Mustasukkaisuutta Facebookissa, olkaa varovaisia kenen ystäväkutsuja hyväksytte...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole Facebookissa, mutta jos olisin, niin en ryhtyisi jonkun yksittäisen todellisuudentajunsa menettäneen ihmisen vuoksi varomaan! Jos mä itse tiedän, etten ole jotakuta henkilöä nusaissut ja tiedän, että mieheni uskoo mua, niin se riittää hyvin!

Ylivarovaisuus ruokkii tuollaista aiheetonta pelkoa vain lisää, kun kaikki ryhtyvät ylivarovaiseksi ja ne, jotka uskaltavat olla "normaalisti", saavat turhat epäilyt niskaansa...

No älkää mitään, mä sain siellä viestejä kaverini kaverilta (ei siis ollut kaverini puoliso tai mitään) uhkailuviestejä kans, kun olin mennyt ostamaan kaverini siinä Owned! -sovelluksessa, ja tämä toinen nainen halusi omistaa kaverini.

Että kaikenlaisia sitä löytyy...

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
No älkää mitään, mä sain siellä viestejä kaverini kaverilta (ei siis ollut kaverini puoliso tai mitään) uhkailuviestejä kans, kun olin mennyt ostamaan kaverini siinä Owned! -sovelluksessa, ja tämä toinen nainen halusi omistaa kaverini.

Että kaikenlaisia sitä löytyy...

:o :o eiks ois ollu helpompaa ostaa se takasin :whistle:

Itse joutunu vielä pahemman häiriköinnin kohteeksi ja sitä kesti vuoden verran (ennenkuin nainen tajus miten hölmö on ollutkaan ja haukkuneensa väärää puuta).
Työkaverini ehdotteli -ei olis voinut vähempää kiinnostaa, (mies oli vihjassu jotain muuta) naisen mielikuvitus alkoi hieman lentää =) ja häiriköintiä vuoden verran. Kaiken huipuksi naisella itsellään vipinää muiden miesten kanssa. -Mutta enpä viitsinyt puuttua.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
mut eihän me voidA TIETÄÄ MITÄ TUOSSA ON TAKANA!! Jos mies esimerkiks pettänyt naista aiemmin ja nainen alkanut kaikkea epäillä sen jälkeen..

Ei sen silti pitäisi oikeuttaa käyttäytymään täysin vainoharhaisesti viattomia sivullisia kohtaan! Silloin pitäisi jättää sika ja yrittää luottaa siihen, etteivät kaikki ihmiset maailmassa ole yhtä pahoja!

Ja vaikka ois petettykin ni sit todellakin kannattais se kumppani jättää ja elää yksin. Jos ei kerran enää mitään luottoa toiseen ole. Sairastahan tuo jo on. Mä olen kans tosi mustasukkainen, mut en mä ihan noin skitsahtanu sentäs ole enkä tutki miehen taskuja tai muutakaan epänormaalia:D

Yhteistyössä