Miehen mustasukkaisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blääh

Vieras
Mieheni on mustasukkainen,luulen jopa että sairaalloisen mustasukkainen.Yhdessä olemme olleet pian 11vuotta,lapsia on kaksi.Mies tekee pitkää päivää töissä,minä olen monimuoto-opiskelija/kotiäiti.Asumme mieheni kotipaikkakunnalla,omia kavereita minulla täällä ei ole yhtä lukuunottamatta.Ja hän on miespuolinen.Olen aina tullut paremmin juttuun miesten kanssa ja mieheni kyllä tietää sen,omat kaverini jo seurustelumme alkuaikoina olivat suurimmaksi osaksi poikia/miehiä.

Omasta mielestäni en ole antanut aihetta mustasukkaisuuteen.Mieheni mustasukkaisuus näkyy mm. siinä että hän tutkii kalenterini,lukee muka salaa tekstiviestini,penkoo vaatekaappini,valittaa jopa uusista stringeistä jotka on kuivumassa pesun jälkeen että enpä oo nuitakaan ennen nähny ym.Sähköpostiini hän ei tietääkseni ole päässyt "tutustumaan" vaikka eipä sielläkään mitään häneltä kiellettyä olisikaan.Hän on myöntänyt mustasukkaisuutensa mutta ei ole suostunut hakemaan ulkopuolista apua asiaan.Rakastan miestänija tiedän hänen rakastavan minua mutta alkaa pikkuhiljaa olemaan mitta täynnä ja pinna niin kireällä asian takia että!

joo-o. Itse vaimona mustasukkaisuudesta kärsineenä ja vieläkin ajoittain siitä kärsin, sanoisin et puhumalla niistä selviää. Puhumalla ja taas puhumalla. Vaatii molemmilta paljon. Itse syyttömältä et jaksaa kuunnella ja toistaa samaa.. mitään ei ole tapahtunut. Ja vaatii myös paljon mustasukkaiselta et uskaltaa ottaa mieltä vaivaavan asian uudelleen ja uudelleen käsittelyyn. se ei ole helppoa! jos niin ei tee, siis et ei puhu eikä sano vaik epäilee.. käytös on sen mukaista ja siitä on paljon enemmän kärsimistä kuin noista puheista, ja kyselemisistä.