"Mustasukkainen" miehen ystävän mahdoliisesta tyttöystävästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Outo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Outo"

Vieras
No tulipa sekava otsikko..

Siis mieheni ystävällä on nätti, hyväkroppainen tyttöystäväehdokas, josta miehet ovat nyt keskustelleet ja mieheni on yrittänyt vakuuttaa ystaväänsä aloittamaan seurustalun tämän "tytön" kanssa.

Olen joko todella outo tai sekaisin raskaushormoneista ja masentunut -kiloistani, kun olen kateeliinen/mustasukkainen siitä, että mieheni hehkuttaa tätä nuorta, kaunista, hyväkroppaista blondia (jolla on vielä moottoripyöräkin!) kaverilleen ja yrittää siis saada tämän ottamaan suhteen vakavasti, kun on tuollaisen itselleen löytänyt.

En siis ole naisesta sinänsä mustasukkainen (miksi olisin?!), mutta jotenkin on vain paha mieli, kun olen itse tällä hetkellä valtava jäävuori (:D) ja mies hehkuttaa, kuinka tällä naisella on vielä hyvä kroppakin kaiken muun lisäksi.

Ei, en ole jäämässä lihavaksi, vaan painan raskauden jälkeen vielä vähemmän kuin ennen sitä.

Valivalivalivali.....

[QUOTE="kipa";24759052]outo ukko sulla. Haluis iteki panna sitä. Loukkaantuisin.[/QUOTE]

Niinno, ei se ole edes koskaan tätä naista nähnyt (paitsi äsken katsottiin Facebookista..)

Itsekin olen raskaana (rv 34) ja ollut nyt n.kuukauden sairaslomalla, eikä liikkuminen ole enää kovinkaan miellyttävää kun vauva painaa jo niin kovin ja kolottaa mistä milloinkin.. Eli kun ei tule työstä sitä "hyötyliikuntaa" niin nyt sitä tulee vielä vähemmän mistään ja näen itseni jo ihan "norsuna" ja olen siitä vähän masentunutkin, vaikka tiedänkin että tämä on vain yx vaihe ja en tod.aio tälläiseksi jäädä!
Mutta silti, minullakin tekee melkeinpä pahaa esim.telkkaristakin katsoa laihempia ihmisiä, jota ohjelmaa myös mieheni samaan aikaan katsoo.. ja kuvittelen heti hänen ajattelevan ties mitä niistä laihemmista. Tää on ihan tyhmää ja varmaan liittyy myös tähän hormoonimyrskyyn, mutta tätä nyt sit vissii pitää jaksaa sinne asti kunnes palautuu omiin mittoihinsa!?
Olipas sepostus :)

No voi huoh näitä kommentteja. Ettekö te naiset ikinä kehu kavereiden miehiä? Kyllä minä saatan monesti sanoa, että onpa hyvännäköinen tuo Kaijan uusi mies Pete ja mukavakin. Tai sanon Kaijalle, että tuollaisesta herkusta kannattaa pitää kiinni.

Ei se tarkoita sitä, että tahtoisin panna Peteä tai vaihtaa oman mieheni siihen. Jotkut ihmiset on vaan miellyttäviä ja miksi sitä ei voi sanoa ääneen? Ehkä miehesi vaan näkee, että nuo kaksi ihmistä voisivat sopia toisilleen? Jos sillä olisi jotain pahoja mielessään, niin tuskin se niitä sulle huutelisi?

• Tykkää
Reactions: ...