murhanhimoiset kissat tappo meidän gemsterit =(

Teollisuuskypärä

Aktiivinen jäsen
27.10.2007
2 282
0
36
Tästä on nyt aikaa ku yks gerbiili sai shokin ja kuoli,kissat säikäytti.
Nyt sit 2 viimistä kuoli,toinen puoliks syöty...häntä ja pikkasen perää jäljellä.
Meijän yks kissa saa ovet auki ku hyppää kahvaan,oon laittanu peiton roikkuu oven päälle ni ovi on tiukempi avata,nyt se sit kuitenkin sai sen auki.Ja niinhän siin kävi et ne sai gerbiilien akvaarion kannen auki ja se oli sit siinä.

No voi höh. Mulla oli gerbiili, joka oli akvaariossa kun käytiin anoppilassa yökylässä. Siellä oli kissa. Pidin sitä vierashuoneen ovea kiinni, ettei se kissa vahingossakaan pääsis sinne huoneeseen.

No, miten kävi? Istuttiin olohuoneessa kun nurkasta vilisti kirjahyllyn taakse joku möykky ja kissa perässä. Jotenkin se samperin katti oli sen terran saanu auki. Jouduttiin sitten lopettamaan se gerbiili samantien, oli kissa ehtiny sitä niin pahasti purasemaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja Mulju:
No voi höh. Mulla oli gerbiili, joka oli akvaariossa kun käytiin anoppilassa yökylässä. Siellä oli kissa. Pidin sitä vierashuoneen ovea kiinni, ettei se kissa vahingossakaan pääsis sinne huoneeseen.

No, miten kävi? Istuttiin olohuoneessa kun nurkasta vilisti kirjahyllyn taakse joku möykky ja kissa perässä. Jotenkin se samperin katti oli sen terran saanu auki. Jouduttiin sitten lopettamaan se gerbiili samantien, oli kissa ehtiny sitä niin pahasti purasemaan :(

No höh...
Meilki on tuo ovi aina kiinni tytön huoneessa + kansi akvaarion päällä ja kissat ei pääse huoneeseen edes kun siellä on joku ihminen paikalla.Mut ei se näköjää auttanutkaan.

juu kissalle meni munki gerbiili...

siskolla oli minihamsteri sellasessa muovisessa terrassa, jossa kansi laitettin monesta kohtaa hakasilla kiinni. kissat makoili terran ympärillä ja vaani hamsteria ja hyökkäs ja *pum* tuli muovi vastaan. vähän aikaa meni ja ne taas unohti sen muovin.

mahto hamsteri lopulta kuolla vahignoniloon.

Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Ja meiltä kuoli eilen gerbiili ihan vaan vanhuuteen :'(

Kissaa ja jyrsijää en samaan taloon ottais. Kissahan tekee vaan mitä vaistot käskee.

no no no ei se aina niin mee.
kissallapesty hamsteri on melkosen puhas :D
harmi vaan että ite kissa kuoli :(

Yhteistyössä