Myyjä otti S-etukortin pois...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivostunutmama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="joo";23643155]Varmaan sen takia, että kassa saa poisotetuista korteista jonkun palkkion.[/QUOTE]

Ai saa vai? No toihan selittää sitten kaiken. Vois mennä iteki s-kauppaan töihin ja ottaa ihmisten kortteja itelle, enkä anna vaikka kuinka henkkaria näyttävät. Ei paha ei paha.

Kyllä! Juuri kauppaa ja sitä myyjää syytän. Ja en tiedä miksi en ole hankkinut korttia heille, ehkä siksi, koska he ostavat sen verran vähän, ja paljoa ei alennusta jaa s-kortilla. Plussakortilla saakin paljon enemmän alennuksia...

Eli sun mielestä jollakin ihmiselläkin on oikeus käyttää s-etukorttia, jos löytää sen esim. kaupan pihalta eikä ole oma ja kaupan kassan pitäisi antaa ihmisen käyttää korttia, vaikka tietää ettei ole sen tyypin kortti? Siis oikeastiko niin :O ?

Etkö ymmärrä mitä tarkoittaa lause "kortti on henkilökohtainen"? Se ei ole silloin perhekohtainen vaan todellakin henkilökohtainen, jokaisellä oltava oma kortti.

Alkuperäinen kirjoittaja ässäläinen;23643146:
Ihan oikein toimi kauppa, näissä tapauksissa on ihan selkeät ohjeet. Ei voi ruveta niistä lipsumaan. Samoin olet itse tiennyt korttisi olevan henkilökohtainen. Ihme vohkaamista selvässä asiassa.

Niin se on, että S-Pankki antaa ohjeet joita myymälät noudattavat. Kysy S-Pankin asiakaspalvelusta (lomake löytyy aspa kohdasta s-pankki.fi) jos jotain kohtaa et ymmärtänyt. Samalla tavalla K-ryhmässä toimitaan jos plussaominaisuudella oleva pankkikortti (OP) on väärällä henkilöllä. Ja eikä myöskään pelkkää bonus-/plussaetukorttia saa antaa toisen käyttöön.

Ai saa vai? No toihan selittää sitten kaiken. Vois mennä iteki s-kauppaan töihin ja ottaa ihmisten kortteja itelle, enkä anna vaikka kuinka henkkaria näyttävät. Ei paha ei paha.

Jos tällä tavalla kaupassakin olen käyttäytynyt kuin nyt tässä, niin en ihmettele, miksi et saanut korttiasi takaisin! Ei sitä korttia nyt sellaiselta ihmiseltä pois oteta, kenen kortti se oikeasti onkin :headwall:

[QUOTE="vieras";23643170]Eli sun mielestä jollakin ihmiselläkin on oikeus käyttää s-etukorttia, jos löytää sen esim. kaupan pihalta eikä ole oma ja kaupan kassan pitäisi antaa ihmisen käyttää korttia, vaikka tietää ettei ole sen tyypin kortti? Siis oikeastiko niin :O ?

Etkö ymmärrä mitä tarkoittaa lause "kortti on henkilökohtainen"? Se ei ole silloin perhekohtainen vaan todellakin henkilökohtainen, jokaisellä oltava oma kortti.[/QUOTE]

Yksinkertaistat asiaa aika paljon. Ap ei ole varmasti vihainen siitä, että kortti otettiin pois, vaan siitä, että sitä saanut takaisin henkkareita vastaan. Minäkin olisin vihainen.

Todella harmillista toimintaa kassalta. Kyllähän se kortti olisi nyt pitänyt vähintäänkin takaisin antaa heti, kun sitä ap kävi hakemassa. Me emme ole edes tykästyneet S-ketjuun, kun siihen on niin usein muutenkin saanut pettyä. S-ketjujen ravintoloidenkin ruoissa tuntuu olevan aina moitittavaa, palvelussa sama juttu usein. Meilläkin vingutetaan useimmiten Plussakorttia. :)

[QUOTE="vieras";23643170]Eli sun mielestä jollakin ihmiselläkin on oikeus käyttää s-etukorttia, jos löytää sen esim. kaupan pihalta eikä ole oma ja kaupan kassan pitäisi antaa ihmisen käyttää korttia, vaikka tietää ettei ole sen tyypin kortti? Siis oikeastiko niin :O ?

Etkö ymmärrä mitä tarkoittaa lause "kortti on henkilökohtainen"? Se ei ole silloin perhekohtainen vaan todellakin henkilökohtainen, jokaisellä oltava oma kortti.[/QUOTE]

EI mua ainakaan haittais jos joku mun kortin löytänyt käyttäisi sitä s-etukorttina. sehän olisi vain kotiin päin se. Mutta maksaminenhan ei onnistu ilman sitä salalukua.

