Mun yks fb-kaveri koittaa tehä mua kateelliseksi :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Jarno";25547655]Eiköhän oteta julkiselle sektorille 500 000 thainaista korvaamaan teidät suomalaiset naiset. Eiku roudataan ulkomailta korvaamaan pelkästään miehiä tekemään tämän maan miesten hommat.

Kannatan työperäistä maahanmuuttoa, sitäpaitsi aasialaiset ovat muutenkin älykkyydeltään maailman fiksuinta sakkia. Joten nou problem, vai mitä ?

Vai mitenkäs se menikään ääliö ![/QUOTE]

Tiedätkö että Thaikkunaisia on jo todella paljon suomessa työelämässä ja n.10 tapaamani perusteella voin sanoa että työmoraali on heillä luokkaa loistava! :)
Parisuhteessa saakin sitten itse jokainen päättää mitä vaatimuksia asettaa puolisolleen.

Muutamassa tapauksessa jopa Thai-rouva hoitaa elätyksen rahallisesti+ kodin miehen perseillessä. Joten taas lähtee pointsit maahanmuuttajille.
Minähän alan tämän keskustelun perusteella tykkäämään "mamuista" entistä enemmän. :)

Niin että mielestäsi on oikein että naapurimaan miehet saa tehdä paska palkalla duunit jotka ei muille kelpaa?
Asia ei mun mielestä ole ihan niin yksinkertanen.
Täällä kun on paljon käytössä tuota ulkomaalaistaustaista työvoimaa joille ei tarvitse maksaa yhtä paljon kuin maanmiehille, tosin he eivät myöskään maksa veroja suomeen. Eli kuka tässä tilanteessa voittaa?

Täähän on vain mun mielipide.

Niin että mielestäsi on oikein että naapurimaan miehet saa tehdä paska palkalla duunit jotka ei muille kelpaa?
Asia ei mun mielestä ole ihan niin yksinkertanen.
Täällä kun on paljon käytössä tuota ulkomaalaistaustaista työvoimaa joille ei tarvitse maksaa yhtä paljon kuin maanmiehille, tosin he eivät myöskään maksa veroja suomeen. Eli kuka tässä tilanteessa voittaa?

Täähän on vain mun mielipide.

Mä puhuin duuneista jotka ei suomalaiselle kelpaa, tessit maksetaan, mutta nykyään on turha odottaa yhdenkään aloittavan paskaduuneista ylöspäin kipuamaan, kun samalla rahalla makaa sohvalla. Veronkierrot ym. muut keinottelut on hyvinkin rajattavissa pois kattavissa määrin, jos yläkerta näin tahtoo, pitäisikö intohimonne kohdistaa oikeaan ministeriöön ja jättää maahanmuutto-osasto hetkeksi rauhaan?

Heipä hei vieras jatkan matkaa. Et ymmärrä talouden realiteeteista yhtikäs mitäään. Unelmahöttölasit päässä on helppo elää.

Linnutkin lentää yli rajojen ja sitä rataa, Kiljunenhan sen sanoi.

Monesti ne duunit jotka ei suomalaisille kelpaa on semmoisia josta maksetaan niin vähän että kun lasketaan matkoihin menevä raha ja lastenhoidot ym. niin jäät miinuksen puolelle kuin kotona olemalla, mutta kun jäät kotiin ja hoidat sen muksun itse säästät joka tapauksessa valtiolta suuren summan. Ennemmin siltikin kannattaisin taksojen tarkistusta niin että se työnteko kannattaa kuin maahanmuuttajan sen homman tekeemään.

Tuskin kai nyt kukaan itseään alkaa hyväntekeväisyyden takia itseään repimään ja sitähän se olisi.

Senverran vielä sanon, että sinunkaltaistesi ihmisten takia toivon, että Suomi menee konkurssiin. Ehkäpä senjälkeen kun olet tuolla kadulla myymässä pilluasi 20 eurolla tajuat jostain jotain. En pidätä hengitystä.

[QUOTE="Jarno";25547677]Heipä hei vieras jatkan matkaa. Et ymmärrä talouden realiteeteista yhtikäs mitäään. Unelmahöttölasit päässä on helppo elää.

Linnutkin lentää yli rajojen ja sitä rataa, Kiljunenhan sen sanoi.[/QUOTE]

Hyvää yötä. :) Useimmiten miehet rajujen mielipiteidensä kanssa osoittautuvat pettymyksiksi, poikkeus ei taaskaan osunut kohdalleni.
Toivon että opit olemaan ihminen ihmiselle, ehkä rouvasi pystyy sen sinulle opettamaan. Toivon.

Monesti ne duunit jotka ei suomalaisille kelpaa on semmoisia josta maksetaan niin vähän että kun lasketaan matkoihin menevä raha ja lastenhoidot ym. niin jäät miinuksen puolelle kuin kotona olemalla, mutta kun jäät kotiin ja hoidat sen muksun itse säästät joka tapauksessa valtiolta suuren summan. Ennemmin siltikin kannattaisin taksojen tarkistusta niin että se työnteko kannattaa kuin maahanmuuttajan sen homman tekeemään.

