munavoi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
en ole sitten koskaan tehnyt ja nyt tarttis tehdä. paljonkos noin suurinpiirtein pistän munaa ja voita jos meitä on nelisen henkeä syömässä ettei tule ihan liikaa tehtyä?

kun tehdään iso iso satsi.
8-9 keitettyä munaa,raejuustoa iso purkki, kevyt levitettä ruokalusikallinen ja suolaa. Tosi hyvää,enkä ikinä enää syö munaVOITA vaan tätä munaRAEJUUSTOvoita.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Googlestakin kyllä löydät ohjeita.. n. 4-5 munaa ja voita sopivasti ja vähän suolaa.

:laugh: :laugh: Aika kitsaan vähän kyllä... :whistle:
Siellä on pilvin pimein ohjeita. Ja mä itse en edes tarvitse munavoin tekemiseen ohjetta. Muttta se uusavuttomuus..

Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Ai kun alkoikin tekemään mieli munskuvoita... pitääpä heti laittaa keittymään muutamat egut =)

Niin mullakin. Aargh, pakko ois saada... Me keitetään munia aina se 8, mulle ja miehelle vaan. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Ai kun alkoikin tekemään mieli munskuvoita... pitääpä heti laittaa keittymään muutamat egut =)

Niin mullakin. Aargh, pakko ois saada... Me keitetään munia aina se 8, mulle ja miehelle vaan. :ashamed:

Mä yleensä keitän 7 mulle ja miehelle kun sen verran mahtuu tohon meidän munankeittimeen