Musta tuntuu, etten mä taida jaksaa enää :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umpikuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
se on kevätmasennus, näin pikavilkaisulla. Mulla NIIIN naurattaa noi se on narsisti tolkuttajat. Palstalta jos kysyt niin ainaki joka toinen on narsisti. hienon sanan joku on keksinyt kyllä, ei siinä mtn.

Muuta muualle.

Kokeile hakea vaikka lääkitys itsellesi, voi helpottaa.

Mua niin naurattaa noi, se on kevätmasennus tolkuttajat! Mikä fucking kevätväsymys? Vaikka tuskin sä edes tiedät mitä on narsismi tai kevätväsymys

Tosi ikävää. Ehkä äidilläsi on mies joka kuluttaa ja kiristää häneltä rahat ja hän "kostaa" sinulle. Koska jos itsellään olisi rahaa ja asiat hyvin niin miksi olisi noin paska sinulle.

voimia. muuttaisin kauas tuosta äidistä.

Onko sulla minkä ikäsiä lapsia...pystysitkö heille puhumaan tästä tai jollekkin kaverilles ni saisit apua näitten asioitten järjestämiseen? Tsemppiä,kaikki kääntyy varmasti vielä hyväksi.

Onko teillä tästä asumisjärjestelystä kirjallinen sopimus? Jos sun äiti ei noudata teidän sopimusta eli maksanut sitä sähkölaskua, älä sinäkään maksa enää yhtään vuokraa hänelle ja laita asuntohakemus vireille. Häädöllä ei ole siinä vaiheessa kovinkaan paljon väliä :)

Älä anna äitisi hallita sun elämää ja kiristää ja uhkailla häädöllä ym. se on tosi raskasta pidemmän päälle.

Yhteistyössä