Tuskin kai nyt kukaan itseään alkaa hyväntekeväisyyden takia itseään repimään ja sitähän se olisi.

Selvä. Joten perustele minulle palveluala? Mara, kaupanala?
Tessit on, työsopparit kunnossa, suomalaisia työntekijöitä lähes kaikki ja reilun kokoinen liitto takana, SILTI silti ei työnteolla elä? Kannattavampaa jäädä sohvalle makaamaan varsinkin kun laskee esim. päivähoidon kustannukset palkasta pois.
Voisiko olla että suomalaisessa työelämässä on parannettavaa ja reippaasti?
Pitäisikö keskittyä näihin, eikä taistelemaan työperäistä maahanmuuttajaa vastaan, jota me tutkimusten mukaan tarvitaan?

[QUOTE="vieras";25547684]Selvä. Joten perustele minulle palveluala? Mara, kaupanala?
Tessit on, työsopparit kunnossa, suomalaisia työntekijöitä lähes kaikki ja reilun kokoinen liitto takana, SILTI silti ei työnteolla elä? Kannattavampaa jäädä sohvalle makaamaan varsinkin kun laskee esim. päivähoidon kustannukset palkasta pois.
Voisiko olla että suomalaisessa työelämässä on parannettavaa ja reippaasti?
Pitäisikö keskittyä näihin, eikä taistelemaan työperäistä maahanmuuttajaa vastaan, jota me tutkimusten mukaan tarvitaan?[/QUOTE]

Tutkimuksen mukaan tarvitaan, hei herää jo pahvi todellisuuteen. Jotain rajaa näihin unelmahöttö kokkari mainostoimiston iskulauseisiin.

Linnutkin lentää yli rajojen tutkimusten mukaan, ei helvetti sentään anna mun kaikki kestää.

Selitähän minulle se että miten helvetissä me tarvitaan lisätyövoimaa, kun samaan aikaan omia kansalaisia on kortistossa, eikä ne kaikki todellakaan ole siellä huvikseen ja kokoajan tulee lisää.

Veikkaan että muutaman vuoden sisään Suomi on konkurssissa. Satoja tuhansia tullaan vähentämään julkiselta sektorilta. Meillä on tällä hetkellä kymmeniä tuhansia syrjäytyneitä nuoria, n. 100 000 ulkomaalaista tekemässä pimeitä hommia mistä ei jää veroja Suomeen, satoja tuhansia työttömiä jne.

Todellisuus tulee olemaan todella karu teille naisille, valitettavasti. Näistä asioista on puhuttu ja ihmisiä varoitettu. Ette usko, eikä tarvitse uskoa. Eläkää vielä unelmahöttöänne ja jauhakaa maahanmuutosta, suvaitsevaisuudesta. Muistakaa ne teemat kun jonotatte leipäjonossa leipää.

• Tykkää
Reactions: Saku82n
Joo no ei kyl ookkaan :) mut se on vaan kivempaa, kun on joku jonka kanssa jakaa arki ja kaikki: laskut yms. arkijutut ja sit on kiva esitellä sitä muillekkin :) mennä yhessä sukujuhliin jne...

Jos tässä on ne syyt miksi haluat parisuhteeseen niin enpä toisaalta ihmettele mikset ole kunnollista miestä löytänyt. Ja muutenkin, ei se ole mikään maailman tärein tavoite elämässä löytää parisuhde, ihan kuin siitä muka tulisi jotenkin paremmaksi ja onnellisemmaksi ihmiseksi...

[QUOTE="vieras";25547660]Pakkohan se tosiasia on hyväksyä että kortistossa tulee aina ja ikuisesti olemaan ihmisiä. Aina ei työpaikka ja suomalaisen työntekijän tarpeet kohtaa. Usein työhalukas maahanmuuttaja on valmis tekemään paskaduuneja, joita suomalaisen ei kannata omasta mielestään hyvän sosiaaliturvan vuoksi tehdä.
Ja tätä tosiasiaa ei maahanmuuttoa rajoittamalla ehkäistä, vaan ongelma on aivan muualla. Ratkaisuehdotuksia?[/QUOTE]

Mitäs kun ne maahanmuuttajien sosiaalietuudet on vielä parempia kuin suiomalaisten, miten se lisää näiden työhalukkuutta sen enempää kuin suomalaisten? Kyllä kuule ois sunkin hyvä myöntää että suomessa on maahanmuuttajien kohtelussa (positiivisessa syrjinnässä vai mikä se hieno termi olikaan) ihan hemmetisti ongelmakohtia. Mieti ihan itse niitä ratkaisujas kun ilmeisesti sulle ei muiden ratkaisut kelpaa, esim jarno on esittänyt jo monta hyvää pointtia.

Yhteistyössä