B
Borkku
Vieras
Neiti saa rokotteen heti ku ikää on siihen riittävästi. Gynellä on käynyt ja ihan on menny tarkastus normaalisti. Niin ja ikää on nyt reilut 10v.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tom tom:Alkuperäinen kirjoittaja v:Missä vaiheissa poikien kivekset katsotaan? Tiedän että armeijassa, mutta entä sitä ennen?
8. luokalla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Neiti saa rokotteen heti ku ikää on siihen riittävästi. Gynellä on käynyt ja ihan on menny tarkastus normaalisti. Niin ja ikää on nyt reilut 10v.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Neiti saa rokotteen heti ku ikää on siihen riittävästi. Gynellä on käynyt ja ihan on menny tarkastus normaalisti. Niin ja ikää on nyt reilut 10v.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tom tom:Alkuperäinen kirjoittaja v:Missä vaiheissa poikien kivekset katsotaan? Tiedän että armeijassa, mutta entä sitä ennen?
8. luokalla.![]()
Eikö pojilla tutkita ennen kouluikää, onko kivekset laskeutuneet? Minkä takia niitä vielä yläasteella syynättäisi? Puhumattakaan armeijasta!
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Neiti saa rokotteen heti ku ikää on siihen riittävästi. Gynellä on käynyt ja ihan on menny tarkastus normaalisti. Niin ja ikää on nyt reilut 10v.
Miksi lapsi on käynyt gynellä? Itse menin vasta 18-v. kun piti saada pillerit.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tom tom:Alkuperäinen kirjoittaja v:Missä vaiheissa poikien kivekset katsotaan? Tiedän että armeijassa, mutta entä sitä ennen?
8. luokalla.![]()
Eikö pojilla tutkita ennen kouluikää, onko kivekset laskeutuneet? Minkä takia niitä vielä yläasteella syynättäisi? Puhumattakaan armeijasta!
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Neiti saa rokotteen heti ku ikää on siihen riittävästi. Gynellä on käynyt ja ihan on menny tarkastus normaalisti. Niin ja ikää on nyt reilut 10v.
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Meillä oltiin alusvaatteillaan tarkastuksessa yläasteella.
Alkuperäinen kirjoittaja era:Tuossahan sanottiin että ikää REILUT 10 v.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja era:Tuossahan sanottiin että ikää REILUT 10 v.
Onhan se vähän eri asia, onko kyseessä 18 -v. vai reilu 10 v. minkä ainakin minä käsitän 10-11 - vuotiaaksi. Tuskin kukaan 18 vuotiasta enää sanoo "reilu 10 v."
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Kuukautiset alko ja niiden myötä muutamat muut "ongelmat"
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Kuukautiset alko ja niiden myötä muutamat muut "ongelmat"
Voi, ihan totta! Noinko aikaisin... Mites tyttö itse suhtautui? Meidän 10 v. saattaisi saada paniikkikohtauksen jos kuukautiset jo nyt alkaisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Jouhanna:Onko lukiossa lääkärintarkastusta...?
Alkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:Meillä oli yläasteella ysiluokalla lääkärintarkastus ja sinne piti mennä yläkroppa paljaana pelkissä alkkareissa...Kiva oli odotella omaa vuoroa tissit paljaana luokkakavereiden kanssa samassa odotushuoneessa. Lääkärikin oli mies ja kurkkasi tutkimuksen lopuksi alkkareihin. Toivottavasti ei ole enää tämmöisiä tarkastuksia kuin mulla vuonna -81.
Meillä on on ollut samanlainen tarkastus -90 luvulla. paitsi, että en muista odottaneeni toisen kanssa vuoroa samasssa tilassa pikkareissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Yläasteella 95:Pöksyihin kurkittiin 90-luvulla yläasteella. Ei siinä sen kummempaa, meni hyvin nopeasti ohi eikä jäänyt traumoja. Ajatuksena vähä kiusallista mut ymmärrettävää.
Alkuperäinen kirjoittaja Poikien äiti:Minulla on 16- ja 13-vuotiaat pojat. Kummankin kanssa olen käynyt perhelääkärillämme suurin piirtein joka toinen vuosi. Poikien kouluissa terveydenhuolto on ollut sen verran heikosti järjestetty että näin on ollut pakko tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja etelässä?:Alkuperäinen kirjoittaja Yläasteella 95:Pöksyihin kurkittiin 90-luvulla yläasteella. Ei siinä sen kummempaa, meni hyvin nopeasti ohi eikä jäänyt traumoja. Ajatuksena vähä kiusallista mut ymmärrettävää.
Missäpäin tällaista muka?
Alkuperäinen kirjoittaja greetta:Alkuperäinen kirjoittaja Poikien äiti:Minulla on 16- ja 13-vuotiaat pojat. Kummankin kanssa olen käynyt perhelääkärillämme suurin piirtein joka toinen vuosi. Poikien kouluissa terveydenhuolto on ollut sen verran heikosti järjestetty että näin on ollut pakko tehdä.
Käytkö edelleen tarkastuksessa 16-vuotiaasi kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:Kyllä siellä pitänee riisua ja mulla ainakin tuossa iässä tutkittiin rinnat käsikopelolla.
ei multa kyllä ole kopeloitu mitään. joku aika sitten täällä joku kertoi että murkkuikäisen tytön housuun oli kurkattu. se jäi mieleen kun meille ei mitään semmosia kyllä tehty.