Niinpä! Onneksi itse tajuat hävetä
Tää on kyl kumma täällä et tarvii tulla omasta mielestään ei kiinnostaviin ketjuihin itkemään sitä, kuinka aloitus on turha

Ei oo meinaan pakko avata kaikkia ketjuja..Mua ainakin kiinnosti kun oon törmänny vähän samaan ilmiöön ja itse pidin kovin kummallisena sitä, että nuori sijaisena ollut terveydenhoitaja alkoi mulle veikkausta tekemään, vaikka itse olen hyvin voiva ja suhtaudun asiaan niin et "syntyy kun syntyy, turha sitä on miettiä etukäteen" ja sen olin tuonut keskustelussa esille.
Mun mielestä on ihmeellistä lietsoa meihin odottaviin sitä ihmeen jännittämistä ja paniikkia, jota tuntuu nyt kaikki toitottavan näillä viikoilla "joko tuntuu siltä et syntyy kohta" (öö mistä sen tuntee tai tietää varsinkin kun esikoinen tulossa), "kyllä toi maha on jo alhaalla", "on toi maha kyl vielä ylhäällä", "synnyttäminen on kyllä yhtä tuskaa, pelottaako jo?" (Ai voiks tästä nyt perääntyä vielä? Auttaako jotain jos pelottaisi?), "Kyllä ne sit käynnistää kun menee yli" (niin siis tässä tosiaan on vielä reilu 2viikkoa laskettuun et jos nyt kuitenkin kaikki ihan vain rauhotuttaisiin ja odoteltais rauhassa ja katsotaan sit miten käy

)