I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no ite olen 31 ja en tiedä...mikä se risat on?2-3vuotta? yhen yön juttuna 43v on ollut vanhin mutta ett seurustelisin ni en tiedä...riippuu ihan kai ihmisestä ja miten synkkaa yhteen.Ehkä joku 40-43 on se maximi raja mulle.
En kyllä enää voisi... ex-mieheni oli minua 16v vanhempi, ja meidän kohdalla yksi monista eroon vaikuttavista tekijöistä oli myös ikäero, ja erilaiset elämän katsomukset sitten lopulta. Nykyään minulla on ikäiseni mies, ja ainakin minulle tämä on ehdottomasti pras vaihtoehto. Joillekkin varmaan sopii, riippuu varmaan paljon ihmiste asenteista ja luonteista. Itse olen kai senverran lapsellinen, että siihen vaiheeseen yli nelikymppisen ihmisen elämä ei vielä minulle maistunut. Sitä paitsi ex esimerkiksi halusi valita vaatteeni, etten näyttäisi niin paljoa nuoremmalta..pari kertaa joku kysyi, olemmeko isä ja tytär, ja voi arvata loukkaantuiko exäni, ja kyllä silloin siitä minäkin loukkaannuin.