Onnea
Möhkis ihanaa =) kiva, että elämässä tulee uusia asioita, ja mennään eteenpäin, kiva kuulla kuulumisiasi aina kun jaksat niistä kertoa, olit kuitenkin tämän meidän pinon kantava voima kun vielä kuumeilit. Ja kiitos tsempistä ja hyvistä tunteista
Murppa kyllä mä täällä olen, on vaan nyt niin paljon kaikkea käynnissä, koulu, työ, miehen työ, ja miehen uusi koulu ja tää ivf-hoito yms, että tuntuu olevan yhtä matalalentoa joka hetki, nyt vihdoin rauhoitun koneella taas. Jännitän sun puolesta, ja toivon kaikesta sydämestäni, että pääsette tekin aloittamaan hoitoja ensi viikolla.
Lääkärikäynti oli oikein hyvä. Verikokeissa oli selvinnyt, että se mitä hormoonia ne nyt mittaa oli 1,6 (0,25-2 oli kuulemma hyvä) Olen siis ottanut sitä puregonia nyt 125 iu joka ilta. Munarakkuloita oli n 11-12 potentiaalista molemmilla puolilla suurinosa n +/- 11mm joten päätettiin että punktio on tiistaina klo 9.20 vaikka muutama oli jo 17-18mm, niin niitä oli vain pari. Kohdun limakalvo oli kuulemma hyvä. Nyt pitää sitten vaan juoda kauheasti vettä, kun niitä rakkuloita on niin paljon, ettei tule sitä hyperstimulaatiota, mulla kun on vähän taipumusta noihin monirakkulaisiin munasarjoihinkin. Sunnuntaina otan sen pregnylin irrotuspistoksen, jonka aikataulu saa heittää maks 10 min. :$ nyt hieman jännittää, että mitä tuleman pitää. Kovasti yritän juoda ja levätä, munasarjoissa kyllä kokoaika nippailee. Lääkärit ja hoitajat ovat olleet ihania. Niin se vielä sitten selviää tiistaina, että tehdäänkö meille siis koeputki vai mikrohedelmöitys, riippuen miehen sperman sen päiväisestä tilanteesta. Musta tuntuu, että olis hyvä jos ainakin osaan tehtäis mikroinjektio.. olettaen että niissä mun muniksissa nyt on sitten solujakin rakkuloiden sisällä.
Tsemppiä kaikille muillekin, ja tulkaahan tänne kertomaan kuulumisia muutkin, kun me muutamat. Niin ja itse liityin tuonne lapsettomuuspuolen syys/lokakuun ivf pinoon, mutta se etenee niin hurjaa vauhtia, joten en pysy perässä, tämä on kuitenkin se mun pino, ja te ihanat tutut kuumeilijakaverit olette tärkeä tuki. kiitos :attn: