V
vierailija
Vieras
Kävi ilmi, että naapurustossamme asuu eräs henkilö, joka tekee ilkivaltaa niille, jotka häntä jotenkin häiritsevät. On mm. liimannut joidenkin henkilöiden ulko-ovenlukkoja salaa, yleisen saunan lukkoa, rikkonut häntä härnänneiden teinien polkupyörät, puhkonut renkaat eräältä, joka oli valittanut hänelle, polttanut yhteisen grillikatoksen(oli valittanut ennen tätä, että savuttaa hänen asuntoonsa), lasinsiruja lastenleikkipaikalle jne. Eli tekee jotain ikävää sellaisia kohtaan, jotka on hänelle ilkeitä. Eli kostaa. Nyt omat lapseni oli kuulleet tästä naisesta toisilta ja kyseessä on sellainen ulkonäöllisesti ruma(käytän nyt tätä sanaa, koska hänen kasvoissaan on ruma piirre ja en tiedä miten ilmaisisin muuten tarpeeksi voimakkaasti, että juuri tämä näyttää saavan hänessä huomiota) ja lapset ilkkuu hänelle tuosta ulkonäöstä. Omille lapsilleni olen sanonut ettei saa haukkua ketään ja olette kilttejä sille, mutta enhän minä niitä voi vahtia koko ajan ja saako he haukkujan leiman vaikka vain olisivat näiden huutelijoiden seurassa. Eli odotan milloin se kostaa meille.
Eikö tuo ole jotenkin sairas? Mutta miten se asuu kotona kuitenkin? On se kotona, mutta olen nähnyt vain lähtevän tai menevän kotiin. Mitenhän tuo etenee kun pelottaa, jos se käy kimppuun joku päivä. On kyllä tosi arka ja hiljainen. Sellainen anteeksi kun olen olemassa.
Eikö tuo ole jotenkin sairas? Mutta miten se asuu kotona kuitenkin? On se kotona, mutta olen nähnyt vain lähtevän tai menevän kotiin. Mitenhän tuo etenee kun pelottaa, jos se käy kimppuun joku päivä. On kyllä tosi arka ja hiljainen. Sellainen anteeksi kun olen olemassa.