MystisenIhqu-mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Crazy...Voih!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Crazy...Voih!

Vieras
mulla tällänen vaivaa, ku alkuviikosta käytii kattoo Crazy Drivers Stuntshow...ja mä ku sähläilin kameran toimivuuden kans, niin meni jotenkin ohitte niiden shown miesten esittelyt. No eihan siinä muuten mitään, mutku mun mieltä on se yks niist vaivannu, et mikä sen nimi oli...
Hän kuului niiden kolmen keltaliivisen porukkaan, ei ollut isointurvamies, eikä vanhahkopomojoku, vaan nuorehko ihqu asentaja! jos muistan oikein..
Ja se pirskatti jäi mieleen ja sen katsominen, vaik sillä nyt kokoajan olikin arskat päässä.. Enkä nyt tietystikänn tiiä et se nyt just mua oiskaa kattonu saati huomannu, vaik musta muka tuntui sielt lähtiissä ku näin sen menevän johonkin rekkapukukoppiinsa!
Tää on kamalaa ku joku noin mieles koko ajan eikä nimeä löydy mistään, ei niiden nettisivuilta eikä edes googlettamalla...itse pääesiintyjä-temppumiesten tietoja kyllä löytyy, joita ei edes tähän hätään tarviis.
Vaik enhän mä muuta ku pelkän nimen muutenvaaan siltä keltaliiviasentajalta oisin kaivannu;) ja arvatkaa vaan kuinka mua harmittaa niin kamalasti ku en tajunnu sillon kuunnella kunnolla... Ja jos oisin tajunnu edes m ennä jonku fanituotteen ostamaan niin vaik en vissiin ois sen nimmarii siihe saanu (tai ainakin käsitin et esiintyjiltä ne nimmarit ois vaa tullu) niin ois pitäny pokkana mennä sen tykö ja pyytää nimmari...(ja nimenselvennyskin visii tässä tapauksessa).

Vai mä oon yrittäny vaik miten unohtaa sen ja jopa kuvitellu et se ois vaik ruma lasiensa takana, niin silti se ei poistu mun mielestä...jelp!
Ja ku oon parilta muulta saman shown kattoneelta kysyny niin ei hekään muista niiden nimiä...
Argg, tää on kamalaa, onks muilla käyny näin? Tuntuu et jos oisin tän tienny niin ei ois pitäny vissii mennä koko showta kattomaankaan:,(

jelppivä...vai löytyiskö jostai tän saman shown kattoneita jotka tietäis nimii..

Ootko iha seko? Ei tosta jutustakaan saa mitää tolkkua. Ihastuit niinku johonki esiintyjään ja nyt kuvittelet, että se ois kiinnostunut susta myös.. niinkö???

Yhteistyössä