Plaston työntökärry - hinta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Äiti"

Vieras
Mitä maksaa Plaston muovinen työntökärry? Muovinen sen takia, että voi käyttää sisällä ja ulkona.
Citynarketin hinta oli 26.90 ja Halpa-hallin 24.90. Löytyykö jostain vielä edullisemmin? Joululahjaksi ajattelin ostaa.
 
[QUOTE="vieras";22467363] Niitten käyttöaika on aika lyhyt, joten ne kiertää hyvin. Eikä ne mee mikskään.[/QUOTE]

Ei minusta mitenkään lyhyt käyttöikä. Poika on kohta 3-v ja vieläkin päivittäin leikkii kärryllä. Kuljettelee sillä tavaraa paikasta toiseen.
:)
 

Yhteistyössä