Muutama kysymys taaperoperheelle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kyselijä"

Vieras
1. Kuinka hyvin saat pestyä lapsesi hampaat? Pesettekö tunnollisesti 2krt/pvä?
2. Käytätkö lapsellesi aurinkorasvaa? Jos, niin mitä?
3. Minkä ikäinen lapsi?

Hyvin antaa pestä aamuin illoin. Minä pesen ensin ja sitten saa harjata itse
Apteekista ostettua lasten aurinkorasvaa käytetään aina silloin kun ei suojata vaatteilla
1v4kk

1. Aamulla ei keretä pesemään hampaita... illalla pestään aina.
2. Viime kesänä käytin, enää en. Eivät ole niin pitkiä aikoja suorassa auringonpaisteessa... veden lähelle mentäessa saatan laittaa aurinkorasvaa. Lapseni eivät pala.
3. Lapset ovat kaksi- ja yksi- vuotiaat.

[quote="kyselijä";28576698]1. Kuinka hyvin saat pestyä lapsesi hampaat? Pesettekö tunnollisesti 2krt/pvä?
En, hampaat pestään kerran päivässä.

En, keskipäivällä ollaan sisällä/varjossa, muuten pitkähihaista päällä.

3. Minkä ikäinen lapsi?[/quote]
1 ja 3

[QUOTE="kyselijä";28576698]1. Kuinka hyvin saat pestyä lapsesi hampaat? Pesettekö tunnollisesti 2krt/pvä?
3. Minkä ikäinen lapsi?[/QUOTE]

1. Omasta mielestä pesen hyvin lasten hampaan. 2v 3kk haluaa pestä itse hampaat, jonka jälkeen äiti tai isä tekee vielä tarkistus harjaukset, aamuin ja illoin. Lapsi vielä itse muistuttaa äitiäkin pesemään hampaansa :)

2. Käytän ja lisään jos ollaan pidempi aika pihalla, lapsi on perinyt isänsä puolelta punatukkaisuutta, joten palaa kohtalaisen helposti. Muumirasvaa vartalossa ja kasvoissa kasvoihin tarkoitettua Eucerin 30.

3. 2v 3kk

1) Pojantytär antaa pestä hyvin hampaansa. Pesee ensin itse ja sitten äiti/isä/mummo viimeistelee. Sähköhammasharja on edelleen kaapissa - ei tykkää siitä.

2) Lapsella käytetään aurinkorasvaa. En nyt muista mitä.

3) 3-vuotias

1) Pestään kahdesti päivässä ja hyvin antaa pestä. Yhteen väliin kun "minä ite" oli juuri keksitty niin hoettiin että isä tai äiti pesee illalla ja lapsi saa pestä aamulla. Näin mentiin jonkun aikaa mutta nyttemmin on siirrytty siihen että vanhemmat pesevät myös aamuisin.

2) Harvakseltaan käytössä apteekista ostettu fysikaalisen suojan antava rasva.

3) 2v 3kk