Mystinen 300 e ilmestynyt tilille :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nannannaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei oo ei |O Soitin itte sinne pankkiin, uus työntekijä ei voinut minua puhelimessa palvella, joten enpä saa selville ennen kuin pääsen jollain keinoin tuonne 70 km päähän pankkiin tai sitten tulee tiliote jossa tämä ehkä selviää. Siellä ne rahat vielä on :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Ei oo ei |O Soitin itte sinne pankkiin, uus työntekijä ei voinut minua puhelimessa palvella, joten enpä saa selville ennen kuin pääsen jollain keinoin tuonne 70 km päähän pankkiin tai sitten tulee tiliote jossa tämä ehkä selviää. Siellä ne rahat vielä on :snotty:
Aika poutoa. Meillä kyllä pankissa virkailija osaa laskea tilille tulleet tulot ja vähentää niistä tililtä tehdyt menot. ja jos tilillä on 300 euroa enemmän kuin pitäisi, alkavat kyllä selvitellä asiaa.

Mäkin suosittelen kysymyksen laittamista verkkopankin kautta, niin ei tarvii 70 km päähän lähteä

=)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Aika poutoa. Meillä kyllä pankissa virkailija osaa laskea tilille tulleet tulot ja vähentää niistä tililtä tehdyt menot. ja jos tilillä on 300 euroa enemmän kuin pitäisi, alkavat kyllä selvitellä asiaa.

Mäkin suosittelen kysymyksen laittamista verkkopankin kautta, niin ei tarvii 70 km päähän lähteä

=)

mutta eivät varmasti anna puhelimessa mitään tietoja jos eivät tunnista äänestä asiakasta ja tässä tapauksessa ei ole tunnistanut koska on ollut uusi työntekijä.
Onko pankissa joku joka tunnistaisi sinut äänestä? voisit pyytää hänen yhteydenottoaan

mun tilille napsahti ja yli 300e ylimääräistä muutama vuosi sitten..soitin pankkiin niin sieltä sanottiin että mitään titoja ei anneta puhelimessa joten oli raahauduttava paikan päälle.. asia selvisi, oli kela maksan mulle takautuvia asumistukia. Se tässä jännää oli koska kela oli unohtanut mulle laittaa ilmoituksen niistä rahoista ja jostain syystä tiliotteessa ei näkynyt mistä rahat tuli..Sain jälkikäteen kelasta lapun mistä tiesin että rahat sieltä olivat

Yhteistyössä