Myös minun lottovoitto oli lopulta vain tyhjä arpa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "qAz"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuka joutuu pelkäämään tällaista?
Missä päin Suomea?

Miksi ei vaihda paikkakuntaa, tee rikosilmoitusta, sano takaisin?

Tommosta arabi/neekeri ukon huorittelua tapahtuu pk-seudulla niinkuin pikkuisessa paska kylässä kuin Mikkeli. On hyvinkin rankkoja kokemuksia mm kirveellä yritetty tulla tappamaan aamu yöstä, heitelty lasi pullolla päin naamaa yms ihanien sanojen ryydittämänä.

Sama kuin koulukiusaamisessa, miksi sen kiusatun pitäisi muuttaa ja antaa periksi? Sitä kiusantekijäähän tässä pitäisi rankaista.

[QUOTE="vieras";27785847]Muistan teini-iässä kun somali poika ja venäläinen poika yrittivät raiskata mut ja mun kaverin. Teini-iässä jotkut pitsaveikot myös tulivat keskellä päivää ehottelemaan kaikenlaista ja koskettelemaan luvatta, vanhat ukot.Oli yksi niistä tyypeistä raiskannut jonkun nuoren naisen siellä pitsapaikan kellarissa. Silti en mamuja vihaa mutta todellakaan en usko kaikkeen heidän "viattomuuteensa" mitä jotkut palstailijat henkeen ja vereen puolustaa. Ja suomalaisten miesten osalta en tuollaista ole koskaan kokenut, muuta sikamaisuutta kumminkin.[/QUOTE]

Sikamaisuutta, huonoa käytöstä ja rikollisuutta löytyy kaikista kansallisuuksista. Se jos mikä on hyvä pitää mielessä.

• Tykkää
Reactions: Draumsyn
[QUOTE="vieras";27785836]Juu tästä on kokemusta. Opiskelin yhdessä kurssikeskuksessa jossa oli paljon maahanmuuttajia, Sillä siellä järjestettiin suomenkielen opetusta.

Tupakkapaikalla kävi aina monenmoista väkeä, jotka puhuivat omaa kieltänsä. Yks päivä totesin, että olis kiva tietää mitä he keskenään jutustelevat, johon heidän opettajansa sanoi, -ette halua tietää.

Oli mm. kaikille meille suomalaisille keksitty mitä sairaimmat ja kuvottavimmat "lempinimet" ja muutenkin kuin tervehdin heitä hymyssäsuin aamuisin, niin vastaan on sanottu vitun spermanaamat, nussin teitä perseeseen saatanan huorat ja kaikkea sen semmoista.[/QUOTE]

En ota tähän mitään kantaa, kunhan totean että kohta tämä kirjoitus on kyllä leimattu valheelliseksi ilman sen kummempia todisteita...

Umayya rikkoi juhlaetikettiä ja aiheesta hänen käytöstään arvosteltiin mutta tietenkin senkin kääntää suomalaisten rasismin syyksi. Aiemminkin on arvosteltu mm. Anni Sinnemäkeä T-paita-asusta. Tuntuu että Umayya näkee rasismia kaikkealla, myös siellä missä sitä ei ole.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Onko tämän dissaamisen vastakohta sitten sokea usko siihen, mitä vieras ihminen netissä kirjoittaa? Jos oltaisiin oikeudessa, suomalaiset vs. muualta tulleet, niin silloinhan me olemme syyttömiä kunnes toisin todistetaan. Hah.

En pidä tästä aiheesta, koska siinä niin usein dissataan kaikki suomalaiset. Eikä mitään poikkiteloista saa sanoa, koska silloin tulee itsekin leimatuksi.

Toki sä saat epäillä, mutta hauskaahan on se, että sä epäilet vain sellaista mihin et alunperinkään halua uskoa. Että meissä suomalaisissakin olisi jotain moitittavaa tai että osa meidän heimoveljistä käyttäytyisi huonosti. Niin tai et ainakaan tässä keskustelussa, tässä aiheessa ja tänään. Ehkä se sitten riippuu aiheesta.

[QUOTE="vieras";27785906]Hyvin arvasit, ei tallennu, eikä näköjään tallennu kuvaakaan, koska mitään sellaista ei löytynyt mitä somali väitti tapahtuneen. Tämän paskapuheen perusteella HS ja YLE leimasivat kaikki suomalaiset rasisteiksi.[/QUOTE]

HS ja YLE on rasisteja täynnä ja sen kauppakeskuksen rakentajat ja kameran virittäjät!!!!

[QUOTE="vieras";27783836]Eikös tämä ole win-win-tilanne: Abu-Hanna pääsi "rasistisista" suomalaisista eroon ja suomalaiset pääsivät kaikesta valittavasta Abu-Hannasta eroon?[/QUOTE]

Älkää yleistäkö, ei kaikki suomalaiset halunneet hänestä eroon. On ihminen jota arvostan, ja paljon hyviä näkökantoja siihen mitä on elää ulkomaalaissyntyisenä Suomessa.

Toki sä saat epäillä, mutta hauskaahan on se, että sä epäilet vain sellaista mihin et alunperinkään halua uskoa. Että meissä suomalaisissakin olisi jotain moitittavaa tai että osa meidän heimoveljistä käyttäytyisi huonosti. Niin tai et ainakaan tässä keskustelussa, tässä aiheessa ja tänään. Ehkä se sitten riippuu aiheesta.

On vaikea uskoa päivittäiseen rasismin kohtaamisen, kyllä.
En kiellä rasismin olemassaoloa, olenhan joutunut itsekin sellaisen kohteeksi vaikka olen syntyperäinen suomalainen - en vain jonkun urpon mielestä näyttänyt sellaiselta.

