?
-----
Vieras
Olen tavannut ihanan miehen, ainut "ongelma" on, että hän on muslimi! On siis kotoisin muslimivaltiosta jne, mutta Suomessa asuu. Mies kuitenkin "maallistunut muslimi"; ei paastoa, ei rukoile 5krt päivässä jne... no, sian lihaa ei kylläkään syö.
Onko kenelläkään kokemusta muslimimiehen kanssa seurustelusta/avioliitosta? Mitä "plussia tai miinuksia" on?
Erityisesti te, joille kristilliset arvot tärkeitä, niin miten parisuhde sitten onnistunut!? Itse rukoilen, luen Raamattua silloin tällöin + käyn kirkossa silloin tällöin...Maallistuneen ja hengellisen välimaastoon siis sijoittunen itse.
Onko kenelläkään kokemusta muslimimiehen kanssa seurustelusta/avioliitosta? Mitä "plussia tai miinuksia" on?
Erityisesti te, joille kristilliset arvot tärkeitä, niin miten parisuhde sitten onnistunut!? Itse rukoilen, luen Raamattua silloin tällöin + käyn kirkossa silloin tällöin...Maallistuneen ja hengellisen välimaastoon siis sijoittunen itse.