muumi-tietokoneen hinta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kummi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä pojalle kans olen tuota ostamassa kun ei kuulemma mitään muuta joulupukilta toivo :) Ja taitaa tuo 39? olla halvin hinta millä sen saa. Prismassakin oli tuohon hintaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Se sopii 3,5 v eteenpäin, Ei 2-3 v oikein tajua sen päälle mtn

Millä tavalla meinaat ettei tajua? Meillä poika on kyllä ikäisiään vähän edellä, puhuu 1 ja 1/2 kieltä, laskee, tuntee numeroita, laulaa kuultuja sekä omia lauluja jne. joten aattelin jos alkais pikkuhiljaa tajuamaan jotain. On kyl välillä painamassa vanhempienkin konetta ja jopa vielä oikein että saa jotain haluamaansa näkymään.
 
Halvin hinta mihin olen törmännyt on 39,90 euroa. Tähän hintaa saa mm. Tokmanni, Euromarket ja Prisma. Meillä lahjaksi muumitietokeen saa 3v9kk ja 1v10kk ikäiset pojat.
 
Onko kellään jo ostettu ja kokeiltu semmosta, tarkotan siis vaikka synttärilahjaks et tietäis vähän millanen on oikeesti, kannattaako ostaa? Tai olisiko jonkun muun "merkkinen" parempi?
 
Toi 39 on halvin mitä mä olen nähnyt.

Mutta miksi siinä on niin pieni ja surkea se näyttö??? Ihan naurettavan kokoinen. Mä olen sitä funtsinut, mutten osta. 3,5-vuotias voi mun mielestä opetella jo tietokoneella pelaamaan jotain ensipeliä.
 
Mä meinasin sitä mut mun mielestä aikaa vaikee käyttönen niin pienelle. ja vaikeita sanoja "wienerleipä" jne... :X ja mulla meni jo kaupassa kokeillessa hermot siihen : "HUPSIIS;EI IHAN OIKEIN "-lauseeseen jota se sitten toistelee sekunnin välein:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa:
Mä meinasin sitä mut mun mielestä aikaa vaikee käyttönen niin pienelle. ja vaikeita sanoja "wienerleipä" jne... :X ja mulla meni jo kaupassa kokeillessa hermot siihen : "HUPSIIS;EI IHAN OIKEIN "-lauseeseen jota se sitten toistelee sekunnin välein:D

Siis millä systeemillä toimii? Onko siinä joku et pitää toistaa mitä sanoo vai mikä ei ihan oikein? Tosi kannustavaa lapselle jos koko ajan kuuluu tommosta.
 
Meillä neiti nyt 3,5v ja saa sen joululahjaksi tänä jouluna, ykköstoive :) Olis halunnut jo viime vuonna mutta todettiin liian vaikeaksi. Kaverin saman ikäinen lapsi sai sen viime jouluna eli oli silloin 2,5v niin oli oikeestaan vain yksi "peli" jota osas tehdä. Nyt kun on isompi ja tuntee kirjaimia ja numeroita niin on paljon enemmän kone käytössä. Että mä suosittelen kyllä lapselle joka on lähempänä neljää kuin kolmea vuotta.
 

Yhteistyössä