musta varmaan pitäs tehdä lastensuojeluilmoitus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aappa-apina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aappa-apina

Jäsen
01.04.2011
115
0
16
Ainakin mitä palstaan on luottaminen.
Lapset 6v ja 10v olivat eilen kotona kahdestaan kun itse olin ystävän luona kylässä nuorimman 7kk kanssa.
6V leikki sen pari tuntia ulkona ja siskonsa oli kotona ja teki omia juttujaan.

Lisäksi tuota 7kk ikästä poikaa hoitaa usein naapurin 13v tyttö. Eilenkin oli pojan kanssa kun olimme tulevan eskarilaisen kanssa tutustumassa eskariin...

Että tässä nyt ootellaan millon joku meistä ilmottaa :whistle:

hmm.. en itse ehkä jättäis 6-vuotiasta pitkäksi aikaan kotiin mutta eri asisaj os oli sovittu että tämä 10 vuotias katsoo sisaruksensa perään?.. jotku nyt ajattelee, että jopa postilaatikolle pitää ottaa 7-vuotiaan lapsen mukaan kun eihän sitä yksin voi kotiin jättää.. :D :D itse olen jättänyt 7v ja 4v lapset kotiin keskenään kun olen mennyt vaunulenkille nuorimman lapsen kanssa...

Olen itse 15-vuotias, ja kyllä minä 13-vuotiaana osasin huolehtia jo lapsesta ja ymmärsin vastuudestakin jonkin verran. Mutta silti 13-vuotiaalle 7kk lapsen jättäminen on aika uhkarohkeaa. :o

Ei nyt ehkä ilmoituksen paikka, mutta äitinä ottaisin sen verran enemmän vastuuta etten jättäisi ainakaan ulos sitä 6 vuotiasta. Tuon ikäinen voi keksiä mitän vaan, vaikka kuinka tuntisi vastuunsa ja noudattaisi sääntöjä. Vastuullinen 13-vuotias voi mielestäni vahtia vauvaa maks pari tuntia.

Yhteistyössä