M
mieh
Vieras
Usein saa lukea valituksia, kun mies on viihteellä. Oonko mä jotenkin outo, kun musta on vaan ihanaa, kun mies lähtee pikkujouluihin, risteilylle tai keikoille? Viime viikonloppunakin mies oli yön poissa ja musta oli vaan ihanaa lämmittää sauna itekseni, tehtiin kaikkea hauskaa lasten kanssa (käytiin kaikessa rauhassa kaupungilla..) ja oli jotenkin ihanaa viettää aikaa vain itsekseen, kun lapset nukahti.
Mulla ja miehellä on tosi hyvä suhde, mutta oikeasti nautin myös omasta ajasta välillä. Sitten taas jotkut on niin kiukkusia, jos mies johonkin joskus lähtee, kun eivät muka pärjää lasten kanssa. Mulla lapset 1- ja 4-vuotiaat, mutta hyvin pärjäsin vauva-aikanakin itsekseni enkä valittanu menoista. Vastaavasti kyllä taas monesti meilläkin mies on naama norsun veellä jos mä johonkin lähden (yksin tai lasten kanssa) vaikka luulis, että sekin ois onnellinen, jos sais viikonlopun olla ihan itekseen.
Oonko mä siis ainoo tämmönen vai onko muitakin, joita ei miesten menot haittaa?
Mulla ja miehellä on tosi hyvä suhde, mutta oikeasti nautin myös omasta ajasta välillä. Sitten taas jotkut on niin kiukkusia, jos mies johonkin joskus lähtee, kun eivät muka pärjää lasten kanssa. Mulla lapset 1- ja 4-vuotiaat, mutta hyvin pärjäsin vauva-aikanakin itsekseni enkä valittanu menoista. Vastaavasti kyllä taas monesti meilläkin mies on naama norsun veellä jos mä johonkin lähden (yksin tai lasten kanssa) vaikka luulis, että sekin ois onnellinen, jos sais viikonlopun olla ihan itekseen.
Oonko mä siis ainoo tämmönen vai onko muitakin, joita ei miesten menot haittaa?