Mutta eikö niin että jokainen toivoo lapsensa olevan hetero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskon näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uskon näin

Vieras
Moni väittää että samahan se jos on homo, mutta tuskin kukaan sitä toivoo? Varmasti sisimmässään salassa ainakin jokainen haluaa lapsensa olevan hetero.

Sen takia toivon lapseni olevan hetero, että eläminen on helpompaa. Ei olisi sitä sortamista ja ikäviä ennakkoluuloja. Mutta siis aivan sama tykkääkö miehistä vai naisista, eihän se mun valinta ole.

En edes salassa sisimmässäni toivo lapsilleni muuta kuin onnellista parisuhdetta.
Mulle on tärkeämpää että kumppani olisi rielu ja rakastava mieleltään terve, ihan sama
tykköökö tytöistä vai pojista.

Mulle se on ihan se ja sama kasvaako mun lapsista heteroita tai homoja/lesboja. Olisi väärin jos toivoisin lapsistani heteroita koska olenhan itsekin ollut suhteessa tytön kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja häh?:
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
No mä voin rehellisesti sanoa että toivoisin lapsieni olevan miuelummin bissejä kun heteroita. Tai vaikka sitten homoja. Mutta vähiten heteroita.

Hyi vittu. Miksi?

Juuri siksi että heteroista löytyy ihan liikaa homofobisia henkilöitä ( kuten kommenttisikin kertoo ) . Ja kaikkein vähiten toivon että lapseni isoiksi tulleessaan ovat homofobisia.

Minä en toivo kumpaakaan. Ei kyllä haittaa vaikka poikamme olisikin homo tai bi-seksuaali, sillä ei oikeasti ole mitään merkitystä koska hän on mun rakas pieneni just semmoisena mitä on.

Mieheni varmaan vastaisi toisin vaikka tunteekin yhden lesboparin (parhaita ystäviäni) ja pitää heistä- senverran on asennekasvatusta saanut kotona.

en toivo. mulle on siis aivan sama onko lesbo, homo, bi vai hetero. Jos mun tytöstä tulis vaikka lesbo, niin ei se mua haittaa yhtään. En toivo sisimmäsäni että ois hetero. miks toivosin? en nää yhtään pahaa homoudessa tai missään muussakaan..

No sit teille varmaan ois myös se ja sama jos lapsenne ilmoittais menevänsä sukupuolenvaihdosleikkaukseen. Tai ei haittais jos oisivat kolmatta sukupuolta. Pääasia kun kukaan ei koskaan missään tilanteessa ole suvaitsematon. Että oikeestaan toivotte että lapsistanne tulis sukupuolettomia homoja jotta saisitte kaikille kuuluttaa kuinka hyviä ihmisiä te ootte!

Alkuperäinen kirjoittaja häh?:
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
No mä voin rehellisesti sanoa että toivoisin lapsieni olevan miuelummin bissejä kun heteroita. Tai vaikka sitten homoja. Mutta vähiten heteroita.

Hyi vittu. Miksi?

Heteroilla on vaikeaa, heterot tekevät itsemurhia, heterot ryöstävät pankkeja, heterot hyväksikäyttävät lapsia, heterot aloittavat sotia...

Yhteistyössä