Mustikkapiirakka uunissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ajatelkaas muuten jos kyläilysysteemi vieläkin toimisi näin! Soitat ex tempore kavereille; hei mulla on piirakka, kakku, pullat uunissa, tulkaapa käymään.

Tosielämässä kukaan ei enää lähde lennosta kylään koska kaikilla on niin kiire, ovat väsyneitä tms. Ja itse viitsin enää harvoin leipoa, saati että tarttuisin luuriin ja pyytäisin jonkun käymään.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Ajatelkaas muuten jos kyläilysysteemi vieläkin toimisi näin! Soitat ex tempore kavereille; hei mulla on piirakka, kakku, pullat uunissa, tulkaapa käymään.

Tosielämässä kukaan ei enää lähde lennosta kylään koska kaikilla on niin kiire, ovat väsyneitä tms. Ja itse viitsin enää harvoin leipoa, saati että tarttuisin luuriin ja pyytäisin jonkun käymään.

mä kyllä lähen jos vaan satun saamaan kyydin tai kaveri asuu lähellä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:

Toi ois muuten älyttömän kiva juttu! Kaiholla muistelen omaa lapsuuttani, kun meillä kävi aina äidin ja isän kaverit just tuolla periaatteella ja monesti ihan ilmoittamatta. Äidillä oli aina vierasvaraa pakkasessa...miksen mää opi...tosin nyt pitää aina sopii monta päivää ja viikkoa aikaisemmin...nii ei tarvii pitää vierasvaraa

Yhteistyössä