Muuttuneet tunteet miestä kohtaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mymmeli78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mymmeli78

Vieras
Olen vähän aikaa sitten herännyt tunteeseen, etten ole ollut tyytyväinen suhteeseen ja mieheen pitkään aikaan. En ole ajatellut asiaa, odottanut ehkä että menee ohi. Pitkissä parisuhteissahan on ylä- ja alamäkiä. Tänään pelästyin kun miestä katsoessani tajusin, ettei minulla ole enää oikeanlaisia tunteita häntä kohtaan.
Kyseessä ei ole kolmenkympin kriisi tai muu tarve muutta asioita elämässä. Olen varsin tyytyväinen elämääni muuten.
Kyseessä ei myöskään ole suhdettamme rapistuttanut kriisi tai muukaan vaikuttava asia.
Pitkään olen toki hoitanut kaiken ja mies ollut vaan ja elellyt tyytyväisenä. Seksi ei tunnetasolla kiinnosta vaikka sitä ihan kivasti onkin ja on tyydyttävääkin. Mies on mielestäni pessimisti ja äitinsä pilalle paapoma kakara (tajunnut vasta sen liian myöhään) vaikka varsin mielyttävä herrasmies ulospäin onkin.
Kaiken pitäisi kai olla hyvin, mutta tunteet kadoksissa.
Itse olen toki sitä mieltä, ettei lasten takia kannata liian helpolla periksi antaa, muttei toki jatkaa suhdetta myöskään lasten takia.

Vaikeaa ja surullista, suhdetta takana kuitenkin 11 vuotta ja 2-vuotias lapsi.
Onko kukaan ollut samassa tilanteessa ja miten siitä selvittiin (tavalla tai toisella)?

Jos haluaa, että homma toimii, niin parisuhdetta pitää hoitaa, eikä vain odottaa, että kielteiset tunteet menee ohi. Muistele, mihin rakastuit, ja yritä huomata niitä samoja piirteitä. Tai etsi uusia hyviä puolia miehestäsi.

mulla on kans sama ongelma. enkä tosiaa tiiä miten tästä selviäis. en nää miestäni enää mitenkää muuten ku lasten isänä... siis ei mitää romanttisia tunteita ym.. oon käyny juttelemassaki asiasta neuvolassa, antoivat parisuhdeterapeutin numeron.. mutta ku tuntuu ettei riitä energia/ mielenkiinto selvittämää asioita.. meillä on kolme lasta, ja jo niitte takia haluaisin saada välit kuntoo, mutta ku se tuntuu mahdottomalta..

Yhteistyössä