Muutan tänne vauvalta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Myy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Myy"

Vieras
koska se palsta on puolillaan veloja, lapsivihaajia, äitivihaajia, ukkomiesten panopuita ja muita jotka ei ollenkaan kuuluisi VAUVApalstalle. Ei vaan jaksa enää niitä juttuja. Kertokaas tälle ensi kertaa täällä vierailevalle, viihtyykö ne täälläkin vai onko tämä palsta perhe-elämää eläville

Perhe-elämää eläville. Seksi ja huumeet on kiellettyjen listalla. Reimatec ja tiketti on lukkojen takana ja tissiä ei saa antaa yli 2v lapsille. Siinähän se pääkohdiltaan. Tere tulemasta

[QUOTE="mona";22033810]Ei täällä mun mielestä hirveesti lapsivihaajia oo, mutta muuten kyllä sekopäisiä tyyppejä löytyy.. Tervetuloa kuitenkin! :)[/QUOTE]

Ite oot sekopää

kiitos tervetulotoivotuksista! Tulikin heti parempi mieli. Taidan jäädä ja voishan sitä ihan rekisteröityä, katselin että noi ryhmät rekistöityneille näyttää ihan fiksuilta. Kuulun tuohon Äidit 30-40v.

[QUOTE="Myy";22033785]koska se palsta on puolillaan veloja, lapsivihaajia, äitivihaajia, ukkomiesten panopuita ja muita jotka ei ollenkaan kuuluisi VAUVApalstalle. Ei vaan jaksa enää niitä juttuja. Kertokaas tälle ensi kertaa täällä vierailevalle, viihtyykö ne täälläkin vai onko tämä palsta perhe-elämää eläville[/QUOTE]

Tänne ei ole lupa tulla, ellei laita tissikuvaa

näin ystävällistä keskusteluketjua -vaikka pienimuotoinen onkin- ei olis vauvalla tullut vastaan. Paskaa tuli niskaan vaikka sanoi vaan hei. Ja täällä toivotetaan tervetulleeksi ja vaikutetaan itse asiassa kivoilta tyypeiltä! I'm in love with u guys. Heitän sumpit huiviin ja menen rekistöitymään.

Sekä tämä että vauva on niin hiljaisia, että joudun roikkumaan yhtä aikaa molemmissa, jotta aika kuluisi. Saataisiin paremmat tappelut, kun oltaisiin kaikki yhdellä ja samalla palstalla. Jos ne muutkin vauvalta tulisi vaikka tänne? Tällä on sentään tämä Pikavastaus-toiminto...

[QUOTE="Myy";22033968]Niille porttari nyt heti! Mä en kuulu enää niihin, mä olen nyt täkäläinen.[/QUOTE]

Meepäs takasin sinne vauvalle, jos et osaa nätisti olla. Ei tartte olla noin ilkee. Kaikki mahtuu kyllä mukaan.

kiittää vastauksesta. On niitä toki täälläkin, veloja jotka käyvät kauhistelemassa lapsiperheiden elämää. SEn verran olen vauvan keskusteluja lueskellut, niin helpompaa täällä on päästä porukkaan, varsinkin jos itsekin muistaisi aina omalla nikillä kirjautua sisään :)

Mä en kyllä tajua tuota, että pitäisi olla nikillinen että olisi kiinnostava. Minusta voi hyvin olla harmaana, ei kenenkään tartte mua oppia tuntemaan henkilökohtaisesti täällä.

[QUOTE="Myy";22033954]ettei multa löytyisi tissikuvaa jos olen toista vuotta hengaillut iltaisin vauvalla ;D[/QUOTE]
Majurilla alkaa kuola valua. Säästä se pyörimästä yksin sängyssään haaveilemassa äläkä laita kuvaa :xmas:

Yhteistyössä