan toteuttavat opittua kaavaansa. Ja siihen ainoa lääke on opettaminen, ei vaatiminen jota sinä aiot noudattaa.

kuulostat kyllä melkoisen simppeliltä kaverilta vaikka mainostat valtavaa mielipiteidesi laajuuttaa.

Miten aiot vaikuttaa maahanmuuttajien sopeutumiseen meidän kulttuuriimme?
Kannatatko työperäistä maahanmuuttoa?
Minkä puolueen joukoissa seisot?
Miten vaikutat?

[QUOTE="hei";25547630]Sinisulka, missä oot?? Tässä ketjussa on MIEHIÄ, äkkii tänne :p[/QUOTE]

Jebs, kyllä sinisulka kaipaisi kunnon kyytiä. Loppuisi se ruikuttaminen.

[QUOTE="Jarno";25547624]En jaksaisi kohdella tiettyjä maahanmuuttajia kuin pikkulapsia tai jälkeenjääneitä. Kyllä heiltäkin voi vaatia jotain jos tähän maahan tulevat elämään.[/QUOTE]

Kai tiedät että joissain maissa esimerkiksi ajantaju on täysin poikkeava omastamme? Siellä tulee samalla tavalla koulutettu ministeri kuin normiduunari kaksi tuntia myöhässä palaveriin ja ihmettelee miten te jo aloititte...

Tämähän antaa kuvan miten lapsimaisia he ovatkaan tai..

[QUOTE="vieras";25547633]Eivät he vaadi suvaitsevaisuutta, vaan toteuttavat opittua kaavaansa. Ja siihen ainoa lääke on opettaminen, ei vaatiminen jota sinä aiot noudattaa.

kuulostat kyllä melkoisen simppeliltä kaverilta vaikka mainostat valtavaa mielipiteidesi laajuuttaa.

Miten aiot vaikuttaa maahanmuuttajien sopeutumiseen meidän kulttuuriimme?
Kannatatko työperäistä maahanmuuttoa?
Minkä puolueen joukoissa seisot?
Miten vaikutat?[/QUOTE]

Aivopesty lammaslauma toteuttaa omaa kaavaansa. Tulee mieleen onko sinut aivopesty uskomaan kuinka ihanaa monikulttuurisuus on, pystytkö ajattelemaan omilla aivoillasi ?

Ei minun tarvitse tehdä yhtään mitään, maahanmuuttajat voivat ottaa minusta esimerkkiä ja huomata kuinka aito suvaitsevainen toimii. Aito suvaitsevainen ei pue naista kaapuun mustasukkaisesti. Aito suvaitsevainen suvaitsee muitakin serurustelusuhteisiin kuin oman pienen piirinsä miehiä.

Samat pelisäännöt pitää olla molemmilla, joko islaminuskovaiset miehet rupeavat kulkemaan kaapu päällä tai sitten naiset eivät kulje, kaikki muu on epätasa-arvoista kohtelua.

[QUOTE="Jarno";25547643]Aivopesty lammaslauma toteuttaa omaa kaavaansa. Tulee mieleen onko sinut aivopesty uskomaan kuinka ihanaa monikulttuurisuus on, pystytkö ajattelemaan omilla aivoillasi ?

Ei minun tarvitse tehdä yhtään mitään, maahanmuuttajat voivat ottaa minusta esimerkkiä ja huomata kuinka aito suvaitsevainen toimii. Aito suvaitsevainen ei pue naista kaapuun mustasukkaisesti. Aito suvaitsevainen suvaitsee muitakin serurustelusuhteisiin kuin oman pienen piirinsä miehiä.

Samat pelisäännöt pitää olla molemmilla, joko islaminuskovaiset miehet rupeavat kulkemaan kaapu päällä tai sitten naiset eivät kulje, kaikki muu on epätasa-arvoista kohtelua.[/QUOTE]

Henkilökohtaisesti koen olevani hyvinkin kriittinen maahanmuuton suhteen. Työperäistä maahanmuuttoa kannatan avoimin mielin, koen sen olevan Suomen etu. Pettynyt olen sinunlaistesi ihmisten kapeakatseisiin mielipiteisiin, tuonko takia veronmaksajat maksoivat sinullekin ilmaisen koulutuksen vuosiksi?
Vain tuon verran kykyä kehittää mielipiteitä sai vuosien koulutuksella?
Huoh, pitkä on vielä matka jos sinä olet moderni monien mielipiteiden mies.

Jossakin on vielä elämää! Jäänpä seuraamaan sitä ja huikkasen väliin pienen jutun..valinnan vapaus joka suhteessa olisi toivottavaa, enkä nyt puhu pelkästään parisuhteilusta.

Minä en ainakaan henkilökohtaisesti voi kannattaa työperäistä maahanmuuttoa tasan niin kauan kuin täällä maassa on kortistoissa ihmisiä laumoittain..!

[QUOTE="vieras";25547653]Henkilökohtaisesti koen olevani hyvinkin kriittinen maahanmuuton suhteen. Työperäistä maahanmuuttoa kannatan avoimin mielin, koen sen olevan Suomen etu. Pettynyt olen sinunlaistesi ihmisten kapeakatseisiin mielipiteisiin, tuonko takia veronmaksajat maksoivat sinullekin ilmaisen koulutuksen vuosiksi?
Vain tuon verran kykyä kehittää mielipiteitä sai vuosien koulutuksella?
Huoh, pitkä on vielä matka jos sinä olet moderni monien mielipiteiden mies.[/QUOTE]

Eiköhän oteta julkiselle sektorille 500 000 thainaista korvaamaan teidät suomalaiset naiset. Eiku roudataan ulkomailta korvaamaan pelkästään miehiä tekemään tämän maan miesten hommat.

Kannatan työperäistä maahanmuuttoa, sitäpaitsi aasialaiset ovat muutenkin älykkyydeltään maailman fiksuinta sakkia. Joten nou problem, vai mitä ?

Vai mitenkäs se menikään ääliö !

Jossakin on vielä elämää! Jäänpä seuraamaan sitä ja huikkasen väliin pienen jutun..valinnan vapaus joka suhteessa olisi toivottavaa, enkä nyt puhu pelkästään parisuhteilusta.

Minä en ainakaan henkilökohtaisesti voi kannattaa työperäistä maahanmuuttoa tasan niin kauan kuin täällä maassa on kortistoissa ihmisiä laumoittain..!

Pakkohan se tosiasia on hyväksyä että kortistossa tulee aina ja ikuisesti olemaan ihmisiä. Aina ei työpaikka ja suomalaisen työntekijän tarpeet kohtaa. Usein työhalukas maahanmuuttaja on valmis tekemään paskaduuneja, joita suomalaisen ei kannata omasta mielestään hyvän sosiaaliturvan vuoksi tehdä.
Ja tätä tosiasiaa ei maahanmuuttoa rajoittamalla ehkäistä, vaan ongelma on aivan muualla. Ratkaisuehdotuksia?

Yhteistyössä