Mun ystävästäni on tullut munahaukka.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entinen ystävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

entinen ystävä

Vieras
Tiedän kyllä, että eipä ole mussakaan kehumista, kun toisesta tulen tänne kirjoitamaan. Mutta ei musta tunnu että hän mua mitenkään enää ystävänä arvostaisi. Mutta jos nyt ihan rumasti sanotaan, niin ystävä on muuttunut aika epätoivoiseksi munahaukaksi. Pippeli vie koko ajan, jos on pienikin mahdollisuus saada mulkkua niin siitä lentää sopimuksen muiden kanssa, ystäville tehdyt lupaukset ja jopa lasten hoitovuorot.

Mä en tajua, että miten yhtäkkiä ihminen muuttuu niin, että mielessä ei liiku juur muuta kuin se mulkku, ja tuntuu että ihan sama kenen mulkku on kyseessä kun suurin osa näistä miehistä on vaan yhden illan juttuja. Osan on tavannut jopa niin, että lapset on olleet kotona :(

Mä en vaan jaksa enää ymmärtää. Ja tuntuu ettei meidän ystävyydelläkään ole enää mitään arvoa, oli taas ties mones kerta tän syksyn aikana, kun petti mun luottamuksen aika törkeällä tavalla ja syynä pelkästään se, että oli mahdollisuus päästä naimaan. Eikä kyse ole siitä, että joutuis oleen pitkiä aikoja ilman, kun sitä seuraa tuntuu koko ajan löytyvän. Eikä tunnu olevan mitään väliä, että minkälaisia ne tyypit on, kunhan niiltä vaan toivottavasti heruis edes kerran.

Mulla on samanlainen "ystävä", soittaa vain kun haluaa baariseuraa: jos lähden mukaan, häipyy pian ekan miehen mukaan, kuka vaan hänestä kiinnostuu. En ole enää pitänyt minkäänlaista yhteyttä, ei enää aikuisella iällä kiinosta tuollainen "hyväks käyttö".

Tämä nainen on vanha ystäväni yli kahdenkymmenen vuoden ajalta, siksi tilanne harmittaa kuitenkin. Sympatiat sulle.

Munahaukat korvaavat määrällä laadun. Mikään ei ole helpompaa kuin miehen metsästys, ei heille tarvitse kuin antaa ymmärtää. Eräs naislaji ei sen jälkeen kylläkään ymmärrä antaa, vaan munahaukoilla tätä piirrettä ei esiinny. Eipä tarvitse kummoinen ornitologi olla, kun munahaukan bongaa.

Naapurina asuu tällainen epätoivotyötävieroksuva-yh, joka lähti alle kolmen tunnin ekasta ventovieraalle naapurin sedälle sanotusta moista hänen kanssaan panemaan. Se mitään, vaan kun lapsensa, 6v pitsanpaistajan perillisvahinko, nakattiin mäelle kuin kissa. Poika sitten kiersi pihoilla ja etsi äitiä ja päästyään naapurien avustamana oikeaan rappuun etsi sieltä oikeaa ovea. Sen löydettyään, taas naapurin sedän auttamana, pyysi hiljaisella värisevällä äänellä, josko hän nyt jo pääsisi sisälle. Vesisateessa lapsen liottaminen munan saannin vuoksi meni yli minun rajani ja aion soittaa lastensuojeluun tästä yksilöstä.

Kaiken tuo unohtaa, otti sairaslomaa töistään saadakseen panna ja nyt sitten työllistämistöistä tullaan sanomaan irti, kun ei hoida tehtäviään. Tämä mies ei ole hänestä kiinnostunut, munahaukka jo luulee vähintään hääkellojen soivan. Ripustautuu miehiin kuin naulakkoon, tämä yksilö. Ja ans olla, kun uusi kalu tulee näköpiiriin - taas viedään tätä tuheroa. On pilannut välinsä naisystäväänsä, ainoaan tällä paikkakunnalla, panemalla hänen miehensäkin kanssa. Ihmettelee sitten, miksi ystävätär on niin vihainen hänelle. DOH!!!

Mennyt se olen minäkin ja kovaa, vaan kertaakaan eivät lapseni ole tästä tarvinneet kärsiä, aina on ollut hyvä hoitopaikka ja jos he ovat sanoneet haluavansa olla minun kanssani kyseisen ajankohdan, olen siirtänyt kaiken muun syrjään.

Ei seksi yleensäkään nyt niin ihmeellistä ole, että sen takia tarvitsee lapsensa hylätä. Onkohan näille munahaukan jälkeläisille löytöeläinpaikkaa, johon heidät voisi sääoloilta suojaan toimittaa?

Yhteistyössä