Ehkä jos on erilainen jollain tapaa kuin muut, tahtoen tai tahtomattaan, sitä katsoo maailmaa liian kriittisin silmin. Mistä kukaan tietää, onko huorittelija jokaiselle samanlainen vai vain erilaiselle? Lapsiin kohdistuvaa rasismia ihan oikeasti suren ja häpeän niiden puolesta, jotka sellaiseen sortuvat. Mutta ei ole kiva, että rasismi liitetään kaikkeen, jokaiseen suomalaiseen. Hyviäkin ihmisiä on. Onko Umayya Abu-Hanna kirjoittanut heistä kuinka usein? Sillä ihan aiheesta suomalainen älähtää, jos saa aina lukea sitä samaa rasismi siellä, rasismi täällä samalla, kun ulkomaalaisten aiheuttamista ongelmista edelleen pitää vaieta.

[QUOTE="vieras";27785949]Somalityttö väitti että suomalainen mies työnsi hänet junasta ulos. Todisteita ei vaan löytynyt aseman valvontakameroista. Tyttö oli jonkun somaliyhdistysen johtajan/puheenjohtajan tytär.[/QUOTE]

CSI uskois vaan circumstancial evidenceä.

Nauruhymiöt, silmäniskut, liioittelua.
Kyllä, netissäkin joutuu vähän miettimään miten kirjoittaa, jos haluaa tulla uskotuksi. Onhan se tietenkin ikävää, jos joku oikeasti kokee noin usein tuollaista kuin mitä tuo yksi väittää, mutta sitten alkaa kyllä itse miettiä, että pitäisikö sen ihmisen vähän omaakin käytöstään miettiä.

Minuako tarkoitat? Anteeksi, että hymiöiden käyttäminen ärsyttää, mutta olen oppinut selviämään hirveistä ja vaikeista asioista huumorin avulla, sarkastisesti pystyn puhumaan kidutuksesta yms., jos en pystyisi, sekoaisin. Siksi käytän tässäkin monesti hymiötä, koska lähinnä nämä "vieraiden" kaltaiset "ei tuollaista tapahdu, katso peiliin" -tyypit lähinnä vain naurattavat. Ei minua naurattanut kun puukkoäijä ja -nainen jahtasi lapsiani, eikä naurattanut kun toinen pariskunta kyseenalaisti värivammaisten lasteni oikeuden elää Suomessa. Totta, onhan minua täälläkin kehotettu katsomaan peiliin -mitäs menin tekemään lapsia vääränvärisen kanssa, kestä seuraukset, eikö vain? Miten muuten kehottaisit minua miettimään omaa käytöstäni? Olen aivan tavis, hiljainen hissukka, en ruma, enkä kaunis. Ärähdän silloin kuin joku sieltä suustaan päästää p****** turhaan lapsiani kohtaan.

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
[QUOTE="vieras";27785929]Niinhän se voi olla.

Totta tämä kuitenkin on. Ikävä kyllä.[/QUOTE]

Minua ei ole ahdistellut yksikään suomalainen mies, erikoista varmaan. Mutta ulkomaalainen kyllä. Se on leimattu tällä palstalla yksittäistapaukseksi, tietenkin. En silti yleistä, että jokainen tietyn maalainen olisi samanlainen huorittelija, joka sanoo että "kaikki suomi-huorat pitäisi tappaa".

Minuako tarkoitat? Anteeksi, että hymiöiden käyttäminen ärsyttää, mutta olen oppinut selviämään hirveistä ja vaikeista asioista huumorin avulla, sarkastisesti pystyn puhumaan kidutuksesta yms., jos en pystyisi, sekoaisin. Siksi käytän tässäkin monesti hymiötä, koska lähinnä nämä "vieraiden" kaltaiset "ei tuollaista tapahdu, katso peiliin" -tyypit lähinnä vain naurattavat. Ei minua naurattanut kun puukkoäijä ja -nainen jahtasi lapsiani, eikä naurattanut kun toinen pariskunta kyseenalaisti värivammaisten lasteni oikeuden elää Suomessa. Totta, onhan minua täälläkin kehotettu katsomaan peiliin -mitäs menin tekemään lapsia vääränvärisen kanssa, kestä seuraukset, eikö vain? Miten muuten kehottaisit minua miettimään omaa käytöstäni? Olen aivan tavis, hiljainen hissukka, en ruma, enkä kaunis. Ärähdän silloin kuin joku sieltä suustaan päästää p****** turhaan lapsiani kohtaan.

Sulla on varmaan linkki tuohon puukkohippatapaukseen? On sen luokan juttu että siitä olisi lehdet kirjoitelleet jos olisi totta.

Ruotsissa koulut ja autot palavat, palomiehiä kivitetään, poliiseja ammutaan, mutta silti maahanmuutto on hyväuskoisten idioottien mielestä suunnaton rikkaus: tyhmyydellä ei ole mitään rajaa...

Minua ei ole ahdistellut yksikään suomalainen mies, erikoista varmaan. Mutta ulkomaalainen kyllä. Se on leimattu tällä palstalla yksittäistapaukseksi, tietenkin. En silti yleistä, että jokainen tietyn maalainen olisi samanlainen huorittelija, joka sanoo että "kaikki suomi-huorat pitäisi tappaa".

Mua on ahdistellut monenmaalaiset ja- kultturitaustaiset miehet, niin suomalaiset kuin muualta tulleet ja muualla olleet, johtuen matkusteluista. Johtopäätös; people and their ways sucks sometimes?

Yhteistyössä