Myyjä otti S-etukortin pois...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivostunutmama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
viime vuonna sain 1200euroa ylimääräistä, kun olin tarkkana kuka korttia käyttää. Ihan oikein tässä tapauksessa toimi S-marketin myyjä! Ja varmasti kortinkäyttäjä koki kovan koulun kautta, että kortit on henkilökohtaisia!

Ap ei ole ainoa joka luopuu S-ryhmän asiakkuudesta tämän ketjun takia, josta selviää miten törkeästi siellä kohdellaan asiakkaita. Itsekin palautin juuri kortin ja odottelen osuusmaksun palautusta. Vaihdoin myös palkkapankikseni Nordean.

Että suomi voi olla täynä kaltaisiasi idiootteja.

Yksi henkilö tai muutama käytäytyy huonosta niin avot kaikki on paskoja ja koko systeemi mättää.

Auta armias kun asiot Nordeassasi niin saattaakin vastaan tulla menopausin kourissa riutuva, elämäänsä kyllästynyt rouva joka osaa vaan murahdella. Sittenkö taas vaihdat seuraavaan??

On tiettyjä säntöjä joita myyjienkin on noudatettava. En tiedä sinusta koetko olevasi jotenkin työnanatjan sääntöjen yläpuolella...mä en ole eikä mulla ole varaa leikkiäkään niillä.

[QUOTE="tööt";23656075]S-ryhmä huokaa helpotuksesta, yksi aasiakas vähemmän.[/QUOTE]

:D S-ryhmä ei todellakaan huokaa helpotuksesta kun menettää asiakkaita, kukapa huokais!

Ap ei ole ainoa joka luopuu S-ryhmän asiakkuudesta tämän ketjun takia, josta selviää miten törkeästi siellä kohdellaan asiakkaita. Itsekin palautin juuri kortin ja odottelen osuusmaksun palautusta. Vaihdoin myös palkkapankikseni Nordean.

Kai varmistit, ettei siellä olla niin nokonuukia sääntöjen kanssa. Tottakai luottokortin voi lainata tarvittaessa vaikka serkulle :D

Että suomi voi olla täynä kaltaisiasi idiootteja.

Yksi henkilö tai muutama käytäytyy huonosta niin avot kaikki on paskoja ja koko systeemi mättää.

Auta armias kun asiot Nordeassasi niin saattaakin vastaan tulla menopausin kourissa riutuva, elämäänsä kyllästynyt rouva joka osaa vaan murahdella. Sittenkö taas vaihdat seuraavaan??

On tiettyjä säntöjä joita myyjienkin on noudatettava. En tiedä sinusta koetko olevasi jotenkin työnanatjan sääntöjen yläpuolella...mä en ole eikä mulla ole varaa leikkiäkään niillä.

S-ryhmällä näyttää olevan tapana kusettaa ja nöyryyttää asiakkaitaan.

"Ässässä töissä minäkin
Vierailija

Tarkistin tänään juuri tämän tänään töissä konttorilta, kortti otetaan tuollaisessa tilanteessa pois mutta kortin saa luovuttaa takaisin omistajalle henkilöllisyystodistusta vastaan, kun korttia ei ole ilmoitettu varastetuksi. Sitä ei siis lähetellä mihinkään. Kyseessä tavallinen S-Market. "

Alkuperäinen kirjoittaja Ässässä töissä minäkin;23656634:
Tarkistin tänään juuri tämän tänään töissä konttorilta, kortti otetaan tuollaisessa tilanteessa pois mutta kortin saa luovuttaa takaisin omistajalle henkilöllisyystodistusta vastaan, kun korttia ei ole ilmoitettu varastetuksi. Sitä ei siis lähetellä mihinkään. Kyseessä tavallinen S-Market.

Eli toisin sanoen, kassa teki väärin, kun ei antanut äidille korttia takaisin.:/

[QUOTE="vieras";23696325]:D S-ryhmä ei todellakaan huokaa helpotuksesta kun menettää asiakkaita, kukapa huokais![/QUOTE]

Aasiakkaita ei kukaan kaipaa, kyllä ne varmaan huokaisivat, syvään.

[QUOTE="maisa";23696651]vähänkö oot idiootti :D. Pitää rautalangasta vääntää asiat, eikä siltikään mee perille[/QUOTE]

"Ässässä töissä minäkin
Vierailija

Tarkistin tänään juuri tämän tänään töissä konttorilta, kortti otetaan tuollaisessa tilanteessa pois mutta kortin saa luovuttaa takaisin omistajalle henkilöllisyystodistusta vastaan, kun korttia ei ole ilmoitettu varastetuksi. Sitä ei siis lähetellä mihinkään. Kyseessä tavallinen S-Market. "

Pankkien ohjeistus on, että väärinkäyttötilanteessa pois otettua maksukorttia EI anneta takaisin kenellekään, ei edes kortin haltijalle, vaan se toimitetaan pankkiin ja sitä kautta oikea omistaja saa sen.
Kortin oikea omistajakin on jo tehnyt korttiehtojen vastaisesti annettuaan maksukortin muihin käsiin.

Kun kassa ottaa kortin pois niin kassan pitää soittaa myöskin korttien sulkupalveluun josta syystä korttia ei saa enään antaa edes asiakkaalle itselleen jotta asiakas ei joutuisi suurempiin ongelmiin kortin käytöstä

Miksi korttia ei oteta pois silloin kun edellä oleva lainaa tkana olevalle korttiaan? Minä lainaan aina korttia joltaintoiselta ku en itse vitsi korttia hommata. Kerään ostoksillani bonukset muille. Kukaan myyjä ei ole koskaan sanonut mitään vaikka ihan varmasti suurin osa on tietänyt että eipä olla samaa taloutta

Myyjä teki ihan oikein, siinähän oli vielä Credit ominaisuus joka tekee asiasta vielä ikävämmän sen suhteen miten sitä olisi voinut väärin käyttää, ja olisit sinä saanut nostettua rahaa ilman sitä korttiakin paikallisen prisman palvelupisteessä.

En jaksa millään lukea kymmentä sivua vastauksia, joten en tiedä onko tähän jo vastattu, mutta kun tuolla kyseltiin että miksei korttia annettu takaisin oikealle omistajalleen niin syy on se että ensin pitää varmentaa jotenkin se, että kortin pyytäjä on kortin oikea omistaja.

Visan korteissa ei ole henkilötunnusta tai muita yksilöiviä tietoja, joita voitaisiin verrata henkkareiden tietoihin, ja varmistua että kortti on juuri sen henkilön joka sitä kysyy.

Siksi kortti on toimitettava pankkiin, jossa pankin asiakastiedoista löytyy kortinhaltijan henkilötunnus ja henkilötunnusta vastaavan kortin numeron. Tätä henkilötunnusta verrataan sitten henkkareiden henkilötunnukseen.

S-kauppojen kassoilla ei todellakaan ole pääsyä pankkien asiakastietoihin.

Yhteistyössä