Muumimukitietäjät, hohoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Sain joululahjaksi mustavalkoisen muumimukin (joku seikkailujuttu) ja sain selville, että tämä on ainoa mustavalkoinen muumimuki. Mulla on tässä nyt sellainen ongelma, että mä en ole erityisen innostunut noista muumimukeista (enkä varsinkaan värillisistä ), mutta en voi tuota eteenpäinkään antaa :/

Joten mä meinasin että jos ostaisin sitten 5 mukia lisää, mutta onko mitään tietoa siitä että tuleeko tämä jäämään viimeiseksi mustavalkoiseksi mukiksi vai ilmaantuuko niitä kohtuu lähiaikoina lisää?

Kun en kuitenkaan kuutta samanlaista haluaisi...paitsi jos ei ole vaihtoehtoa niin sitten ei ole.

Ei niistä ole julkaistu mitään tietoa että tuleeko enemmän mustavalkoisia. Itse uskoisin kuitenkin, että tulee jossain vaiheessa. Seikkailu-sarjaan on sitten muuten kello, lautasia, tarjotin, aterimia, purkkeja jne... just sun tyyliä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Ei niistä ole julkaistu mitään tietoa että tuleeko enemmän mustavalkoisia. Itse uskoisin kuitenkin, että tulee jossain vaiheessa. Seikkailu-sarjaan on sitten muuten kello, lautasia, tarjotin, aterimia, purkkeja jne... just sun tyyliä. :whistle:

*oksennushymiö, joka ei tosin hymyile*

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Onhan muumipappa mukikin mustavalkoinen ;)

Aijaa...mulle ei moinen tieto ollut tullut...kiva, kiva. Ei muita sitten vielä ois?
http://www.iittalahomeshopping.com/epages/iittala.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/iittala/Products/A005867

No eikös tämä ole mustavalkoinen????

Onhan muumipappa mukikin mustavalkoinen ;)

Aijaa...mulle ei moinen tieto ollut tullut...kiva, kiva. Ei muita sitten vielä ois?
http://www.iittalahomeshopping.com/epages/iittala.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/iittala/Products/A005867

No eikös tämä ole mustavalkoinen????

No joo joo..johan mä tuohon kirjoitin, että KIVA, KIVA :laugh:

Ja perään kyselin että onko vielä muita...jotta saisin 6 erilaista, mustavalkoista mukia.

Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
siis ei kai se oo ainoa. Muumipappa ja haisuli on kans mustavalkoisia vai oonko nyt ihan väärässä?

Lunttasin tuolta linkistä ja tosiaan haisuli on myös mustavalkoinen...dodi...mullahan on niitä mustavalkoisia kohta jo sen 3...enää 3 puuttuu :D

siis ei kai se oo ainoa. Muumipappa ja haisuli on kans mustavalkoisia vai oonko nyt ihan väärässä?

Haisulissahan on harmaa pohja. Vai muistanko väärin? Muutenkin se on mun mielestä tyyliltään tosi erilainen kuin Seikkailu-muki.

Haisulissahan on harmaa pohja. Vai muistanko väärin? Muutenkin se on mun mielestä tyyliltään tosi erilainen kuin Seikkailu-muki.

Joo, mutta se kelpaa kyllä. Ja se muumipappakin oli ihan erilainen...mutta sekin kelpaa...kai.

Pitää vielä pohtia kun ne livenä näkee. Jotta josko sittenkin on kivemman näköistä hankkia noita seikkailuja sen 5 lisää, ettei mene turhan sekavaksi.

mä en yhtään muista, oon joskus vaan ohimennen jossain kattonut sellaista.

Me saatiin tällä kertaa sesonkimuki ja pikkumyy, jälkimmäisestä en oikein tykänny kun keltaisella pohjalla on.. seuraavaksi varmaan tulossa Rakkaus ja Muumimamma.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
muumimukin pohjaan voi terottaa vaikka keittiöveitset, jos ei muuta käyttöä keksi :attn:

Mä tossa jokunen aika sitten ostin semmosen Fiskarssin veitsenteroittimen...jottei siis ole semmosellekaan juuri nyt käyttöä :/

Tota...noi mukien hinnat...ei jäätävä! 20? yhdestä rumasta mukista :laugh: :laugh: :laugh: Mä en kestä. Mitä jos toi sittenkin vaan tipahtais maahan :ashamed:

:o Älä ny herjaa muumimukeja siellä!! |O Eikä se saa mihinkään tipahtaa, hieno muki. :o Se voi tipahtaa kyllä mun hyllyyn, vaikka vaan lainaan. :whistle:

miten kukaan voi inhota näitä :D en tajua. just juon yhdestä kahvia. Meillä oli kotonakin monta, ja ne on nyt siellä mummulassa meidän muksun lemppareita. Aina pitää saada juoda niistä. 15v säilyny eikä mitään merkkiä käytöstä. :)

miten kukaan voi inhota näitä :D en tajua. just juon yhdestä kahvia. Meillä oli kotonakin monta, ja ne on nyt siellä mummulassa meidän muksun lemppareita. Aina pitää saada juoda niistä. 15v säilyny eikä mitään merkkiä käytöstä. :)

Rakkaus, Haisuli, Muumipeikko unelmoi, Mymmeli ja tää seikkailu on ihan ok mukeja, mutta noi muut ei oikein iske...eikä kyllä iske noi edellämainitutkaan jos totta puhutaan, mutta niitä vois sentään kattella :D

muumimukin pohjaan voi terottaa vaikka keittiöveitset, jos ei muuta käyttöä keksi :attn:

Mä tossa jokunen aika sitten ostin semmosen Fiskarssin veitsenteroittimen...jottei siis ole semmosellekaan juuri nyt käyttöä :/

veitsenpilaajan |O

veitsenpilaajan |O

Et oo tosissas...ja arvaas vaan kauanko tuon ostoa pohdin...ja nyt sä tulet ja haukut sen :|

Yhteistyössä