Millanen tukka on yli kolmekymppisillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Sulla on varmaan lyhyt punanen tukka jossa mustia vauhtiraitoja. Se on sellanen tyyli joka saa näyttämään tantalta.

Ja lisäksi takaa mallia kananperse. Voi että sitä ollaan NIIN nuorekasta, niin nuorekasta :xmas:

Voi kääk, mä niin kiroan sen kampaajan! Ehkä se kadehti mun nuoruutta ja teki mulle tän.... :/ :)

Mut värit on kyl toisinpäin

Värjää se punanen raita pois ja vaihda kampaajaa.
Toi tyyli saa mummon ehkä näyttämään nuorekkaalta..
Ei saa. Se saa kaikki näyttämään junteilta.

Tuli just mieleen, että kävin vastikään Ruotsissa kampaajalla. Tavoitteena oli vähän luonnollisempi lookki ja aika hyvin siinä onnistuttiinkin. Mulla oli aikaisemmin päältä blondit ja alta punaiset hiuksett, pitkät. Kampaaja ihasteli kovasti sitä vanhaa punaista väriä ja harmitteli, että Ruotsalaiset eivät käytä juuri ollenkaan punaista. Saatikka sitten minkäänlaisia shokkivärejä. Hälle olisi se punaisella värjääminen tuonut mukavaa vaihtelua normipäivään.

Mulla on suklaanruskeat hiukset (värin nimi on chocolate brown). Polkka, joka on takaa lyhyempi kuin edestä ja etuhiukset. Ikää ihan pian 31 vee. :) Mä tykkään luonnollisesta, mua ei shokkivärit puhuttele...

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-arjen sankari-:
No joko se kohta olisi sitten mummopermiksen vuoro. Voihan sen laittaa punaisiinki hiuksiin.

images

Eijeijeijei, mummopermisten aika oli jo 80-luvulla.

Yhteistyössä