Musta on surullista et vauvoja tehdään huonoon parisuhteeseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo ei kuulu mulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joo ei kuulu mulle

Vieras
Eipä sen ihmeempiä tänään. Musta vaan on surullista et naisen vauvakuume on niin kova et vauva pitää väkisin tehdä sellaiseen suhteeseen mikä ei toimi, missä on paha olla, ja sitten lopulta erotaan. En vaan millään suostu ymmärtämään miksei sitä vauvakuumetta voi laittaa jäähylle ja odottaa siihen asti että löytää sellaisen parisuhteen mikä toimii. Helpompaa se on sitten naiselle itselleenkin, ei tarvi itkeä ja valittaa kun joutuu olemaan yksin raskaana ja miestä ei kiinnosta jne. Tottakai, lapsi kasvaa hyvin eronneessa perheessäkin koska äiti rakastaa ja on sitä toivonnut. Mutta tuskin kukaan sitä kieltää, että se sama lapsi voisi vielä paremmin jos olisi synytnyt perheeseen jossa vanhemmat ovat onnellisesti yhdessä. Mutta ei, vauvakuume ilmeisesti oikeuttaa kaikenmoiseen käytökseen. Ja ei, en tällä tarkoita et jos vahingossa tulee raskaaksi pitää tehdä abortti tai et pitää pysyä väkisin yhdessä huonossa suhteessa, joten ennen kuin alette sitä väittämään, lukekaa vielä toisenkin kerran teksti.

Alkuperäinen kirjoittaja ot:
Alkuperäinen kirjoittaja joo ei kuulu mulle:
et pitää pysyä väkisin yhdessä huonossa suhteessa

No ei tietenkään tarvitse, tästähän se lapsi vasta kärsiikin.

Juu, ei missään nimessä, mutta ihmettelen vaan, miksi jos suhteessa on jo enemmän ongelmia kun niitä hyviä puolia, niin sellaiseen tilanteeseen pitää se lapsi tehdä.

yleensä tai en tiedä yleensa vai monesti se vauvan hankkiminen on viimeinen oljenkorsi sille suhteelle. Eli jos edes lapsen takia oltaisiin yhdessä. Itse en myöskään ymmärrä tätä tapaa toimia. Toisaalta olen ehkä jäävi kommentoimaan, koska meillä parisuhde kunnossa ja lapset tehtynä. Kai sitä yrittää pitää kiinni siitä miehestä jos itse rakastaa vaikka huomaisi, ettei se mies sinua rakasta. (en tiedä toimiiko toisin päin myös, vai onko se aina nainen joka loppujen lopuksi päättää "hankitaanko" se lapsi vai ei)

Alkuperäinen kirjoittaja yleensä:
yleensä tai en tiedä yleensa vai monesti se vauvan hankkiminen on viimeinen oljenkorsi sille suhteelle. Eli jos edes lapsen takia oltaisiin yhdessä. Itse en myöskään ymmärrä tätä tapaa toimia. Toisaalta olen ehkä jäävi kommentoimaan, koska meillä parisuhde kunnossa ja lapset tehtynä. Kai sitä yrittää pitää kiinni siitä miehestä jos itse rakastaa vaikka huomaisi, ettei se mies sinua rakasta. (en tiedä toimiiko toisin päin myös, vai onko se aina nainen joka loppujen lopuksi päättää "hankitaanko" se lapsi vai ei)

On varmasti tästäkin kyse mutta muitakin ihan uskomattomia tilanteita ja vain koska on vauvakuume. Esimerkiksi, enkä edes sen kummemmin ajattele asiaa, niin mieleen tulee:

3 nikkiä jossa lisää lapsia on tehty vaikka parisuhde on aivan järkyttävässä kunnossa (siis todellisia ongelmia mm väkivaltaa, alko-ongelmaa ) ja vain sen takia että naisella on vauvakuume,

2 nikkiä jossa pari on eronnut, nainen hankkiutunut paksuksi yhdenillanjutulle ja kun se ei ole ryhtynyt isäksi, palataan edellisen kanssa yhteen koska ei haluta olla yksinkään mutta se vauva piti keinolla millä hyvänsä saada,

2 nikkiä jotka käytännössä palstalla vaan valittaa miehensä käytöksestä mutta pysyvät yhdessä koska naisella on niin kova vauvakuume ja toivoo et mies antaa siihen luvan, ja

yhden nikin jossa pari erosi, nainen hehkutti pari viikkoa palstalla onneaa et pääsi moisesta eroon sitten naiselle tuli valtava vauvakuume joten otti miehen takaisin ja hankkiutui samantien raskaaksi.

Mä en vaan ymmärrä tällaista toimintaa. Se on lopulta hyvin, hyvin itsekästä.

Olen kanssasi samaa mieltä.
Itse olen laittanut vauvakuumeeni useasti jäähylle. Enkä tiedä, tuleeko minulla ikinä olemaan lasta/ lapsia, mutta lapsen, miehen, parisuhteen kustannuksella vain siksi, että minä haluan, en lapsia halua tehdä. Lapsia tulee jos on tullakseen sitten, kun hetki on oikea. Ja jos ei tule niin ei siihen maailma kaadu. Kaikkea ei tässä elämässä voi saada ja on hyvä oppia tyytymään siihen, mitä elämä antaa.

Minusta on surullista että tähän julmaan, julmaan maailmaan.... tehdään yhtäkään lasta. Samanlaisia plussalaisia niistä kasvaa, INTERNETTI JA TIETOKONEET KASVATTAVAT TEIDÄN LAPSENLAPSETKI!

Tehköön jokanen pilttinsä juuri sillon kun siltä tuntuu ja justiin sen kanssa joka sillon sattuu keppi ojossa olemaan lähellä. Jokaisella luojan lapsella tulee elämässä olemaan joku syy olla onneton. Avioero, alkoholismi, kiusaaminen, pinkit vaatteet vaikka onkin poika... SE VOI OLLA MITÄ VAAN!

Yhteistyössä