Munkin kroppa pitää arvostella :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rusinamasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muuten ihan kiva ja nätti kroppa, mutta suoraan sanottuna tuo maha on kyllä aika järkky, vaikka itsekin olen kahden lapsen äiti niin harvoin näkee noin pahasti raskauden pilaamaa vatsaa :( Pyydän vielä anteeks tätä mun kommenttia, eihän se sun vikas oo etkä sille itse mitään voi, ja sehän se just on inhottavaa että tuo arpisuus ei katoa vaikka mitä tekis :(

Mutta muuten on muodot kohdallaan kyllä, et mielestäni kaipaa enää edes painonpudotusta. :)

Niin mullakin on siis kaksi lasta, mutta vanhempi on jo 8v, eli raskauksien välissä oli reilu 7 vuotta. Onhan se aika karu, mutta ei sille tosiaan mitään voi. Ei tarvitse pyytää anteeksi, tiedostan tuon ihan itsekin. :)

Nyt tää sama kusipää tuli tänne vittuilemaan. Sama "hyväkroppainen" oli tuolla toisessakin ketjussa luomassa "kivaa tunnelmaa"...

Jaaha, minä olen tämä kyseinen "kusipää" (kiitos tästä asiallisesta nimityksestä), ja kirjoitan tähän ketjuun nyt ensimmäisen kommenttini. Taisit suuttua aika pahasti siitä, kun kirjoitin edelliseen ketjuun kommentin "Liian tuhti mun makuuni". Ketjuun, jossa kehotettiin arvostelemaan kroppaa. Outoa.

Tähän ketjuun sanoisin, että ap:n kroppa on palautunut aika hienosti, kun katsoo millainen maha on ollut viimeisillään.

[QUOTE="vieras";23271607]Jaaha, minä olen tämä kyseinen "kusipää" (kiitos tästä asiallisesta nimityksestä), ja kirjoitan tähän ketjuun nyt ensimmäisen kommenttini. Taisit suuttua aika pahasti siitä, kun kirjoitin edelliseen ketjuun kommentin "Liian tuhti mun makuuni". Ketjuun, jossa kehotettiin arvostelemaan kroppaa. Outoa.

Tähän ketjuun sanoisin, että ap:n kroppa on palautunut aika hienosti, kun katsoo millainen maha on ollut viimeisillään.[/QUOTE]

Kiitos kohteliaisuudesta. Musta on hassua että ihmiset loukkaantuu mun puolesta jos joku sanoo totuuden.

Tavallinen kroppa, ei erityisen kaunis, mutta ei rumakaan. Muutaman kilon tuosta saa rasvaa vielä pois, mutta salitreeni olisi ihan ehdoton tuollaiselle kropalle, aika vähänlaisesti näyttäisi olevan lihasta ja vaikutelma on siten aika veltto. Lihaksella saa ryhtiä ja nuorekkuutta kroppaan, joten salille vaan.

Tavallinen kroppa, ei erityisen kaunis, mutta ei rumakaan. Muutaman kilon tuosta saa rasvaa vielä pois, mutta salitreeni olisi ihan ehdoton tuollaiselle kropalle, aika vähänlaisesti näyttäisi olevan lihasta ja vaikutelma on siten aika veltto. Lihaksella saa ryhtiä ja nuorekkuutta kroppaan, joten salille vaan.

Salilla käyminen on ihan hirvittävän tylsää. Mä uskoisin että tuo tankotanssi ajaa saman asian. :)

Salilla käyminen on ihan hirvittävän tylsää. Mä uskoisin että tuo tankotanssi ajaa saman asian. :)

Ikävä kyllä salitreeniä ei oikein korvaa mikään, mutta tietysti jos ei pidä siitä, niin ei silloin pidä lähteä hampaat irvessä (tietty ne saa olla irvessä, kun nostaa sitä rautaa:) treenaamaan. Mut hyvä vaihtoehto tuo tankotanssikin, raskasta se ainakin on ja huomattavasti parempi vaihtoehto kuin joku turhanpäiväinen kiinteytysjumppa.

