Musta ei kai ikinä taida aikuiseksi olla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja forever young
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

forever young

Vieras
Enkä tiedä haluanko, vai VOIKO ihminen vielä kolmikymppisenäkin olla näin hukassa kuin minä? Sitä vaan ajattelee, että vuodet vierii eteenpäin, mutta ei haluaisi luopua mistään, mikä kuuluu ja viittaa nuoruuteen. Ajattelen, että vanhana on pakko olla ihan tylsää...

Onko teitä muita tämmöisiä outolintuja :(?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et siis vieläkään ole opetellut virkkaamaan ja istumaan keinutuolissa? :D Voi voi. Ota edes permanentti.

En. En käy Tupperware kutsuilla, meillä ei ole farmariVolvoa. Kun käyn kaupassa, minulla ei ole käsivarrella rottinkikoria. Pidän edelleen enemmän festareista kuin tangomarkkinoista ja minulle parasta on lämpimät kesäillat kera pussikaljan...:D Huolestuttavaa? KOSKA se aikuiseksi tulo oikein tapahtuu?
Milloin hankin elämäni ensimmäiset kävelysauvat ja alan nauttimaan koti-illoista sohvan nurkassa? (Nauttiiko joku semmoisista! )

Alkuperäinen kirjoittaja forever young:
Et siis vieläkään ole opetellut virkkaamaan ja istumaan keinutuolissa? :D Voi voi. Ota edes permanentti.

En. En käy Tupperware kutsuilla, meillä ei ole farmariVolvoa. Kun käyn kaupassa, minulla ei ole käsivarrella rottinkikoria. Pidän edelleen enemmän festareista kuin tangomarkkinoista ja minulle parasta on lämpimät kesäillat kera pussikaljan...:D Huolestuttavaa? KOSKA se aikuiseksi tulo oikein tapahtuu?
Milloin hankin elämäni ensimmäiset kävelysauvat ja alan nauttimaan koti-illoista sohvan nurkassa? (Nauttiiko joku semmoisista! )

sullon mun luonto ja oon kuiteskin jo 5 vuotta sua vanhempi :ashamed:

mie oon kans sellainen et tekis mieli mennä kesäisin puistoon vetää siiderii ihan niiku pentuna... noh mie oonki kyl pentu 23 veee

mut ei hätiä! kiire ei siul oo mihinkää!

Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
mitkä asiat kuuluu ja viittaa nuoruuteen?

Mikään ei oikeastaan viittaa aikuistumiseen :(. En osaa nauttia koti-illoista, tai niin monesta muustakaan asiasta, mistä esimerkiksi täällä moni kertoo nauttivansa...Ei nappaa sen piiruakaan mitkään istuskelut laavulla kera makkaranpaiston ja kaksi kaljaa lauantai iltana saunan jälkeen ja sen jälkeen turvallisesti omaan sänkyyn kello 21, niin että voin alkaa vaihtamaan yöllä klo 02 paskavaippaa tai hyräilemään nukkumattinukkumatti lasten, esikoiselle, joka on taas päättänyt että hänen sänkynsä alla on hiippailija...Onko kaikki toivo jo heitetty. KOSKA minä alan olla niinkuin ikäiseni perheenäidit? Pelkää kuollakseen... :()

no kuule "vanhat" ihmiset ovat tehneet jo nuoruudessaan kuvaamiasi juttuja. ja se on niille sitä niiden nuoruutta varmaankin...
tiedän joitain nuoria jotka tykkäävät mun mielestä ihan mamma jutuista. eli marimekosta ja iittalasta, yms... ne kuitenkin ovat sen jo nuorena aloittaneet ja ovat sitten vanhempina juuri näitä klassisia mammoja...

Musta olisi huolestuttavaa jos olisin vieläkin ihan nuorukaisen tasolla.. :whistle: Toivoisin kyllä et vuodet tuoneet jotain kehitystä. Haluan (ihan lastenkin takia ) olla vastuullinen aikuinen muttei se tee omasta mielestäni musta tylsää.. Pikkuinen luova hulluus täytyy aina säilyä elämässä :D

no kuule "vanhat" ihmiset ovat tehneet jo nuoruudessaan kuvaamiasi juttuja. ja se on niille sitä niiden nuoruutta varmaankin...
tiedän joitain nuoria jotka tykkäävät mun mielestä ihan mamma jutuista. eli marimekosta ja iittalasta, yms... ne kuitenkin ovat sen jo nuorena aloittaneet ja ovat sitten vanhempina juuri näitä klassisia mammoja...

Niin :(. Minä en ehtinyt aikanaan elää sitä nuoruuttani. Kun tuli lapset...Liian aikaisin, kun näin jälkeenpäin ajattelen...:(. Nyt vaan pelkään, että ne saavat traumoja, kun mutsi on pihalla kuin lumiukko tästä kaikesta...

öö... miks sun täytyis olla jotain mitä sä et haluu olla? mä oon sua nuorempi, mut en minäkään tee samaa mitä mun ikäisiltä opiskelijoilta odotetaan, en mä myöskään tee lapsia vaikka olen siinä iässä ja sellaisessa suhteessa että voisin... mä elän elämääni juuri niinkuin tykkään ja miten koen hyötyväni siitä tulevaisuudessa kaikkein eniten.. elämä on lyhyt matka. tee siitä mieleinen.

Ei nyt pidä yleistää aikuisuuttakaan, sitäkin on niin monenlaista.
Mun mielestä se on kypsyttä kantaa vastuuta omasta ja toisten elämästä.
En mä käy tangomarkkinoilla, olis kiva mennä pussikaljalle, ja kesällä taas menenkin ( senverta olen "aikuistunut" etten pakkasella viitsi) , Ei ole rottinkikoria, farkkuvolvoa, eikä tuppereita..
-Niin, ja ikää kai noin 10v enemmän kuin sinulla..

Niin :(. Minä en ehtinyt aikanaan elää sitä nuoruuttani. Kun tuli lapset...Liian aikaisin, kun näin jälkeenpäin ajattelen...:(. Nyt vaan pelkään, että ne saavat traumoja, kun mutsi on pihalla kuin lumiukko tästä kaikesta...

no kuinkakohan moni meistä kenestäkään on siitä sellaisesta "häpi häpi jee jee" klassisesta perheidyllistä?? ei monikaan.. mutta silti meistä suurimmasta osasta tulee täysjärkisiä aikuisia. .joten älä huoli.

öö... miks sun täytyis olla jotain mitä sä et haluu olla? mä oon sua nuorempi, mut en minäkään tee samaa mitä mun ikäisiltä opiskelijoilta odotetaan, en mä myöskään tee lapsia vaikka olen siinä iässä ja sellaisessa suhteessa että voisin... mä elän elämääni juuri niinkuin tykkään ja miten koen hyötyväni siitä tulevaisuudessa kaikkein eniten.. elämä on lyhyt matka. tee siitä mieleinen.

Usko sitten viisaampaasi. ÄLÄ tee niitä lapsia yhtöään enne, kuin olet kääntänyt itsesi ylösalaisin monta kertaa ja tutkinut joka kolon, että onko sinusta varmasti siihen ja onko se todella sitä mitä loppuelämältäsi haluat. Tehtyä ei saa tekemättömäksi, on myöhäistä valittaa kun paskat on housuissa ja mitä näitä muita NIIN osuvia sanontoja olikaan...Jos minä saisin NYT kääntää kelloa 10 vuotta taaksepäin, ELÄISIN ENSIN ja sitten vasta perustaisin perheen, JOS perustaisin :(.

Yhteistyössä