Myyjä otti S-etukortin pois...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivostunutmama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raivostunutmama

Vieras
Poikani 14v kävi torstaina kaupassa. Pyysin häntä tuomaan muutamia tarjouksia, jotka olivat s-etukortti -tarjouksessa. Annoin hänelle S-etukortin, jossa on myös Visa Debit/Credit ominaisuus. Kun poika oli tullut kassalle, oli hän vahingossa antanut kortin rahojen mukana myyjälle, eikä laittanut itse sinne masiinaan. Myyjä oli sanonut että tämä ei ole sun kortti, ja ottanut kortin itsellensä. Lähdin sitten sitä hakemaan henkkareitteni kanssa, mutta myyjä ei antanut. Sanoi vain, että sen saa s-pankin palvelupisteestä haettua takaisin muutaman päivän päästä. Kerroin sitten, että millä mä maksan sitten ostoksia, ja myyjä tokaisi ettei ole hänen ongelmansa, sillä kortti on hlökohtainen. ;(((

Oon kyllä niiin vihanen, ymmärtäisin jos poika olisi yrittänyt ostaa kortilla, mutta että käyttää vaan bonus-korttina. Eihän hän edes tiedä kortin salalukua. Ja kauppa-pankki pistgeetkin ovat kiinni pyhien aikaan että milloinhan saan kortin takaisin... Kyllä taitaa mennä rahat ensikerroilla K-kauppaan. Se on muutenkin paljon parempi!

[QUOTE="eve";23643095]no sehän olis voinu olla vaikka varastettu. ei se kortti saa olla muilla kuin omistajallaan. hyvin toimittu kaupassa.[/QUOTE]

peesi. varsinkin kun siinä tuo maksuominaisuus on...

[QUOTE="eve";23643095]no sehän olis voinu olla vaikka varastettu. ei se kortti saa olla muilla kuin omistajallaan. hyvin toimittu kaupassa.[/QUOTE]

Olen samaa mieltä, että myyjä toimi jhyvin, kun otti kortin pois pojalta, MUTTA miksi ei antanut kortin omistajalle sitä takaisin??

[QUOTE="jooo";23643103]kantsii hankkia pojalle rinnakkaiskortti! ei tuu tollasta, myyjä toiminut täysin oikeen!

T:töissä S-ryhmällä[/QUOTE]

Kun olet töisää S-ryhmässä, niin kerro, miksi sitä korttia ei voinut antaa takaisin kortin haltijalle?

Oishan se voinu olla varastettu, mutta sillohan sillä yritettäis varmaan maksaa eikä ottaa boonukisa/alennuksia. Mielestäni boonuskorttina sitä voi käyttää hyvin. Harmi ku poika ei muistanut sitä laitetta. :(

Olis myyjä voinut sen sinulle kyllä antaa, kun henkkareitten kans tuli ja lapsi kuuluu kuiteskin talouteen. Ja kaikissa kylissä/kaupungeissa ei ole s-pankkia. Mäkin joutuisin ajamaan tallaisen takia edestakaisin 140km. Törkeää.

[QUOTE="vieras";23643114]Olis myyjä voinut sen sinulle kyllä antaa, kun henkkareitten kans tuli ja lapsi kuuluu kuiteskin talouteen. Ja kaikissa kylissä/kaupungeissa ei ole s-pankkia. Mäkin joutuisin ajamaan tallaisen takia edestakaisin 140km. Törkeää.[/QUOTE]

s-pankkia on jokainen s-ryhmän toimipaikka.... asiointipisteitä sen sijaan ei ole joka paikassa. jospa kortti oli jo keretty laittaa eteenpäin

Ihan oikein toimi kauppa, näissä tapauksissa on ihan selkeät ohjeet. Ei voi ruveta niistä lipsumaan. Samoin olet itse tiennyt korttisi olevan henkilökohtainen. Ihme vohkaamista selvässä asiassa.

Eipä tartte hankkii pojalle omaa korttia ku plussakortti löytyy... Se on meillä käytössä tästä lähtien.

Eli sä syytät kauppaa siitä, kun otti pois s-etukortin henkilöltä, jolla oli hallussaan jonkun toisen henkilökohtainen kortti? mun mielestä ihan oikein. Jos lapsellasi on oma plussakortti, niin miksi ihmeessä et ole hankkinut omaa s-etukorttia hänelle myöskin?

Alkuperäinen kirjoittaja ässäläinen;23643146:
Ihan oikein toimi kauppa, näissä tapauksissa on ihan selkeät ohjeet. Ei voi ruveta niistä lipsumaan. Samoin olet itse tiennyt korttisi olevan henkilökohtainen. Ihme vohkaamista selvässä asiassa.

Mutta miksei sitä korttia voitu antaa takaisin, selitätkö sen vielä?

Alkuperäinen kirjoittaja ässäläinen;23643146:

No kun sinäkin olet ässäläinen, kerro nyt ihmeessä MIKSI myyjä ei voinut antaa korttia takaisin henkkareita vastaan?? Siis jos kortti oli vielä siinä toimipaikassa??

[QUOTE="vieras";23643147]Eli sä syytät kauppaa siitä, kun otti pois s-etukortin henkilöltä, jolla oli hallussaan jonkun toisen henkilökohtainen kortti? mun mielestä ihan oikein. Jos lapsellasi on oma plussakortti, niin miksi ihmeessä et ole hankkinut omaa s-etukorttia hänelle myöskin?[/QUOTE]

Kyllä! Juuri kauppaa ja sitä myyjää syytän. Ja en tiedä miksi en ole hankkinut korttia heille, ehkä siksi, koska he ostavat sen verran vähän, ja paljoa ei alennusta jaa s-kortilla. Plussakortilla saakin paljon enemmän alennuksia...

[QUOTE="joo";23643155]Varmaan sen takia, että kassa saa poisotetuista korteista jonkun palkkion.[/QUOTE]

Ei saa, ellei sitä ole ilmoitettu varastetuksi ja henkilö yrittää käyttää sitä maksuvälineenä.

Yhteistyössä