Musta tuntuu että mä haluan vaan kuolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En jaksa enempää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En jaksa enempää

Vieras
Takana kaksi suhdetta, molemmat miehet väkivaltaisia ja alistavia. Lähdin lapsineni. Pyöritän yksin arkea, koetan opiskella, käydä töissä, kasvattaa lapsia, olla mahdollisimman hyvä äiti ja aikuinen.
Mikä on kiitos?
Minun omat rakkaat lapseni, joka ainoa päivä jaksavat muistuttaa miten idiootti ja kusipää olen. Vammainen, tyhmä, ja minun sietäisi kuolla. Mikään ei ole koskaan hyvä, mitään mitä teen ei ole koskaan oikein, mikään ei kelpaa. Kaikesta valitetaan, vaaditaan lisää ja lisää. Mikään ei riitä.

En minä jaksa enää. Oikeasti en. Haluan kuolla. Mitä minä täällä teen, kun kerran omille lapsillenikaan en ole minkään arvoinen?

Onko murkkuja?
Sen ikäisten suusta saa aika monet vanhemmat aika ajoin kuulla tuollaisia :(
Jos on niin kysäise vaikka oman paikkakuntasi mll:n yhdistyksestä löytyykö heiltä murrosikäisten vanhemille vertaistukiryhmää.
Meidän yhdistyksellä on pyörinyt sellainen noin vuoden ja on saatu siitä tosi positiivista palautetta.

Talvisin ajattelen aina, että kesällä olis helpompaa, esim. hukkua ja kesällä ajattelen sitä, että paleltumiskuolema on kivuton. Tällä mennään ja toivottavasti lapsi on jo aikuinen ennenkuin tapahtuu. Olen tuo aikaisempi "mä" kanssakuolijasi.

:hug: :hug: Hae oikeasti apua. Olet varmasti paras äiti lapsillesi ja jos itsellesi jotakin tekisit, niin lapset ois aivan hukassa. Yksin on vaikea pyörittää tommosta palettia, opiskelutkin vielä. Tosi hienosti olet pärjännyt kuitenkin. Ei sun tarvi olla mikään yli-ihminen :hug:

En nyt halua arvostelle, mutta oltko tehnyt lapsille selväksi, että sinulle EI puhuta noin, eikä muillekaan! Varmaan tarvitsisit aikaa itesellesikin välillä, eikö olisi mahdollista ladata akkuja ja pyytää jotakuta katsomaan lapsia?
Älä alistu siihen rooliin, mihin lapset sinua työntävät ja mihin selvästikin olet jo kovaa vauhtia ajautumassa!
Voimia ja aurinkoista syksyä! =)

Yhteistyössä