Munakarvoista... häpäisinkö mieheni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eipä. Mun mies pyysi mua auttamaan trimmaamisessa eilen saunassa.
Mutta mä en suostunu. Riittää, kun sillä on pistelevä sänki yhdessä päässä, siis yläpäässä, ei sitä alapäässä tarvita.
Mun mies huolehtii hygieniastaan. Miten teidän miehet kusee, jos karvatkin on "kusen polttamia"???

tota mäkin mietin...paitti jos on niin pikkuruinen lirppu niin polttahan se kusi ne karvat :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mutta mä en suostunu. Riittää, kun sillä on pistelevä sänki yhdessä päässä, siis yläpäässä, ei sitä alapäässä tarvita.
Mun mies huolehtii hygieniastaan. Miten teidän miehet kusee, jos karvatkin on "kusen polttamia"???

tota mäkin mietin...paitti jos on niin pikkuruinen lirppu niin polttahan se kusi ne karvat :whistle:

Aika monella miehellä on kyllä aika lyhyt pili kun se on lepoasennossa.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:

ai niin lyhyt että omille karvoille kusee? sit on jo syytäkin siistiä karvoitusta

luulen, että se jollain lailla saattaa liittyä kalun kokoon tämä hurjistuminen.. mitä väkivaltaisuuteen tulee, tiedän että se on väärin, mutta minusta on nyt tehty tämän jutun syyllinen... meillä on anoppi lapsen vahtina. mies tietysti raivosi yöllä ja sotki äitinsäkin tähän, kysyi onko oikein mennä tuollaisia puhumaan... anopista se oli väärin tehty... niin kai se sitten taitaa olla.

No ei kai sitä silti tarvii päälleen kusta?
Kai normaali mies kannattelee kaluaan ja ohjaa kuset pyttyyn eikä päälleen tai mihin sattuu?
Ei kai kalun koko tee miehestä sikaa?
Ai niin, sika on siisti eläin, sori possut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
luulen, että se jollain lailla saattaa liittyä kalun kokoon tämä hurjistuminen.. mitä väkivaltaisuuteen tulee, tiedän että se on väärin, mutta minusta on nyt tehty tämän jutun syyllinen... meillä on anoppi lapsen vahtina. mies tietysti raivosi yöllä ja sotki äitinsäkin tähän, kysyi onko oikein mennä tuollaisia puhumaan... anopista se oli väärin tehty... niin kai se sitten taitaa olla.

Puhuiko se tonttu äidilleen munakarvoista? :o :laugh: :laugh: :laugh: ja väittää, että SINÄ häpäisit hänet? eikö hän nyt ole muutenkin vähän nolo tapaus? Ei sun tartte tommosta katsella. Mun miehen mielestä toi oli älytön syy suuttua. Sitäpaitsi minun miehellä ei ole itselläänkään suurensuuri, joten edes pieni koko ei voi tuota selittää.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:

No ei kai sitä silti tarvii päälleen kusta?
Kai normaali mies kannattelee kaluaan ja ohjaa kuset pyttyyn eikä päälleen tai mihin sattuu?
Ei kai kalun koko tee miehestä sikaa?
Ai niin, sika on siisti eläin, sori possut.

No ei kai päälle pissaa, mutta kyllä se alapää haisee niin miehellä kuin naisellakin, jos sitä ei pese. ja kun on oikein paksu karvoitus, niin haju pinttyy siihen, sen huomaa kainaloissakin. Tosin ei minun mies ajele alapäästä, kun se kutittaa, mutta kainaloista kylläkin. Alapää pestään huolellisesti.

:o no jo on.. tai siis, mä en menis ihan noin vaan retosteleen mieheni vehkeen koolla/karvoituksen määrällä, mutta olis viimenen niitti jos mun mies kävis muhun käsiksi! mä en suostu pelkään omassa kotonani, joten jos olis pieni epäilyskin siittä että mies saattaa käydä käsiksi, ni mä suoraan sanoen en pystyis elään sellsessa pelossa!

ja mitä tähän karvojen trimmaukseen tulee, ni musta se on jollain tapaa "ajattelevaista" pitää paikat siistinä.. siis ettei karvat rehota ihan villinä! kivempi kaikinpuolin ;) :whistle:

Puhuiko se tonttu äidilleen munakarvoista? :o :laugh: :laugh: :laugh: ja väittää, että SINÄ häpäisit hänet? eikö hän nyt ole muutenkin vähän nolo tapaus? Ei sun tartte tommosta katsella. Mun miehen mielestä toi oli älytön syy suuttua. Sitäpaitsi minun miehellä ei ole itselläänkään suurensuuri, joten edes pieni koko ei voi tuota selittää.[/quote]

joo todellakin puhui ja oikein nautti tilanteesta sai huutaa ja raivota ja haukkua mua anopin kuullen ja minä tietysti olen syyllinen.

Siinä missä miehelle mukavempaa nuolla naista jolla ei ole karvoja jotka tarttuvat kurkkuun, myös naiselle mukavampaa ottaa mieheltä suihin ilman, että tarvitsee sen jälkeen kiskoa karvoja hampaiden välistä.

No nyt unohtu taas se miehen väkivaltaisuus.... Mielestäni miehellä ei ole huumorintajua lainkaan jos ei ei pysty aiheesta keskustelemaan, kun se kerran oli jo toiselta puolelta otettu puheenaiheeksi. Ja nyt ap:n tulisi sanoa miehelleen, että anteeksi kun loukkasin ja sen jälkeen ottaa puheeksi miehen väkivaltainen käytös, joka oli todella ylireagoitua. Yleensä pinnan alla on jotakin muutakin kuin pelkästään yksi piikki, jos miehesi tuollaisesta alkaa sinua heitellä niin ohjaa hoitoon eikä kotiin ole tulemista ellei hoitoa aloita!!! Lapsetkin kärsivät tuollaisesta isästä, tiesitkö, että lapsi kokee äidin pahoinpitelyn pahempana kuin häneen itseensä kohdistuvan pahoinpitelyn!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
No voit ainakin sanoa miehellesi, et ei se homouteen liity, kun homot ei hakkaa muijia.
Ihmettelen vaan, et anoppi näki kaiken ja ei sanonut mitään?

Mä tiedän yhdenkin anopin joka muistutti miniää että hänen pojallaan on oikeus vetää turpaan jos miniä on sen itse aiheuttanut...

Yhteistyössä