Pankki vaihdettu, tili nkylläkin. 80e tyhjempänä ja heipat S-ryhmälle sanottu.![]()
Omasta mokasta noin suutuit:O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pankki vaihdettu, tili nkylläkin. 80e tyhjempänä ja heipat S-ryhmälle sanottu.![]()
Ap ei vain voi myöntää itse mokanneensa, nyt luulee voittaneensa jotain kun vaihtaa ihan pankkia. Hulvatonta!
Ap ei ole ainoa joka luopuu S-ryhmän asiakkuudesta tämän ketjun takia, josta selviää miten törkeästi siellä kohdellaan asiakkaita. Itsekin palautin juuri kortin ja odottelen osuusmaksun palautusta. Vaihdoin myös palkkapankikseni Nordean.
Ap ei ole ainoa joka luopuu S-ryhmän asiakkuudesta tämän ketjun takia, josta selviää miten törkeästi siellä kohdellaan asiakkaita. Itsekin palautin juuri kortin ja odottelen osuusmaksun palautusta. Vaihdoin myös palkkapankikseni Nordean.
Että suomi voi olla täynä kaltaisiasi idiootteja.
Yksi henkilö tai muutama käytäytyy huonosta niin avot kaikki on paskoja ja koko systeemi mättää.
Auta armias kun asiot Nordeassasi niin saattaakin vastaan tulla menopausin kourissa riutuva, elämäänsä kyllästynyt rouva joka osaa vaan murahdella. Sittenkö taas vaihdat seuraavaan??
On tiettyjä säntöjä joita myyjienkin on noudatettava. En tiedä sinusta koetko olevasi jotenkin työnanatjan sääntöjen yläpuolella...mä en ole eikä mulla ole varaa leikkiäkään niillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ässässä töissä minäkin;23656634:Tarkistin tänään juuri tämän tänään töissä konttorilta, kortti otetaan tuollaisessa tilanteessa pois mutta kortin saa luovuttaa takaisin omistajalle henkilöllisyystodistusta vastaan, kun korttia ei ole ilmoitettu varastetuksi. Sitä ei siis lähetellä mihinkään. Kyseessä tavallinen S-Market.
Tuon haluaisin kulla niin itsekin. Tosiaan tainu olla rahankiilto myyjällä silmissä sen verran)))))))))