R
rakastunut mutta väsynyt
Vieras
olen naimisissa italialaismiehen kanssa ja yhdessä olemme olleet nyt yli 2 vuotta. Mies on aivan ihana, mutta yhteiseloa vaivaa suunnattomasti miehen tulinen mustasukkaisuus. Asumme puolet vuodesta mieheni kotimaassa, etelä Italiassa ja tuntuu että Napolilainen veri kuohahtaa välillä vähän turhankin herkästi. Tätä ongelmaa ei ole koskaan esillä niin paljon kun olemme Suomessa, mutta Italiassa se jotenkin hehhee ikäänkuin pulpahtaa esille. Mies ei ole väkivaltainen minua kohtaan, mutta en saa lähteä esim asioille yksin, koska mies suuttuu jos ja kun joku viheltää perään tai kehuu sinisiä silmiäni tai alkavat utelemaan mistä olen kotoisin jne kuullessaan aksenttini kun vastaan heille. Mies on myös mustasukkainen nuorille pojille ja tästä olen hänelle useastikin sanonut! Sillä hetkellä hän aina väittää että yllytän heitä ''jerk off' jne..luulin että asiaan tulee muutos kun yhteinen lapsemme syntyi (ihana pojan palleroisemme on nyt1v.) ja meillä on siis lapsia nyt yhteensä 6 (3 minun ed. liitosta, 2 miehen ed. liitosta ja tämä yhteinen vihreäsilmäinen pikkuprinssimme) mutta siis kun ei, hän on edelleen mustasukkainen, eikä osaa itsekään sanoa muuta kuin ''u married with sicilian...im napolitan, what can i say baby?''
Niin ja viimeisin mustasukkaisuus kohtaus oli tänään ja siitä tämä sepustus tänne
Niin ja viimeisin mustasukkaisuus kohtaus oli tänään ja siitä tämä sepustus tänne