Muumimukitietäjät, hohoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mä vastustin ennen sinnikkäästi tupperia kunnes joku SALAKULJETTI mun kotiini niiden kahvi... jonkun säilytyssysteemin. Joka oli hyvä ja jonka rikkoutumista surin sitten kovin. :ashamed: Nyt meillä on muutama kappo, mutta vähän mä vielä vastustan. :whistle:

hanki se pikakokki mikä hienontaa sipulin, niin ei tartte enää vastustaa yhtään! :D mulla on lisäksi aivan ssssikaihana limen vihreä litran mehukannu, se on niin suloinen.

Se pikakokki mulla just on. :D Siitä se sitten lähtikin. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
Mä vastustin ennen sinnikkäästi tupperia kunnes joku SALAKULJETTI mun kotiini niiden kahvi... jonkun säilytyssysteemin. Joka oli hyvä ja jonka rikkoutumista surin sitten kovin. :ashamed: Nyt meillä on muutama kappo, mutta vähän mä vielä vastustan. :whistle:

hanki se pikakokki mikä hienontaa sipulin, niin ei tartte enää vastustaa yhtään! :D mulla on lisäksi aivan ssssikaihana limen vihreä litran mehukannu, se on niin suloinen.

Se pikakokki mulla just on. :D Siitä se sitten lähtikin. :whistle:

okei, se on kyllä tosi kätsy :D on kyllä kaikki muutkin mitä löytyy. Sain emännänlahjaksi niillä omilla kutsuillani sellasen muovisen uunivuokan, sekin on ihan mahtava! Sen hinta oli jotain 70e ja rapiat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja umi:
"Muumipeikko unelmoi" muki on myös mustavalkoinen. Mulla on niitä 12 kpl. ja menen myymmään ne kirppikselle huomenna 7 euroa/kpl.

Mieluummin ostan kaupasta 8,50/kpl :)

Hyvä kun vastasit ja sait minut tarkistamaan mukien arvon. Taidankin saada niistä lähemmäs kymppitonnin. Niitä on näköjään huutiksessakin:

http://www.huuto.net/kohteet/arabia-muumimuki-muumipeikko-unelmoi-valm-2005-kpl-v2005/124073929

Yhteistyössä