V
vierailija
Vieras
se eka vanha sarja, ei tämä uusi elokuva. Miten voi olla, että vikassa jaksossa Augustin vaimolla oli hammasraudat? Oliko sellaisia oikeasti 1800-luvun lopulla? Vai unohtuiko poistaa ne näyttelijältä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei kai kukaan fiksu ala pohtia noin tyhmään kysymykseen vastausta. Teet itsellesi ketjuja, koska kaikki karttavat habitustasi.Ota nyt jo iltalääkkeesi ja mielellään tuplana. Haluat pilata ihan jokaisen asiallisenkin ketjun älyvapailla kommenteillasi.
Sekoilet harmaiden kanssa taas. Yp poistikin itse sairaan viestisiEi kai kukaan fiksu ala pohtia noin tyhmään kysymykseen vastausta. Teet itsellesi ketjuja, koska kaikki karttavat habitustasi.
Tarkoitit viestiäsi iltalääkkeistä, joka on poistettu jonkun ystävällisen harmaan pyynnöstä.Sekoilet harmaiden kanssa taas. Yp poistikin itse sairaan viestisi![]()
Älä ap välittää tuosta sairaasta tyypistä joka tuli jälleen pilaamaan ketjuja ja herjaamaan kirjoittajia.se eka vanha sarja, ei tämä uusi elokuva. Miten voi olla, että vikassa jaksossa Augustin vaimolla oli hammasraudat? Oliko sellaisia oikeasti 1800-luvun lopulla? Vai unohtuiko poistaa ne näyttelijältä?
Sitä ennen oli umpisairas kommentti tunnetulta umpisairaaltaTarkoitit viestiäsi iltalääkkeistä, joka on poistettu jonkun ystävällisen harmaan pyynnöstä.
Valitettavasti palstan tunnettu naisoletettu mätäpaise aloitti haukkumalla lyttyyn aapeen, vaikka kysymys on ihan relevantti.Tulin nyt vasta lukemaan tätä ketjua, ihan viattomasti kysellen aloitettua. Siis onko tännekin eksynyt joku kirjoittamaan asiattomuuksia?
No mutta itse kysymykseen. Ei tietenkään ollut hammasrautoja tuolloin, mutta siis koska kaikki näyttelijät olivat ahvenanmaalaisia amatöörinäyttelijöitä ja kuvaukset tehtiiin suhteellisen nopeasti, niin tuolloin ohjaaja Åke Lindman ei kaiketi tuollaiseen yksityiskohtaan kiinnittänyt huomiota.
Huikea sarja, joka itseeni teki pikkutyttönä suuren vaikutuksen.