muumi-tietokoneen hinta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kummi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Se sopii 3,5 v eteenpäin, Ei 2-3 v oikein tajua sen päälle mtn

Meillä poju saa sen 2v lahjaksi, on pelannut tietokoneella teletappipeliä varsin taitavasti ja voihan koneen laittaa kaappiin säilöön ja ottaa esille myöhemmin jos ei vielä osaa käyttää, en ostaisi enää 4-5v.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Se sopii 3,5 v eteenpäin, Ei 2-3 v oikein tajua sen päälle mtn

Meillä poju saa sen 2v lahjaksi, on pelannut tietokoneella teletappipeliä varsin taitavasti ja voihan koneen laittaa kaappiin säilöön ja ottaa esille myöhemmin jos ei vielä osaa käyttää, en ostaisi enää 4-5v.

Onkohan toi muumi helppokäyttöisempi kun meidän on vastaavan näköinen mutta ei muumi.
Siinä on pelejä joissa pitää lausua ruudulla oleva sana oikein jotta pääsee eteenpäin, pitää täydentään sanan puuttuvat kirjaimet, osata kirjoittaa sana joka vilahti ruudulla, osata laskea yhteen ja vähentää, tuntea synonyymit jne.
Meillä on nyt 4 v ja ei kyllä ihan kaikkea hanskaa, ainakaan niin hyvin että sanoisin sitä ihan turhaksi.

Osaako teijän 2.v noin kaikki ?
 
näin jossain mainoksessa sen olevan 35e. itse sitä kokeilin ja huomasin että oli ainakin se kirjain peli ihan liian vaikea mein 3vee lapselle. Pitää tuntea kirjaimet ja osata sijoittaa ne oikeisiin paikkoihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kidetär sori, luin huonosti, jotenkin ymmärsin sun tekstistä että on liian "lälly" 2vuotiaalle

:) Ei oo lälly, mut ostetaan "kerrankin haastetta" kun yleensä nuo ostot on menny niin et liian helppoja ostettu, pukinkonttiin mummo osti nuppipalapelin mut nyt poju tekee jo tavallisia palapelejä.
 
Meillä käytössä pojalla ollut 1-vuotiaasta saakka. Pelejä on 12 erilaista ja siis myös eri vaikeusasteita. Meidän poika painelee lähinnä nappuloita kun laittaa kuulumaan musiikin ja eläinten äänet. Kavereiden lapset, 2 - 5-vuotiaat harjoittelee jo aakkosia ja oikeaa sanajärjestystä. Välillä pelaa meidän "isotkin" pojat ihan ajankuluksi... ja pojat jo 9 ja 11 :p

Ja tuo hokeminen mitä joku moitti. Sellaisissa tehtävissä, joissa pitää löytää oikea kirjain, laittaa kirjaimia oikeaan järjestykseen tms. niin kone antaa palautteen suorituksesta välittömästi... joko hienoa, oikein meni tai sit ettei mennyt oikein, yritä uudelleen. En nyt muista ihan tarkkaan noita lauseita, mitä kuuluu mutta ymmärsitte idean?? Enkä viitti mennä lasten huoneeseen tarkistamaan. Mahtais poika ihmetellä kun heräis siihen, että äiti pelaa muumia lastenhuoneen lattialla :laugh:
 

Yhteistyössä