V
vieras
Vieras
en ole sitten koskaan tehnyt ja nyt tarttis tehdä. paljonkos noin suurinpiirtein pistän munaa ja voita jos meitä on nelisen henkeä syömässä ettei tule ihan liikaa tehtyä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja iemel:tai raejuustoo voin tilasta niin tulee kevyempää
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Googlestakin kyllä löydät ohjeita.. n. 4-5 munaa ja voita sopivasti ja vähän suolaa.
Siellä on pilvin pimein ohjeita. Ja mä itse en edes tarvitse munavoin tekemiseen ohjetta. Muttta se uusavuttomuus..Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Googlestakin kyllä löydät ohjeita.. n. 4-5 munaa ja voita sopivasti ja vähän suolaa.
![]()
Aika kitsaan vähän kyllä...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:Ai kun alkoikin tekemään mieli munskuvoita... pitääpä heti laittaa keittymään muutamat egut =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:Ai kun alkoikin tekemään mieli munskuvoita... pitääpä heti laittaa keittymään muutamat egut =)
Niin mullakin. Aargh, pakko ois saada... Me keitetään munia aina se 8, mulle ja miehelle vaan. :ashamed: