Myyjä otti S-etukortin pois...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivostunutmama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voi jestas sentään! Eihän niitä kortteja saa muille antaa. Ne on henkilökohtaisia. Ihan oikein on kassa toiminut ja mikä vaikeus sinulla on mennä hakemaan se kortti sieltä s-pankista. Saatpahan opetuksen ja muistutuksen siitä, että ne on henkilökohtaisia ja niitä ei jaella edes perheenjäsenille. Jokaiselle saa tilattua rinnakkaiskortit. Turha syyttää myyjää jos itse toimii väärin! Sama se on K-kaupassakin, vaikka kuinka ylistät sitä plussakorttia. Kyllä niilläkin säännöt on!

[QUOTE="una";23644790]s-ryhmällä ei ole kaupoissa mitään s-etukorttitarjouksia vaan kaikki on samanhintaisia oli kortti tai ei. niin MIKSI siis se poikas sen sun kortin ees tartti?[/QUOTE]

Meidän lähi-S-marketissa ainakin on aina yksi tai kaksi tuotetta S-etukortilla tarjouksessa.

Kerrassaan hulvaton ketju :)

Tai sitten ei, kun alkaa miettiä. Mä en enää yhtään ihmettele kun nykyään tuntuu kurittomia kakaroita olevan niin paljon, mitään yhteiskunnan sääntöjä ei noudateta. Ei kai, kun esimerkki kotoa on jo tämmönen. Mua todella ap käy sun poikas sääliksi tässä tapauksessa.

^aika jännä. s-ryhmän koko toimintaperiaate kun liittyy melko pitkälti siihen että asiakasta ei juoksuteta tarjousten perässä eikä viikkokampanjatuotteet ole korttisidonnaisia. s-kortti kun ei ole kanta-asikaskortti tms váan asiakasomistajan etukortti jonka tarkoitus on kerryttää bonuksia . toisin kuin plussa joka on tarjouksiin sidonnainen

Ymmärrän apn harmistuksen ja siksi varmaan hitsas kiinni kun laskuakin pukkaa, mutta....

Ensinnäkin kassa toimi oikein, kun otti kortin pois.

Toisena kassa toimi oikein kun ei antanut korttia takas. Entä JOS olisi koko lompakko pöllitty, korttia heilutettu ja sitten vielä lompakostapöllityn henkkarin kera tullaan "todistelemaan" asioita jälkeenpäin. Näissä asioissa kassatäti olisi TODELLA tyhmä, jos toimisi ohjeiden vastaisesti, ja sitten kortti olisikin varastettu ja....

Tosiasia on kuitenkin se, että kaikilla pankeilla ja kaupoilla on samat ohjeet joiden mukaan mennään.

Todella tylsä homma aplle. Ei auta kuin niellä tappio ja oppia jatkon varalta uutta. Toi uhoaminen ja riehuminen on jokseenkin typerää...

[QUOTE="vieras";23643170]Eli sun mielestä jollakin ihmiselläkin on oikeus käyttää s-etukorttia, jos löytää sen esim. kaupan pihalta eikä ole oma ja kaupan kassan pitäisi antaa ihmisen käyttää korttia, vaikka tietää ettei ole sen tyypin kortti? Siis oikeastiko niin :O ?

Etkö ymmärrä mitä tarkoittaa lause "kortti on henkilökohtainen"? Se ei ole silloin perhekohtainen vaan todellakin henkilökohtainen, jokaisellä oltava oma kortti.[/QUOTE]

näin on. Mulla on pääkortti ja miehellä sivukortti. Mutta me emme saa niitä käyttää ristiin ja hatijan oltava paikalla mikäli toinen maksaa ja toisella se kortti.
Ap kohkaa nyt aivan turhaa ja syyttelee kassaa siitä mitä se teki aivan oikein.

[QUOTE="una";23644790]s-ryhmällä ei ole kaupoissa mitään s-etukorttitarjouksia vaan kaikki on samanhintaisia oli kortti tai ei. niin MIKSI siis se poikas sen sun kortin ees tartti?[/QUOTE]

Ei oo meilläkään koskaan tarjouksia marketissa eikä pikkukaupassa. Bonuksia vain saa kerättyä.

[QUOTE="jep";23644966]Ymmärrän apn harmistuksen ja siksi varmaan hitsas kiinni kun laskuakin pukkaa, mutta....

Ensinnäkin kassa toimi oikein, kun otti kortin pois.

Toisena kassa toimi oikein kun ei antanut korttia takas. Entä JOS olisi koko lompakko pöllitty, korttia heilutettu ja sitten vielä lompakostapöllityn henkkarin kera tullaan "todistelemaan" asioita jälkeenpäin. Näissä asioissa kassatäti olisi TODELLA tyhmä, jos toimisi ohjeiden vastaisesti, ja sitten kortti olisikin varastettu ja....

Tosiasia on kuitenkin se, että kaikilla pankeilla ja kaupoilla on samat ohjeet joiden mukaan mennään.

Todella tylsä homma aplle. Ei auta kuin niellä tappio ja oppia jatkon varalta uutta. Toi uhoaminen ja riehuminen on jokseenkin typerää...[/QUOTE]

Hienosti kiteytetty! Jokohan se nyt menis jakeluun?! :)

Haluaisin lisätä vielä, että kassa tuskin toimi em.tavalla vain saatavilla olevan palkkion takia, vaan kassa toimi siten siksi, että se on kassalle ylempää määrätty toimintatapa. Juurikin sen takia, että kassajenkilön ei tarvitsisi kantaa vastuuta näin isoista asioista (jos esim. tulisikin vahingossa annettua kortti takaisin väärälle henkilölle).

Sitäpaitsi, vaikka kortti olisi ollut pelkkä bonus-kortti, ei pojalla olisi ollut minkäänlaista oikeutta käyttää kyseistä korttia. Ja jokatapauksessa bonukset ja hinnanalennukset olisi pitänyt jäädä saamatta.

Muistakaa, että kaikki kortit on henkilökohtaisia, eikä niitä saisi luovuttaa kenellekään, ei edes perheenjäsenille!

Kaikkien ketjujen bonuskortit on henkilökohtaisia. Ihmettelen, mikset ole niitä hankkinut, netin kautta voi helposti tilata omat käteiskortit jokaiselle perheenjäsenelle. Jossain noissa on 6 v:n ikäraja, en nyt muista missä.

Jäätelöautokortti taitaa olla ainoa perhekohtainen ja mäkkärin perhekerhon kortti =) Tai mäkkärillekin niitä kortteja saa kaksi.

[QUOTE="hei";23643541]Myös ihan vain käteisen kanssa käytettävät pelkät bonus kortit ovat henkilökohtaisia. Itse en esimerkiksi ole saanut bonuksia k-kaupassa otettua kun bonuskortti oli miehen nimellä. Joten et voi pelkkää bonuskorttiakaan pojalle antaa, oli maksu ominaisuutta tai ei.[/QUOTE]

Näin on. Miehellä ei ole tällähetkellä ykkösbonuskorttia joka siis vain bonuskortti. Mutta hän EI voi lainaa mun korttiani ilman että annan sen itse kassalle maksutilanteessa. Ei niitäkään saa antaa muille kun haltijan käsiin.

Joskus se tuntuu olevan asiakkaiden todella vaikea ymmärtää, että S-Etukortti Visa Credit/Debit on S-Pankin omistuksessa oleva kortti, johon asiakkaalla on henkilökohtainen käyttöoikeus. Vaikka sillä voi myös kerryttää bonuksia, se on maksukortti ja siihen sovelletaan S-Pankin korttiehtoja.

Tämä tapahtui vuosi sitten:

Luulin S-Pankki/Visakorttini varastetuksi, kuoletin sen, mutta löysin myöhemmin. Maksoin ostokseni käteisellä ja yritin epähuomiossa kirjata bonuksia tällä lakkautetulla kortilla. Kassa otti korttini pois ja nyt siitä tuli 84,- poisottopalkkio maksettavakseni. Mielestäni tämä on kohtuuton lasku. Olen reklamoinut S-Pankkia asiasta, mutta turhaan.

Näin on. Miehellä ei ole tällähetkellä ykkösbonuskorttia joka siis vain bonuskortti. Mutta hän EI voi lainaa mun korttiani ilman että annan sen itse kassalle maksutilanteessa. Ei niitäkään saa antaa muille kun haltijan käsiin.

meillä kävi kerran näin mä maksoin ja miehellä oli mun plussa kortti.Jonka mies pyysi siinä kun maksoi ostokset ja myyjä alkoi räpisemään että mun pitää antaa se kortti käteen..sanoin kyllä että mitä pilkkua se oikeen viilaa kun näki kun annoin sen kortin taisin sanoo jotain muutakin:whistle:

Mä en ymmärrä miksi se ei voinu antaa sitä takaisin?:O jos tohon ei ole mitään järkevää syytä valittaisin kyllä myyjästä

Myyjällä oli järkevä syy. Työnantajan erikseen antamat ohjeet. Korttia ei saa antaa takaisin kuin virallista reittiä tai myyjälle tulee hankaluuksia. Valittaahan aina voi, mutta ei pomo voi tuota valitusta viedä eteenpäin myyjää nuhdellakseen.

meillä kävi kerran näin mä maksoin ja miehellä oli mun plussa kortti.Jonka mies pyysi siinä kun maksoi ostokset ja myyjä alkoi räpisemään että mun pitää antaa se kortti käteen..sanoin kyllä että mitä pilkkua se oikeen viilaa kun näki kun annoin sen kortin taisin sanoo jotain muutakin:whistle:

Tämäkin viesti sai taas muistaman, kuinka idiootteja aasiakkaita tuossa kassatyössä sai päivittäin kohdata, vaikka niitä mukaviakin ihmisiä onneksi mukaan mahtui.
Se kassa kun toimii ANNETTUJEN OHJEIDEN mukaan. Vaikka se miten olis susta tyhmää ja pilkunviilaamista. Turha siitä on kassaa haukkua!

Mä en ymmärrä miksi se ei voinu antaa sitä takaisin?:O jos tohon ei ole mitään järkevää syytä valittaisin kyllä myyjästä

Turha se on siitä myyjästä reklamoida jos kerran toimii niinkuin on ohjeissa sanottu.. Tai voithan sä reklamoida niin paljon ku ehdit mutta ei se mihinkään johda.

Myyjä toimi niinkuin on ohjeistettu. Toisen maksukorttia ei saa käyttää edes bonusten höyläämiseen ja se nyt pitäs olla kaikkien tiedossa.

Näinpä kerran täydellisen aasiakkaan, ostosten loppusumma oli yli 50, eikä hänellä ollut henkkareita. Tarjosi kuvatonta kela-korttia ja lehtimieskorttiaan. Kassavastaava ei antanut lupaa myyntiin. Aasiakas sai ihan kunnon raivarin, häntä pyydettiin käymään 50 metrin päässä olevalla automaatilla, mutta ei onnistunut..

Stemppia kaikille kassoille, saatte varmaankin kuulla vaikka mitä.

Alkuperäinen kirjoittaja näinkin voi käydä;23646978:
Tämä tapahtui vuosi sitten:

Luulin S-Pankki/Visakorttini varastetuksi, kuoletin sen, mutta löysin myöhemmin. Maksoin ostokseni käteisellä ja yritin epähuomiossa kirjata bonuksia tällä lakkautetulla kortilla. Kassa otti korttini pois ja nyt siitä tuli 84,- poisottopalkkio maksettavakseni. Mielestäni tämä on kohtuuton lasku. Olen reklamoinut S-Pankkia asiasta, mutta turhaan.

Ihmettelen ettet ole ollut tietoinen tuosta löytöpalkkiosta, kun on ihan omalla vastuullasi lukea sopimusehdot maksu- ja luottokortteja hankkiessasi. Esim. Nordean kortilla maksu olisi vielä suurempi (ainakin markka-aikaan oli 1500 mk), että halvalla pääsit.

Yhteistyössä