V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:[
Ja toki hiuksensa lyhyenä pitävällä naisella on pieni pää.
Ainaki pienet aivot...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:[
Ja toki hiuksensa lyhyenä pitävällä naisella on pieni pää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä. Mun mies pyysi mua auttamaan trimmaamisessa eilen saunassa.
Mutta mä en suostunu. Riittää, kun sillä on pistelevä sänki yhdessä päässä, siis yläpäässä, ei sitä alapäässä tarvita.
Mun mies huolehtii hygieniastaan. Miten teidän miehet kusee, jos karvatkin on "kusen polttamia"???
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä. Mun mies pyysi mua auttamaan trimmaamisessa eilen saunassa.
Mutta mä en suostunu. Riittää, kun sillä on pistelevä sänki yhdessä päässä, siis yläpäässä, ei sitä alapäässä tarvita.
Mun mies huolehtii hygieniastaan. Miten teidän miehet kusee, jos karvatkin on "kusen polttamia"???
tota mäkin mietin...paitti jos on niin pikkuruinen lirppu niin polttahan se kusi ne karvat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä. Mun mies pyysi mua auttamaan trimmaamisessa eilen saunassa.
tota mäkin mietin...paitti jos on niin pikkuruinen lirppu niin polttahan se kusi ne karvat![]()
Aika monella miehellä on kyllä aika lyhyt pili kun se on lepoasennossa.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä. Mun mies pyysi mua auttamaan trimmaamisessa eilen saunassa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:luulen, että se jollain lailla saattaa liittyä kalun kokoon tämä hurjistuminen.. mitä väkivaltaisuuteen tulee, tiedän että se on väärin, mutta minusta on nyt tehty tämän jutun syyllinen... meillä on anoppi lapsen vahtina. mies tietysti raivosi yöllä ja sotki äitinsäkin tähän, kysyi onko oikein mennä tuollaisia puhumaan... anopista se oli väärin tehty... niin kai se sitten taitaa olla.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä. Mun mies pyysi mua auttamaan trimmaamisessa eilen saunassa.
No ei kai sitä silti tarvii päälleen kusta?
Kai normaali mies kannattelee kaluaan ja ohjaa kuset pyttyyn eikä päälleen tai mihin sattuu?
Ei kai kalun koko tee miehestä sikaa?
Ai niin, sika on siisti eläin, sori possut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:joo todellakin puhui ja oikein nautti tilanteesta sai huutaa ja raivota ja haukkua mua anopin kuullen ja minä tietysti olen syyllinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:No voit ainakin sanoa miehellesi, et ei se homouteen liity, kun homot ei hakkaa muijia.
Ihmettelen vaan, et anoppi näki kaiken ja ei sanonut mitään?