Rehellinen palaute: aivan normaali synnyttäneen vartalo, saat varmasti tuon kuosiin kohtuu helpolla. Olet selvästikin pitänyt itsestäsi huolta raskauden aikana/ennenkin sen verran, että tilanne ei todellakaan ole paha. Monillahan tilanne on aivan toinen ja kroppa huonossa kunnossa.

Itse olen ollut mukana tekemässä treeniohjelmia synnyttäneille ja mittaamassa kehonkoostumuksia (sellainen mammat kuntoon-tempaus), olet ehdottomasti paremmasta päästä sitä jakaumaa, jonka silloin näin.

Itse ohjaisin sinut kuntosalille tai vähintäänkin bodypumpiin jos se saliharjoittelu on vastenmielistä. Lisäksi ehkä vielä lihaskuntoa kotona, punnerruksia, dippejä, vatsoja...Siihen oheen aerobista rasvanpolttosykkeellä (eli siten, että lenkillä pystyy vielä juttelemaan kaverille, jos käy kaverin kanssa). Niinkuin edellinen jo totesikin, niin lihasta sun on saatava lisää. Se jäljellä oleva rasva lähtee sitten siinä samalla, sitä sulla ei ole niin paljon.

Tosi reippaasti oot saanut laihdutettua. Hieno tulos. Olet palautunut ihan hyvin.

Tää ei ole nyt kritiikki, vaan ihan huomio, että sulla on notkoselkä. Voit helposti korjata selkäsi asentoa kääntämällä lantiota hieman eteenpän ja pitämällä keskivartalon lihaksilla itsesi suorassa. Kun nostat rintakehää ylös hieman, vedät lapaluita hieman yhteen ja vielä pään pystyyn, niin saat paremman ryhdin. Tee näin ja katso peilistä sitten, saatat yllättyä, mitä se vaikuttaa vartaloosi.
:)

Ja tämä siksi, että notkoselkä aiheuttaa selkärangan kulumista ja kipuja. Hyvän ryhdin pitäminen pitää myös keskivartalon syvät lihakset toiminnassa. Hyvä vartalo!

[QUOTE="vieras";23272494]Aika järkyttävän näköinen setti, onneksi söin juuri äsken ennenkuin näin nuo kuvat.[/QUOTE]

Tosi inhottavia tälläiset kommentit. Jokuhan rustaa näitä vaan pahaan oloonsa, sokkona, sanoo kaiken, mitä vaan keksii.

Heh kenelläkkään äidillä joka on synnyttänyt ei vatsa ole enää samanlainen kuin ennen synnytystä! Ei muuten ole alapääkään :D Todella hienoa että olet saanut painoa pois noin paljon ( itsekkin sain 3 kertaa)

Muuten ihan tavallinen ja kiva kroppa mut tota vatsaa ei taida saada kuntoon ilman kirurgin veistä :/ Siis en sano pahalla vaan eiks se vähän niin oo ettei tuollaista jälkeä saa salillakaan kuntoon.

Sulla on siis yksi lapsi?

Tosi nätit jalat ja käsivarret! Jalat etenkin + peppu. Vatsan seutu kaipaa mun mielestä edelleen vielä kiinteytystä, kyljet ja vatsa. Tissit näytti tavallisen kivoilta... He... Jotenkin karua arvostella näin, mutta kun pyydettiin...

Yleissilmäys on: semmonen normaali.

vai pullea, oon ihan pöyristyny ihmisten kommenteista. ja mistä sä oot saanu 26kg laihutettua!?! (vrt. masukuvaan)
siis onks sulla pyllyssä tatuointi? :D
sanoisin kans et alakropalle ei tartteis tehä enää mitää :) kai sitte tekisin vatsalihaksia ja käsivarsia jos ennää jaksasin.

Yhteistyössä