Muslimikaksikko raiskasi vaimot Helsingissä, selitys "Mies on mies"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
– Vastaaja oli sanonut aina ylpeänä, että hän ei ole niin kuin muut miehet. Jos vaimo ottaa eron, hän tappaa ensin vaimon, sitten lapset ja sitten itsensä, käräjäoikeus referoi naisen kertomusta.
Tappaisi ensin itsensä

Joo, mut ei kunniasta tai sen vuoksi kun joku niin sanoo tai jossain niin lukee.
Ihan elukka touhua ja vielä puolustellaan.
Noinkohan löytyis suvakeilla ymmärrystä kun he itse joutuis raiskatuksi ja tappouhan alle ja lapset myös?
On hienoja miehiä, menkää naimisiin niiden kanssa ketkä jaksatte puolustella.

Itse asiassa osa suvakeista elää juuri noin.:coffee:
Osa järkiintyy kantapään kautta ja lähtee (älykkäimmät) ja osa ei...

Hulluimmat hurahtavat täysin, vertailukohtana esim isis-sanna joka lähti sotimaan isisin puolesta ja kehtaa UHRIUTUA toimittajille nyt kun on mm parittanut 13 vuotiaan tyttärensä.(n)

Ja sitähän ei voida tietää mitä kaikkea muuta tuo sanna on touhunnut.:coffee:

Itse asiassa osa suvakeista elää juuri noin.:coffee:
Osa järkiintyy kantapään kautta ja lähtee (älykkäimmät) ja osa ei...

Hulluimmat hurahtavat täysin, vertailukohtana esim isis-sanna joka lähti sotimaan isisin puolesta ja kehtaa UHRIUTUA toimittajille nyt kun on mm parittanut 13 vuotiaan tyttärensä.(n)

Ja sitähän ei voida tietää mitä kaikkea muuta tuo sanna on touhunnut.:coffee:

(y)

Saksassa vapaaehtoistyöntekijätkin on heräilleet pikkuhiljaa
https://arbeitsgruppefluchtundmensc.../02/11/interview-with-rebecca-sommer-english/
"There came a time when I finally realized that these people were deceiving me. They were practising taqyyia with me. They had tricked me. It was a great disappointment. But I had been warned against this deceptive Muslim taqyyia practice by Arabs and by Kurds, by people who had not only escaped from war zones, but escaped from Muslims as well. But I had ignored what they were telling me."

Yhteistyössä