Muuttunut mies.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raha ei ratkaise
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raha ei ratkaise

Vieras
Ollaan oltu miehen kanssa muutama vuosi yhdessä ja on kaksi lasta. Toimeentulo on ollut enemmän tai vähemmän tiukkaa koko ajan, mutta joku aika sitten mies on perustanut yrityksen jolla menee ihan mukavasti, eli siis tuottaa ihan hyvin. Eihän siinä mitään, on kiva että ei tarvii enää kokoajan pihistellä, mutta kun tuntuu että tuolla miehellä ei oo enää mitään muuta mielessä kuin raha! Ja tuntuu että se on se kaikista tärkein asia, että onko rahaa ja paljonko sitä on.

Musta tuntuu inhottavalta siinäkin mielessä, että itte oon ihan perusduunari, samoin kun mun lapsuudenperhe ja ystäväpiirikin. Ja tällä rahan perään juoksemisella ja siitä puhumisella mies on jopa saanut karkoitettua pari ystäväpariskuntaa :( Mitä luulette, oliskohan tää vaan joku ohimenevä vaihe, että miehellä on tietyllä tavalla noussut päähän? Oon yrittänyt puhua miehelle että mua häiritsee tuo rahakeskeisyys, mutta ei hän oikein ymmärrä...

Se vähän niinkuin tyypillisimmillään kommunisteilla. Heti kun saa edes vähän rahansyrjästä kiinni, niin johan repee. Ei siinä mitkää "arvot" enää paina. Tuleepa vain esille mistä se kenkä on puristanut alunperinkin: Ainoastaan rahasta ja sen saamisesta.

Yhteistyössä