R
"riksu"
Vieras
Maailma tuntuu tosi mustalta nyt. Olen kolmen lapsen yh ja käynyt aika rankkoja juttuja läpi elämässäni. Arki ei ole helppoa kahden erityislapsen ja opiskelun kanssa, mutta mä olen aina jaksanut säilyttää positiivisen asenteen ja sillä päässyt aina vaikeista jaksoista läpi. Nyt tuntuu vaan ettei jaksa. Kolme vuotta sitten olen eronnut ja en edelleenkään ole löytänyt ketään puolisoa rinnalle. Tuntuu että kaikkialla ympärillä eronneet löytää uuden jne, Mulla oli tosi vaikea suhde lasten isään, en koe että mulla olisi koskaan ollut normaalia tasavertaista suhdetta. Kun erosin mietin että joskus mullakin olisi ehkä se kunnon kumppani rinnalla mutta alkaa usko loppua. Olen varsin nätti, sosiaalinen ja iloinen ( joo siis en ole itserakas, koitan vaan saada teille kuvaa. Tarkoitan etten ole nyt ulkoisesti ihan kamala...) silti mietin että miksi kumppania on niin vaikea löytää :/ Samuli Edelmannin Ei mitään hätää biisi kuvastaa aika lailla mitä mä toivoisin elämältä. Eikä ainut ongelma ole nyt että mulla ei ole miestä tuntuu vaan että enää ei jaksa olla vahva =(