Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
Alkuperäinen kirjoittaja alistettu:
Kysyy aina kuka laittoi viestin, tarkistaa jos koneelle olisi jäänyt sivuhistoriaan jotain mielenkiintoista jne.. Yksi pahimmista mitä hän tekee on se vaatteiden kontrolloiminen jos ollaan lähdössä vaikka viihteelle hän päättää mitä laitan, etten näytä liian hyvältä

Mistä tähän voisi saada apua? Missä sellaista terapiaa järjestetään? Olen monesti yrittänyt vihjailla miten muut ystävämme tekevät, että naiset pitävät tyttöjen iltoja jne ja että se on normaalia, mutta ei mene jakeluun.. Olen nyt viimeisen viikon ollut hyvin väsynyt tähän ja hyvin surullinen..mies sitten viimeksi äsken hillui miksi olen ollut niin hiljainen ja surullinen, mutta ei ymmärrä..
jos miehesi ei ole väkivaltainen fyysisesti niin sano hänelle että hän on sairas ja tarvitsee apua tai muuten sinun on tehtävä omat ratkaisusi. en voi käsittää, että hän puuttuu jopa vaatteisiisi, toisaalta tiedän yhden tapauksen, jossa nainen ei saanut pitää minihameita. he erosivat, mies ei muuttunut.
mikset vaadi saada elää normaalia tavallista elämää? älä suostu tuollaiseen? mitä miehesi tekee jos teet niin kuin tahdot? mitä sanoit hänelle kun hän repi ystäviltä lahjaksi saamasi kortin?
Tuota voisi vielä kokeilla, että sanoisi hänelle suoraan, että nyt on saatava tähän touhuun jotain selkoa ja hänelle apua. Kokeilen heti huomenna sitä. Juu minihameet tai näyttävät paidat ovat ehdottomasti kiellettyjen listalla. Kerran nousi kamala haloo asiasta, kun mies ohimennen kysyi millä perusteella ostan paitojani..johon en oikein osannut vastata..hän vastasi huutamalla, että sillä ei ole väliä millainen paita on kunhan se vain saa miesten huomion.. En tiedä miten vaatisin asiaa, että saisin elää normaalia elämää?! Olen monta kertaa meinannut mennä tyttöjen iltaan, mutta hän nostaa kamalan huudon, syyttelyn, ero uhkailut jne.. muistuttaa myös, etten saa baariin mennä, hän soittaa minuutin välein ja tarpeen tullen voi tulla tarkistamaan tilanteen ... tästä syystä en ole koskaan edes koittanut mennä yksin... Kun sain sen lahjakortin naurahdin, että vai tämmöistä ovat suunnitelleet, että sepä mukavaa..kun hän sitten kortin tuhosi itkin varmaan kaksi viikkoa eikä siitä asiasta puhuttu enää