Myyjä väitti, että kaikki lasten toppatakit on jo esillä ja tietyt koot jo loppu! Pitää toimia nyt!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vinkkinä muillekkin.

Olin Helsingin Polarn o Pyret kaupassa ja ihana kokoturkoosin värinen toppatakki oli jo koossa 104 cm loppu. Myyjä sanoi, että kaikki on tullu, ei enää tuu lisää. Ainut mitä tulee vielä erä, on toppaPUKUHAALARIT. Ostin sit koon 110 cm toppatakissa, joka onneks sopi. Menee ehkä ensi alkutalvenkin, jos hyvä tuuri käy.

Ihan vinkkinä muillekkin, että jos mielitte jotain tiettyä toppavaatetta, toimikaa nyt eikä enää huomenna.

Kiitos, tämä oli viimeinen niitti. Tein juuri periaatepäätöksen, jonka mukaan ostan vain sen merkkisiä (toppa)vaatteita, jotka ovat saatavilla silloin, kun minä suvaitsen mennä niitä ostamaan.

Edit. Ei ole kielioppi kohdallaan tuossa. Olkoot.

Juu kyllä ottaa päähän, että tähän on menty. Syyskuu vasta alussa ja nyt pitäs olla syyskamppeet hankittu ja onkin, mutta samalla vielä talvikamat. :headwall: Juu ja just pistin tytölle tilaukseen haalarin ja nimenomaan toppa-sellaisen.

Voi kauheata, onko tää toppahaalareiden osto todella tämmöistä? Meillä nyt edessä ensimmäinen talvi kun haalaria tarvitaan ja ajattelin, että ostaisin vasta sitten kun sitä alkaa tarvita, jos vaikka välikausihaalarilla menis pitkälle syksyyn. Mutta täytyy kai sinne kauppaan sitten painella kyynärpään ojossa, jos ne todella loppuu kesken... :-P

Juu, näin se nykyisin menee. Itsekin hamstrasin jo PO.P:n violetin takin tytölle ja Molokidsin haalarin pojalle. Ja sitten olikin seuraavalla kerralla koot menneet, kun kävin.

Niin, jäi tuosta kertomatta, että niitä turkoosin värisiä toppatakkeja oli enää ehkä 6 kappaletta rekissä ja enempää ei tule. Olin tosi yllättyny, että eikö oikeasti tule enempää, nyt jo tullu kaikki? Se turkoosi oli tosi hyvä väri, käy niin pojalle kuin tytöllekin. (meillä menee pojan talvivermeet meidän kuopus tytölle sit). Ja monet oli jo ostanu, ku oli niin huonot valikoimat enää tiettyjä värejä.

Mä oon aina ostanut talvivaatteet Prismasta, Cittarista tms. ja aina niitä on ollut loka-marraskuussa, kun olen mennyt ostamaan. Että ei ne joka paikasta suinkaan lopu samantien :) Ja ihan hyvännäköisiä vaatteita niistäkin saa.

Kyllä ne vaan pitää tähän aikaan jo ostaa, jos meinaa vielä kokoja löytää, ja varsinkin kaikki nätimmät vaatteet loppuu nopeasti, jäljelle jää vaan niitä rumia joita lapsi ei halua sitten laittaa päälleen :P

[QUOTE="vieras";21972113]No, alesta löytyy sitten joitakin epäsuosituimpia merkkejä ja värejä ja kokoja... Kokemuksesta tiedän ja nykyisin osaan varautua.[/QUOTE]

Jaa-a. Verkkokauppoja on pilvin pimein liikkeiden lisäksi joten aika huono säkä saa olla jos ei mistään saa vaatetta joka miellyttää silmää sekä on käytössä kestävä.

Kyllä ne vaan pitää tähän aikaan jo ostaa, jos meinaa vielä kokoja löytää, ja varsinkin kaikki nätimmät vaatteet loppuu nopeasti, jäljelle jää vaan niitä rumia joita lapsi ei halua sitten laittaa päälleen :P

No onneks meillä ei ole vielä tuota ongelmaa. Kaikki kelpaa mitä äiti pukee päälle, kunhan vaan pääsee ulos hiekkalaatikolle möyrimään.

[QUOTE="vieras";21972133]no höpö höpö.kyllä niitä vielä löytyy myöhemminkin.Ainakin ihan taviskaupoissa mut täällähän kaikilla pitää olla merkkivaatteet et kehtaa ulkoilla![/QUOTE]

Itse ostan Moloa, Ticketiä ja PO.P:ta ihan siksi, että ne KESTÄÄ. Olen ostanut esikoiselle noin miljoona Lassieteciä, Reimateciä ja Lindexin ym. haalareita, mutta kun niistä oli polvet puhki joka talven jälkeen, jos ei jo kesken talvea, niin kyllä otti kupoliin. Halvemmaksi nuo kunnon haalarit tulee, kun saat vielä myydessäkin hyvät rahat. Nih.

[QUOTE="vieras";21972113]No, alesta löytyy sitten joitakin epäsuosituimpia merkkejä ja värejä ja kokoja... Kokemuksesta tiedän ja nykyisin osaan varautua.[/QUOTE]

voi halleluuja jos erehdyn ostamaan jotain epäsuositumpaa merkkiä niin eihän sitä kehtaa ulos lastaan päästää!

Ja mä kun olen aina löytänyt alesta tammikuussa kivoja ja hyvälaatuisia vaatteita. Jotka kelpaa niin äidille kuin lapsillekin... Mulla on vissiin sitten AINA hyvä tuuri :-)

[QUOTE="vieras";21972158]Itse ostan Moloa, Ticketiä ja PO.P:ta ihan siksi, että ne KESTÄÄ. Olen ostanut esikoiselle noin miljoona Lassieteciä, Reimateciä ja Lindexin ym. haalareita, mutta kun niistä oli polvet puhki joka talven jälkeen, jos ei jo kesken talvea, niin kyllä otti kupoliin. Halvemmaksi nuo kunnon haalarit tulee, kun saat vielä myydessäkin hyvät rahat. Nih.[/QUOTE]

Jaa siis Reimatec on nykyään huonoa laadultaan?

Mistäköhän lapset keksivät, että pitää olla tiettyä merkkiä vaatteissa..? Ei vaan meiltä aikuisilta? Mun lapset ei ainakaan vielä eskari-ikäisinä tiedä, mitkä on muotia ja mitkä ei. Saattavat vaan haluta tietyn väriset vaatteet. Ja ihan hyvin kehtaa mennä kavereiden kanssa leikkimään eikä kukaan kiusaa. Missä te oikein asutte, ketkä ette kehtaa viedä lapsia ulos ei-muodinmukaisissa vaatteissa?

[QUOTE="vieras";21972198]Todellakin. Laskenut taso vuosi vuodelta. Se oli hyvä joskus vuonna 2000-2005 :([/QUOTE]

No voi nyt sanonko mikä!! :kieh: Just tilasin 1v9kk tytölle reimatecin. Eikö se edes ton ikäsellä mene? Ei tuo missään hiekassa kuitenkaan möyri enää.

Yhteistyössä