M
murjottaja
Vieras
kun harmittaa.. Mulla on joku sairaus/ vaiva, mikä osin halvaannutta mun toisen jalan lihaksia. Eli jalka väsyy ja alkaa läpyttää. Oottelen tästä aikaa lisätutkimuksiin sairaalaan. Noh, eilen sitten pyysin aamulla miestä käyttämään mua kaupassa, kun olisin mennyt ostamaan isänpäivälahjaa ja tarjoamisia kaupasta. Noh, herra ei ottanut vinkkejä kuuleviin korviinsa, että kauppaa oltaisi menossa. Tarkoitus oli leipoa kaikkea hyvää ja kun olen monta päivää maannut vahvoissa kipulääkkeissä ni aattelin et nyt ei särje nii mennään. Itse en siin voi ajaa jalan kanssa autoa, kun siinä ei ole voimaa paljon. niin eikös mies ala katsoa telkkaa ja ei tee elettäkään lähteäkseen.
Alkoi tekee ruokaa ja ruuan jälkeen lähdin lapsien kanssa kävelemään 2 kilometrin päähän ostamaan iskänpäivälahjaa. Takasin tullessa kävin lähikaupassa ostamassa valmiin kakkupohjan ja tein siitä kakun ja raahasin kauppakassit kotiin. Aamulla laulettiin isille lapsien kanssa ja vietiin kahvit sänkyyn mutta ei olla sen kummempia puhuttu miehen kanssa. Tästähän tuli oikein romaani mutta mua kyllä harmittaa nyt tuo käytös mieheltä..
Alkoi tekee ruokaa ja ruuan jälkeen lähdin lapsien kanssa kävelemään 2 kilometrin päähän ostamaan iskänpäivälahjaa. Takasin tullessa kävin lähikaupassa ostamassa valmiin kakkupohjan ja tein siitä kakun ja raahasin kauppakassit kotiin. Aamulla laulettiin isille lapsien kanssa ja vietiin kahvit sänkyyn mutta ei olla sen kummempia puhuttu miehen kanssa. Tästähän tuli oikein romaani mutta mua kyllä harmittaa nyt tuo käytös mieheltä..