Todella harmillista toimintaa kassalta. Kyllähän se kortti olisi nyt pitänyt vähintäänkin takaisin antaa heti, kun sitä ap kävi hakemassa. Me emme ole edes tykästyneet S-ketjuun, kun siihen on niin usein muutenkin saanut pettyä. S-ketjujen ravintoloidenkin ruoissa tuntuu olevan aina moitittavaa, palvelussa sama juttu usein. Meilläkin vingutetaan useimmiten Plussakorttia. :)

Kerropas joku hyvä k-ketjun ruokapaikka?

Kortin poisottamisesta saa valpas kassa palkkion.
Poisottopalkkio korttiehtojen vastaisesti käytetystä kortista 84,00

Tuo summa veloitetaan kortin haltijalta, siksi siis nouto on s-pankin palvelupisteessä.

Alkuperäinen kirjoittaja ässäläinen;23643198:

Tuo summa veloitetaan kortin haltijalta, siksi siis nouto on s-pankin palvelupisteessä.

No h*****ti. Onpas pöyrityttävää.:O

[QUOTE="vieras";23643196]Kerropas joku hyvä k-ketjun ruokapaikka?[/QUOTE]

Ainakin huviretki on todella hyvä, eiks sieltä saa plussaa. Ja rax on ihan ok varsinkin teinejen kaa ku ne saa syyä niin paljon kuin napa vetää. Rossossa on taas hidas ja tympeä palvelu, kylmät ruuat ja huonot pihviveitset. Myös salaattipöydän kaaliraasteesta löyty mädäntynyt kaalipallo, joka vei ruokahalun suuhun joutuessaan...

Älä viitti valehella. Elä vaan sano että joku 84 euroa lähtee mun tililtä??? Toi kyllä on joku vitsi, eihän se mun syy oo jos joku mun kortin "varastaa"...

Säännöt kuulostavat aika ankarilta ottaen huomioon että sillä ei kukaan maksaa yrittänyt. Silti sen pois ottamisen vielä ymmärrän mutta en sitä että miksi sitä ei voinut antaa takaisin kun asia oli selvitetty? Onko S-pankista ylipäänsä mahdollista nostaa käteistä jos kortti otetaan kaniin tai hukkuu? Jos voi niin nosta käteistä ja käytä sitä kunnes saat kortin takaisin.

Oli kyllä tökeröä toimintaa kassalta. Mekin ollaan miehen kanssa usein menty kassalta niin, että minä olen maksanut, mutta mies on antanut minulle hänen etukorttinsa, jonne pisteet on sitten kertyneet. Olisi aika naurettavaa, jos joku kassa tässä tilanteessa ottaisi sen miehen kortin minulta pois sillä verukkeella, että se on henkilökohtainen, vaikka mies seisoo vieressä! :D Ollaan kuitenkin avioliitossa, ja meillä on täysin yhteinen talous ja yhteiset rahat. Meilläkin käydään mieluummin K-kaupoissa, kun siellä tosiaan on yleisesti ottaen paljon parempaa palvelua.

Tuo 84 euron palkkio kyllä löytyy S-pankin hinnastosta:

http://www.s-pankki.fi/henkiloasiakkaat/asiakkaana_s-pankissa/fi_FI/palveluhinnasto/_files/83362967317839988/default/Palveluhinnasto_osuuskaupan_asiakasomistajille_072010_SU.pdf

Ja kyllä kortin haltija on kortista vastuussa

[QUOTE="vieras";23643196]Kerropas joku hyvä k-ketjun ruokapaikka?[/QUOTE]

Ei kukaan ole väittänyt, että K-ketjulla on ruokapaikkoja, ja onhan niitä nyt muitakin ravintoloita, kuin S-ketju! :D

Säännöt kuulostavat aika ankarilta ottaen huomioon että sillä ei kukaan maksaa yrittänyt. Silti sen pois ottamisen vielä ymmärrän mutta en sitä että miksi sitä ei voinut antaa takaisin kun asia oli selvitetty? Onko S-pankista ylipäänsä mahdollista nostaa käteistä jos kortti otetaan kaniin tai hukkuu? Jos voi niin nosta käteistä ja käytä sitä kunnes saat kortin takaisin.

Pitääpä käydä nostamassa sieltä palvelupisteestä rahat ja siirtää takas Nordeaan. Loppu tää S-pankki-oma-kauppa-poonus pelleily meiän perheen osalta. Onhan se niiiiin oma kauppa että... Mun kaupassa ei noin toimittaisi.

Tarkoittaako tämä siis sitä, että ap joutuu maksamaan tuon 84,00€?:O

Ihan niinkuin joku tuolla jo kirjoittikin, siellä k-kaupassa toimitaan kyllä ihan samalla tavalla, jos laitat jonkun muun kauppaan ja annat mukaan pankki/plussa-yhdistelmäkortin, ne kortit on HENKILÖKOHTAISIA (siis jo ihan pelkät käteiskortitkin)
Ei voi olla kovin vaativaa tilata perheenjäsenille omat rinnakkaiskortit?
Kassa toimi siis ihan oikein =)

Yhteistyössä