Muuttuvatko pedofiilit tai homot uskoontulon myötä? Jos, niin miten ja miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cherry Maua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Cherry Maua

Jäsen
26.01.2012
576
0
16
Maailma
Vai tuleeko tilalle uskovaisten ryhmän sosiaalinen paine muuttua? Ns.eheytyä? Saattavathan nuo jälkeenpäin tekojensa sanoa, että "en minä, mutta se liha minussa, se synti ja se ihmisyys".

Itse en pohjimmiltaan usko että muuttuvat. Kuten ei narsistikaan siihen kykene. Toki Jeesus narsistiSSA kykenee mihin vain;)

Vaikka saattavathan nuokin ihmisen irvikuvat uskotella muuttuneensa hetken hurmoksessa.

Tuleekohan tästä jutun juurta?

eivät muutu, mutta uskottelevat itselleen sekä muille muuttuvansa ja pedofiilien tapauksessa toivottavasti pystyvät pidättäytymään tarpeistaan uskonsa voimalla. sensijaan minusta on hyvin surullista että joku homoseksuaali elää kieltäen suuntaumuksensa. varmasti henkisesti tuskallista on kummallekkin, kun saavat vanhoja tuntemuksia ja tuntevat niistä syyllisyyttä kun eivät pysty täysin muuttumaan.

En tunne yhtään uskoontullutta pedofiiliä tai homoa. Sen sijaan tunnen paljon uskoontulleita entisiä narkomaaneja ja rikollisia, mukaanlukien mieheni. Jeesus vapautti hänet huumeista, viinasta, lääkkeistä ja tupakastakin,sekä siitä rikollisesta tavasta ajatella ja elää. eikä hänellä ollut mitään kokemusta normaalielämästä, koska koti oli ollut rikkinäinen ja kierre alkanut niin nuorena.
Joten kyllä Jumala voi tehdä ihmeitä, kun ihminen sitä haluaa!

Tosi sairas ihminen, pedofiili tai narsisti voi muuttua vain tosi kipeän prosessin kautta. Jumalan avulla voi kyetä sellaiseen. Ja vaikka ei koskaan täysin parantuisi, niin oikean armon kohtaaminen yleensä aiheuttaa halua pyhittyä. Pedofiiliin ei pidä alkaa luottaa seurakunnassa koskaan, jo pedofiilin itsensä takia. Voi olla, että loppuelämä on taistelua sairaita haluja vastaan.

Homoseksuaalin pitää itse tuntea tarvetta eheytymiseen, eikä häntä saa painostaa tai pakottaa. Ei se ole ainoa synti. Suurin osa synneistä on salaisia ja ihmiset pitää ne omana tietonaan, eikä heitäkn kukaan painosta tai ei pitäisi ainakaan. Mutta koska seurakunnat koostuu ihmisistä, on selvää että painostusta tulee riittämään aina johonkin suuntaan, aivan kuin kaikissa yhteisöissä. Riippuu paljon seurakunnasta. Yleinen mielipide siinä seurakunnassa jossa itse käyn, ei puolla painostusta ja ahdistusta ja manipuloimista. Paikat, joissa on painostusta, ei yleensä anna mitään eheytymismahdollisuutta käytännön tasolla, vaan niissä painostettu jää yksin.

Aslan ry:tä on haluttu tuoda esiin huonossa valossa, mutta henkilöt jotka sitä vetää, on täysin kaikkea painostusta vastaan. Ne, jotka sitä meteliä pitää homoista ja muista, on muita tyyppejä. Aslaniin ei haeta, eikä sinne painostamisessa ole järkeä. Sinne voi itse hakeutua jos tahtoo. Jos ei koe tarvetta, niin ok. Jeesus rakastaa jokatapauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25537440:
ne mihinkään muutu, luottavat siihen että tekevät mitä vaan niin jumala antaa kaiken anteeks. kun pyytää vaan.

Ei se toimi näin, vaikka varmasti näin osa tekee. Se on väärin. Siksi on väärin luottaa pedofiiliin sokeasti. Päästää pastoriksi esim. Tuomittavaa.

[QUOTE="Pekko";25537461]Ei se toimi näin, vaikka varmasti näin osa tekee. Se on väärin. Siksi on väärin luottaa pedofiiliin sokeasti. Päästää pastoriksi esim. Tuomittavaa.[/QUOTE]

Minkään sortin pahemman rikoksen tekijään ei pidä luottaa sokeasti. Homoseksuaalisuutta ei sentään lueta nykyään rikokseksi.

Usko Eevertti Luttinen sen jo todistaa:O

[QUOTE="vieras";25537803]Onhan ne molemmat valtavirrasta poikkeavia seksuaalisia suuntauksia, joita Raamattu ei hyväksy.[/QUOTE]

Mutta asian kyr...rinnastamisella ei ole mitään tekemistä minun kanssani:D Johon aimpi kommentoija viittasi.

[QUOTE="vieras";25537803]Onhan ne molemmat valtavirrasta poikkeavia seksuaalisia suuntauksia, joita Raamattu ei hyväksy.[/QUOTE]

Mitä yhteistä on murhalla ja katkaravuilla? Kumpaakaan ei raamattu hyväksy.

• Tykkää
Reactions: Cherry Maua
[QUOTE="vieras";25537892]No mihis se homoilun kielto sitten kuului? Eikö se ollut Mooseksen kirjoissa jo? (Tuossa muuten piti tietysti lukea että katkaravun syömisellä eikä katkaravuilla, mutta kaikki varmaan tajusi pointin :D )[/QUOTE]

Se on JO mooseksen kirjoissa, mutta myös paavalin kirjeissä se on erittäin selkeänä.

Mitäs luulet...? Jos Jumala on kaikkivaltias ja pystyy luomaan ihan älyttömän hienosti toimivan systeemin, niin tottakai Hän pystyy parantamaan homouden ja pedofiliankin. Jumala on ihmisen luonut.

Yhteistyössä